Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huomannut 40+ naisena että parhaiten sinulla sopivat miehet parisuhteeseen löytyvät vähän vanhemmista ikäluokista, esim 55+?

Vierailija
02.08.2021 |

Niin

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itselläni ja kaikilla ystävilläni on vähintään 8 vuotta nuoremmat miehet.

Vierailija
22/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut 40+ miehenä, että parhaiten minulle sopivat naiset parisuhteeseen löytyvät vähän vanhemmista ikäluokista, esim. 55+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Itselläni ja kaikilla ystävilläni on vähintään 8 vuotta nuoremmat miehet.

Otan osaa.

Vierailija
24/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias ja onneksi sain juuri hieman testattua markkina-arvoani, kun pääsin 20-vuotiaan käsivarsille. Eli jos pitäisi alkaa parisuhdetta etsimään, niin toivoa olisi saada itseäni nuorempi mies eikä mitään ikäloppua eläkeläistä!

40 vuoden tietämillä parikymppisiä miehiä pyörii parvena ympärillä. Nauti! Oi niitä aikoja! Lämmöllä muistelen etenkin sitä yhtä kilpauimaria.

Vierailija
25/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Kirjoitan ketjuun mielummin

Vierailija
26/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v nainen ja mun mies 31v.

Vierailija
27/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle sopisi vanhempi mies teatteriseuraksi, puutarhanäyttelyihin, Savonlinnan oopperajuhlille ja katsomaan jotain kääkkäbändiä rock konserttiin. Kotiini en asumaan sellaista ottaisi enkä muuttaisi saman katon alle kuitenkaan. Seksikään ei kiinnosta, joten ei haittaa jos miehellä ei seiso, emme tule harrastamaan sellaisia puuhia ikinä.

Vierailija
28/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en. Puoliso on 11 kk vanhempi.

Vierailija
29/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 43 ja mies 52, ihan hyvin sopii eikä ikä ole mikään issue suuntaan tai toiseen. Aiempi oli minua 12 vuotta nuorempi, se oli jo liian nuori noin elämäntilanteita ajatellen. Meillä on molemmilla lapset tehtynä vaikka eri ikäisiä ovatkin, mutta kumpikin on jo elänyt sen vaiheen. 

Vierailija
30/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tai miten 40+ vuotiaalle naiselle sopisi paremmin parisuhteeseen 10-15 naista vanhempi mies? 

Vierailija
31/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-vuotias ja onneksi sain juuri hieman testattua markkina-arvoani, kun pääsin 20-vuotiaan käsivarsille. Eli jos pitäisi alkaa parisuhdetta etsimään, niin toivoa olisi saada itseäni nuorempi mies eikä mitään ikäloppua eläkeläistä!

40 vuoden tietämillä parikymppisiä miehiä pyörii parvena ympärillä. Nauti! Oi niitä aikoja! Lämmöllä muistelen etenkin sitä yhtä kilpauimaria.

Parikymppisen miehen on todella vaikea saada naisia, hyvä että vanhemmat naiset opettaa

Vierailija
32/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naiset ovat irl naisia ikärasistesimpia

Vierailija
33/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aina yhtä hämmentävää! Minäkään en ole mikään malli, vaan vähän "pehmeämpi", mutta silti vientiä tuntuisi olevan. Yhdeltä pojalta joskus kyselin, että miksi hän ei katsele oman ikäisiä ja vastaus oli, että ne ovat niin teennäisiä barbeja ettei kiinnosta. Siinä vaiheessa oli jo selvää, ettei minulta irtoa, mutta silti halusi olla seurassani kunnes lopulta hätistin pois.

Vierailija
34/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aina yhtä hämmentävää! Minäkään en ole mikään malli, vaan vähän "pehmeämpi", mutta silti vientiä tuntuisi olevan. Yhdeltä pojalta joskus kyselin, että miksi hän ei katsele oman ikäisiä ja vastaus oli, että ne ovat niin teennäisiä barbeja ettei kiinnosta. Siinä vaiheessa oli jo selvää, ettei minulta irtoa, mutta silti halusi olla seurassani kunnes lopulta hätistin pois.

Poika osaa vastata oikein. Ottaisi 20v naisen seksiin jos saisi Lol

Vierailija
35/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, isäni on 60-vuotias. Hyi. 

Vierailija
36/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on sinkku vielä 55-vuotiaana, jotain on pielessä.

Pariutuminen ei kerro laadusta. Jos kaksi hirveää örkkiä menee yhteen niin ovatko he sitten tasokkaita?

Vierailija
37/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten viisvitosill3 sopii yhtä hyvin 70- vuotias kumppani, eikö niin.

Vierailija
38/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on sinkku vielä 55-vuotiaana, jotain on pielessä.

Pariutuminen ei kerro laadusta. Jos kaksi hirveää örkkiä menee yhteen niin ovatko he sitten tasokkaita?

Onhan ne molemmat silloin kelvanneet jollekin. Alempitasoisten juttuja...

Vierailija
39/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä alan ennemminkin miettiä, että mies saisi olla hieman nuorempi koska ne tuppaa kuolemaan nuorempina kuin naiset. Tässä on alkanut miettiä näitä kuolemisjuttuja kun sukulaisten hautajaisia on tuon tuosta ja kyllä ne nyt ovat niitä miehiä kun lähtee ja naiset jää yksin.

Vierailija
40/98 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sopii melkein kaikenikäiset. Nyt tapailen 7v. nuorempaa miestä.

N51