Oletko huomannut 40+ naisena että parhaiten sinulla sopivat miehet parisuhteeseen löytyvät vähän vanhemmista ikäluokista, esim 55+?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
55+ ikäiset miehet sopivat parhaiten 55+ ikäisille naisille. Tämä on fakta.
Eivät sovi, jos mies haluaa lapsen.
Yöks, ei missään tapauksessa +55-miehelle noin vanhaa mummelia, näyttävät ruumiilta. Naisen pitää olla nuori ja kaunis katsella ja varsinkin pitää pystyä sytyttämään mies seksuaalisesti. +55-naisista ei siihen ole kun ovat jo sen verran pahan näköisiä.
Mies yli 55v ei valitettavasti toimi seksuaalisesti ilman lääketieteen apua. Kiitos ei lerppakulleille! Tämän ikäisenä mieluummin itseäni muutamaa vuotta nuorempi, viriili mies.
Ikäisessäsi naisessa ei toimi mikään ilman lääkkeitä LOL
Hah hah 😄
Hyvin toimii. Ei ole lääkitystä.
Minulla on ollut kaksi yli 20 vuotta nuorempaa rakastajatarta (muutaman vuoden suhteita) ja nykyinen on 13 vuotta nuorempi. Olen nuorekas, hoikka, urheilullinen ja varakas pukumies.
No jaa, itselläni oli säännölliset kuukautiset yli 58-vuotiaaksi ja sen jälkeen olen todellakin käyttänyt hormonilisiä, joita ei ole miesten rupsahtamisen estämiseksi olemassa. Mullepa on! Koska jo kolme-nelikymppisillä miehillä on sepelvaltimotautia ja toimimaton k y r p ä, veikkaan että tykkäisit mielelläsi lääkkeestä, joka saisit vehkeesi toimimaan. Mutta edes sildenafiili ei avaa jo tukkeutuneita hiusuoniasi eikä matalaa testotasoasi korjata millään paitsi jos laihdutat ja lisäät lihasmassaa voimaharjoittelulla.
Synteettinen estrogeeni ja progesteroni luokitellaan lääkkeeksi, mutta miksihän tuo sininen seisokkipilleri luokitellaan, itsepetokseksi?
N60