Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten aloitteet parisuhteessa

mies84
02.08.2021 |

Tästä aiheesta on kyllä jo useampia keskusteluita mutta aloitanpa nyt uuden tuoreen. Meillä mennyt avovaimon kanssa jo vuosia niin että seksiä on oikeastaan vain silloin kun minä miehenä teen aloitteen ja silloinkin melko useimmiten tulee pakit. Seksi on mielestäni hyvää ja vaikka sitä on liian vähän niin hyvä että edes kerran viikossa. Toki joskus irtiottoja arjesta jolloin useamman kerran päivässä. Nainenkin sanoo nauttivansa ja kyselen onko jotain fantasioita tai unelmia mitä haluaa toteuttaa seksin saralla.
Mutta se ongelma mikä itseäni rassaa on tuo aloitteiden teko. Tuntuu että toisella vain ei ole haluja oikeasti jos ei koskaan tee aloitetta. Tuntuu usein että seksi on hänelle jonkinlainen pakollinen suorite ja jos en sitä selkeästi ilmaise haluavani ei sitä sitten ole. Usein tästä sanonutkin että olisi mahtavaa jos joskus tekisit aloitteen ja näyttäisit että haluat. Muutama viikko sitten pakkien jälkeen alkoi oikeasti ketuttaa ja päätin että kokeillaan kuinka pitkään menee että toisella alkaa tehdä mieli. Pusut halailut ym kyllä kuuluu arkeen mutta ei ne seksiin johda. Nyt alkoi viikko neljä ilman seksiä. Mielenkiinnolla odotan milloin ihme tapahtuu.
Ja ei. Kyse ei ole kotitöiden epätasapainoisesta jakautumisesta. Arki on kiireistä mutta kyllä seksille aina löytyisi aikaa kun siihen olisi edes jonkinlainen tahtotila.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tätä seksipalstaa monta vuotta. Kommentoinut sillon tällön. Hyvä palsta.

Olen noteerannut että useimmiten tietty pettymistä siintä kun halut ei kohtaa.

Mutta myös siintä että valitetaan kuitenkin pikkuasioista. Esm nainen antaa suuseksiä mutta ei niele. Mies ei osaa sormi eikä pahemmin suupeliä. Niukasti esileikkiä, j n e. Lista senkun jatkuu. Molemmat sukupuolet valittavat ihan yhtä paljon. Vastauksia kun lukee niin ymmärtää hyvin että toisilla vielä huonommin asiat. Puhukaa toisillenne siintä mitä haluatte. Ei kukaan ole ajatustenlukija. Pitää ymmärtää ettei kenenkään vaimo tai mies itseään tunnista näistä kirjotuksista koska jokainenhan näkee vaan oman puolensa asioista.

Vierailija
122/152 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut tätä seksipalstaa monta vuotta. Kommentoinut sillon tällön. Hyvä palsta.

Olen noteerannut että useimmiten tietty pettymistä siintä kun halut ei kohtaa.

Mutta myös siintä että valitetaan kuitenkin pikkuasioista. Esm nainen antaa suuseksiä mutta ei niele. Mies ei osaa sormi eikä pahemmin suupeliä. Niukasti esileikkiä, j n e. Lista senkun jatkuu. Molemmat sukupuolet valittavat ihan yhtä paljon. Vastauksia kun lukee niin ymmärtää hyvin että toisilla vielä huonommin asiat. Puhukaa toisillenne siintä mitä haluatte. Ei kukaan ole ajatustenlukija. Pitää ymmärtää ettei kenenkään vaimo tai mies itseään tunnista näistä kirjotuksista koska jokainenhan näkee vaan oman puolensa asioista.

Ja nimenomaan SEN OMAN KUMPPANIN kanssa pitää puhua. Täällä voi jankuttaa samasta asiata vuositolkulla (mitä monet tekevätkin), muttei se asia omassa seksissä sillä korjaannu. Helpompaa kai avautua katkeroutuneena anonyymillä palstalla kuin astua toisen eteen ja sanoa "Kulta voitaisiinko jutella minulle tärkeästä asiasta?"

Todella moni tuntuu lisäksi unohtavan, että ihmiset on yksilöitä. Halutaan päästä helpolla ja niputtaa kaikki varsinkin vastakkaista sukupuolta edustavat yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinmpä...ei ne miehetkään aina vaan "kehtaa"...

Niinpä. Kun tarpeeksi usein joutuu pettymään, niin innokkuus kummasti karisee.

Itselle kävi liian usein niin, että oli kiihkeitä pusuja/haleja tai muuta vihjailua iltapäivällä/alkuillasta ja sitten kun lapset saatiin nukkumaan aloitteeni torjuttiin. Yksinkertaisesti menetin uskoni niihin merkkeihin tai oikeastaan omaan kykyyni tulkita niitä. Pelkäsin että olen taas erehtynyt ja saan pakit. Pettymyksiltä itseäni suojellakseni aloitteeni muuttuivat hienovaraisemmiksi ja harvemmiksi. Eipä niihin enää sitten vastakaikua juuri tullut. Kai sitä sitten olisi pitänyt olla niin kova itseluottamus ettei siihen mikään määrä torjuntoja vaikuta, mutta olen vain ihminen.

