Oletko huomannut 40+ naisena että parhaiten sinulla sopivat miehet parisuhteeseen löytyvät vähän vanhemmista ikäluokista, esim 55+?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55+ ikäiset miehet sopivat parhaiten 55+ ikäisille naisille. Tämä on fakta.
Eivät sovi, jos mies haluaa lapsen.
Yöks, ei missään tapauksessa +55-miehelle noin vanhaa mummelia, näyttävät ruumiilta. Naisen pitää olla nuori ja kaunis katsella ja varsinkin pitää pystyä sytyttämään mies seksuaalisesti. +55-naisista ei siihen ole kun ovat jo sen verran pahan näköisiä.
Mies yli 55v ei valitettavasti toimi seksuaalisesti ilman lääketieteen apua. Kiitos ei lerppakulleille! Tämän ikäisenä mieluummin itseäni muutamaa vuotta nuorempi, viriili mies.
En todellakaan ole huomannut. Miehissä varteenotettavien valikoima pienenee ihan hurjaa tahtia ikääntymisen kanssa (mm. luonnollinen poistuma, alkoholismi, mielenterveysonglmat).
Kun miehelle tulee ikää, nuorempia naisia houkuttelevia asioita ovat tasan ne samat, jonka miehestä tekevät kiinnostavan missä tahansa ikäluokassa. Eli periaatteessa iällä ei ole väliä kunhan seuraavat asiat kohdallaan:
-miehen ulkonäkö (sis. hampaat ojossa, valkoiset ja tallella, tuuheat hiukset, miehekkäät piirteet)
-urheilullisuus, terveys
-miehen älykkyys
-miehen varallisuus sekä tulotaso (vaatimukset sitä kovemmat, mitä enemmän miehellä ikää)
-miehen kyky tuottaa naiselle nautintoa seksissä
Niin. Periaatteessa ikä ei siis ole kynnyskysymys. Mutta jos miehessä ei ole mitään spesiaalia, mies voi toki unelmoida vaikka kuinka paljon nuoremmista naisista, hyvännäköisistä ja fiksuista naisista. Ei kannata kuitenkaan pettyä, jos sellaista ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55+ ikäiset miehet sopivat parhaiten 55+ ikäisille naisille. Tämä on fakta.
Eivät sovi, jos mies haluaa lapsen.
Yöks, ei missään tapauksessa +55-miehelle noin vanhaa mummelia, näyttävät ruumiilta. Naisen pitää olla nuori ja kaunis katsella ja varsinkin pitää pystyä sytyttämään mies seksuaalisesti. +55-naisista ei siihen ole kun ovat jo sen verran pahan näköisiä.
Mies yli 55v ei valitettavasti toimi seksuaalisesti ilman lääketieteen apua. Kiitos ei lerppakulleille! Tämän ikäisenä mieluummin itseäni muutamaa vuotta nuorempi, viriili mies.
Ikäisessäsi naisessa ei toimi mikään ilman lääkkeitä LOL
Vierailija kirjoitti:
Jos tuonne kirjoittaa kukaan muu ei näe tekstiäsi
En ole huomannut. Sensijaan olen huomannut, että parisuhde ei ole minua varten ollenkaan.
Olen huomannut. Edellinen suhde oli 57- vuotiaaseen mieheen, itse olin 43- vuotias. Kaatui omaan mahdottomuuteensa se suhde, mies oli varattu. Nyt mulla, nelivitosena, on 58- vuotias mies. Niin, mies on komea, älykäs, liikkuu paljon, ei tupakoi ( vaikuttaa positiivisesti potenssiin), alkoa kohtuullisesti, hyvät hampaat, tukka tallella. Hän ei ole varakas, joskin varakkaampi kuin minä, mutta sellaisilla asioilla ei ole mulle mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset, jos miehellä on farmariasu.
Talvella kylmä
Länsimaisessa parisuhteessa naisen sopiva ikä = miehen ikä jaettuna kahdella plus 7 vuotta.
55 v miehelle passeli naisen ikä on noin 35v.
Olen näin 36v naisena huomannut kyseisen asian :) vanhemmissa miehissä on jotain maagista vetovoimaa!
Jari1966 kirjoitti:
Olen näin 36v naisena huomannut kyseisen asian :) vanhemmissa miehissä on jotain maagista vetovoimaa!
Moi vaan Jari1966, noin 36-vuotiaana naisena :D. Sinä oletkin ainoa, joka on sen vetovoiman huomannut :D.
Ei, en halua vanhaa ukkoa ennek kuin olen vanha. Mieheni on kolme vuotta vanhempi ja se riittää.
Aloittaja taitaa olla melkoinen mummomies.
Ei ole tarvinnut yrittää iskeä kun nuoret naiset tunkee väkisin läheisyyteeni. Miksi ottaisin jonkun kääkän kun voin saada nuoren ja kauniin naisen? Kyllä pahimpia olette te munankipeät viiskymppiset jotka kuvittelette näyttävänne hyvältä kun kiskotte lihojenne päälle liian tiukat urheilutrikoot. No, saa teistä ainakin hyvät naurut.