Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huomannut 40+ naisena että parhaiten sinulla sopivat miehet parisuhteeseen löytyvät vähän vanhemmista ikäluokista, esim 55+?

Vierailija
02.08.2021 |

Niin

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 51-vuotiaana miehenä kiinnostun lähinnä 35-40-vuotiaista naisista. Ja hyvin tuntuu onnistuvan. En voisi kuvitellakaan olevani ikäiseni kanssa.

Rehellinen mielipide. 34-vuotias on liian nuori.

Vierailija
62/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole. Jo 6v vanhempi alkaa olla pappa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää dissaamista ja suoranaista haukkumista nyt vuorostaan naisten puolelta. Mikä hitto siinä on, että tällä palstalla pitää puolin ja toisin rökittää keski-ikäisiä?

No, vastaus itse kysymykseen: En ole huomannut. Mulle merkitsee enemmän se, millainen ihminen kyseessä, ei se ikä itsessään.

Vierailija
64/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, täähän on tosi epäloogista. Miksi nelikymppiselle sopisi 15 vuotta vanhempi mies? Eihän siinä ole järjen häivää. Naiset elävät pitempään, pysyvät pitempään paremmassa kunnossa, huolehtivat itsestään paremmin, ovat seksuaalisesti aktiivisia ja kykeneviä pidempään. Nämä tarkoittavat, että nimenomaan EI kannata ottaa kovin paljon vanhempaa miestä, jos etsii pitkää, ehkä jopa loppuelämän parisuhdetta. Sitten jos nyt sattuu rakastumaan vanhempaan niin ei kai sille mitään voi, mutta etsiessä kannattaa pitää silmät samanikäisissä tai jopa hivenen nuoremmissa.

Vierailija
65/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yääh. Jos se vanha kääpä ei nuorempana kelvannut naisille niin ei se nyt 55vuotiaanakaan kelpaa ainakaan nuoremmille. 40v nainen voi olla vielä hyvinkin nuorekas ja timmissä kunnossa, 55v papparainen todennäköisesti ei.

Vierailija
66/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut 38-vuotiaana naisena, että mulle sopii nuorempi mies. Elämäntilanne ja halut sekä aktiivisuys kohtaa paremmin!

Vierailija
67/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän kohta 43v, mieheni täytti juuri 27v. Yhdessä 10v, naimisissa 8v, ei lapsia eikä niitä kumpikaan haluta. Yhteinen harrastus, omakotitalo ja mökki. Minulta kysyttiin viimeksi viime viikolla alkossa paperit ja miestäni on luultu isäkseni 😁 Ei ne numerot vaan ne tunteet ja yhteiset arvot 😊

Vierailija
68/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on 60+ ja naisystävä 25+, siitä mallia miehille

Vierailija
69/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, täähän on tosi epäloogista. Miksi nelikymppiselle sopisi 15 vuotta vanhempi mies? Eihän siinä ole järjen häivää. Naiset elävät pitempään, pysyvät pitempään paremmassa kunnossa, huolehtivat itsestään paremmin, ovat seksuaalisesti aktiivisia ja kykeneviä pidempään. Nämä tarkoittavat, että nimenomaan EI kannata ottaa kovin paljon vanhempaa miestä, jos etsii pitkää, ehkä jopa loppuelämän parisuhdetta. Sitten jos nyt sattuu rakastumaan vanhempaan niin ei kai sille mitään voi, mutta etsiessä kannattaa pitää silmät samanikäisissä tai jopa hivenen nuoremmissa.

Parisuhteita ei synny järkeilemällä

Vierailija
70/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Renny on 60+ ja naisystävä 25+, siitä mallia miehille

Renny ei käytä farmariasuja ja valkoisia tennareita.

Luulen että Rennyn ulkonäöllä ja varallisuudella saa kyllä seuraa. Tavallinen farmarimies ei tähän pääse.

Vierailija
71/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että minulle sopiva kumppani on minua hiukan nuorempi mies. Tämä on pätenyt sieltä hiukan alle kolmekymppisestä alkaen, ja pätee edelleen.

N52

Vierailija
72/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen huomannut, että minulle sopiva kumppani on minua hiukan nuorempi mies. Tämä on pätenyt sieltä hiukan alle kolmekymppisestä alkaen, ja pätee edelleen.

N52

Olet äitihahmo

Vierailija
73/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olin 33v kun tapasin mieheni 46v. Nyt ollaan 47v ja 60v ja hyvin pyyhkii, joten allekirjoitan väitteesi.

Meillä melkein sama - olin 30v ja mies 42v silloin 17v sitten kun rakastuimme. Hyvin pyyhkii edelleen. :-)

Vierailija
74/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N52

Olet äitihahmo

Miten niin? Jos minä rakastan minua hiukan (= alle kuukausi) nuorempaa miestä, olen mielestäsi äitihahmo, mutta mies, joka rakastaa itseään 20 vuotta nuorempaa naista, ei sitten muka ole isähahmo?

Vierailija
75/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55+ ikäiset miehet sopivat parhaiten 55+ ikäisille naisille. Tämä on fakta. 

Eivät sovi, jos mies haluaa lapsen.

Yöks, ei missään tapauksessa +55-miehelle noin vanhaa mummelia, näyttävät ruumiilta. Naisen pitää olla nuori ja kaunis katsella ja varsinkin pitää pystyä sytyttämään mies seksuaalisesti. +55-naisista ei siihen ole kun ovat jo sen verran pahan näköisiä.

Tiedätkö mikä on pahan näköistä? Se kun 55+ miehet ahdistelevat ja yrittävät iskeä nuoria naisia 😆 ehkä yksi kymmenestätuhannesta onnistuu, mutta siihenkin tarvitaan PALJON rahaa ja mainetta & statusta. Onnea yritykseen Sepot!

Vierailija
76/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, nuoremmat yrittää iskeä, niin miksi ottaisi jonkun kääkän.

Vierailija
77/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy.

10 vuotta nuorempi löytyi ja paljon parempi

Vierailija
78/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa jos ei ole sisällissotakokemusta.

Vierailija
79/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilm yp

Vierailija
80/98 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan harrastanut seksiä yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Enkä myöskään harrasta. 

Tarkistan aina miehen henkilöpaperit (ajokortti, henkilökortti, passi) ennen kuin suostun seksiin. Moni vanha kääkkä (50+) on yrittänyt teeskennellä olevansa "vireä kolmevitonen". Joo, kääkän oma poika voi olla kolmevitonen, kun kääkkä itse on 55+.