Vierailija
124/152 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten naisten halun nouseminen vaatii miesten huomion ja liehittelyt seksiin.  Näin ollen pahin virhe mitä voit tehdä on lopettaa aloitteiden teko tai sanotaanko vihjailut seksiin ja jättää kertomatta, että haluaisit naistasi intohimoistesti.   Eli jos et osoita haluasi saat odottaa vaikka maailman tappiin että naisesi syttyisi itsestään. 

Kannattaisi miesten nyt vihdoin tajuta, että naiset kulkee ja herää tunteilla, miehet enemmän järjellä. Järjen kanssa naisten halujen syttymisen kanssa ei ole mitään tekemistä.

Näin ollen niele ylpeytesi ja nöyrry.  Pyyteetön halusi on paras tae naisesti halujen syntymiseen. Naisen pitää tuntea olevansa arvostettu ja haluttu, muuten hän ei halua seksiä.. Jos seksiä on liian harvoin liikaa pakkeja, niin panosta naisesi hyvinvointiin ja rakkaudenosoituksiin ne poikii ja lisää seksikertoja.  Illalla vongattu seksi sen sijaan vähentää niitä. 

Pätee ainakin minuun. Onpa käynyt niin, että seksistä on puhuttu jo päivällä miehen/molempien aloitteesta. Sitten kun ilta koittaa ja lapset saatu nukkumaan mies ei yhtäkkiä edes istu viereen sohvalle tai istuu viereen mutta ei edes hipaisekaan seksuaalisella tavalla. Selaa väsyneen oloisena tietokonetta. Sitten kun puolen yön aikoihin kysyn, että väsyttääkö, niin onkin kuulemma odottanut minun aloitetta mutta ei ole kehdannut itse tehdä eikä edes vihjata mitään. Näin 20 vuoden jälkeen.

Heh, vaikka kirjoitinkin tuo kirjoituksen miehen nöyrtymisestä, niin on tullut itsekin sorruttua tuohon vetkutteluun ja ettei ole kehdannut vihjata mitään ja odottanut. Sitten pettynyt kun väsy vienyt vaimon halut.  Ollut ärtynyt vaimolle vaikka vika on täysin oma.  No paikattu sitten seuraavana iltana.  Olen satavarma, että vaimo olisi halunnut useammin jos olisin ollut määrätietoisempi uros.  Jälkiviisaus on helppoa, mutta kun miehelle on vaikea välillä ymmärtää milloin pitää haluta voimakkaasti ja milloin ei pidä.  Nyt kun otan varmanpäälle puolikkaa sildenafilia on tilanne helpottunut. Silloin kun vaimo oikeasti haluaa illalla, niin sanoo pari tuntia aikaisemmin, että otapa droppisi. Kalu herää siltä seisomalta jo ennen dropin ottoa.  Sänkyyn mennessä jo keulii kunnolla ja vaimo tykkää puristella kasseista ja tuntea kovan turvotuksen. Lisää selkeästi hänen halujaan. Monesti vielä kuiskaan vaimon korvaan  kyljellä ollessa ja  pillua hyväillessä, että kalussa kivistää ja panettaa niin pirusti. 

Tuossahan vaimoltasi tulee selkeä aloite. Se onkin ihan eri asia.

Vierailija
125/152 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu 20v sitten käytiin vaimon kanssa keskustelu, kun hänestä minun lähentelyni ahdisti kun kuvitteli, että vonkaan aina seksiä. Sovittiin, että saan halata ja kiehnätä niin paljon kuin halipula vaatiin, muttei hänen tarvitse suostua seksiin jos ei itse halua. Sanoin, että kaluni osaa ihan itse laskea seisokista kun osaa noustakin, eli ei tarvitse välittää jos ei halua.  Läheisyys palasi, samoin vaimon seksihalut. Kokeilee kyllä kaluni herkkyyttä ja kiihtoittuu, jos kalu reagoi herkästi hänen kosketukseensa. Näillä menty siitä lähtien ja hyvin on vaimon aloitteet ja seksihalut pysyneet. Seksiä vieläkin ainakin kerran viikossa vaikka ikää molemila. Useamminkin olisi varmaan saanut, jos olisin ollut aktiivisemmin osoittamassa halujani.  Mutta menty vaimon rytmillä ja halujen mukaan.  Onneksi vaimokin haluaa orgasmejaan, eikä kovin kauaa kestä ilman.

Naiset tekee aloitteita kun vetää oikeista naruista.

Vaan mitenkäs luulet, että tuo olisi teillä onnistunut jos vaimosi ei olisi ”alentunut” tekemään aloitteita seksiin? Siis koskaan, oli halut millaiset hyvänsä. Sellaisiakin kun on.

Mistäs narusta olisit silloin vetänyt?

Ei kaikki. Olen törmännyt myös sellaisiin, joiden mielestä aloitteet seksiin ei vaan kuulu naisille. Ovat sitä mieltä, että naisen tulee kainostella ja vähän vastustella, mutta antautua lopulta jos siltä sitten tuntuu. En tiedä millä aikakoneella ovat tulleet, mutta on näitä nähty.

Kuten edellä luki, vaimo koki lähentelyni painostuksena.  Sopimalla vaimon ahdistus katosi ja minä sain entiseen tapaan osoittaa rakkauttani ja kiehnätä vaimon kimpussa.  Eli vikitella vaimoa seksiin. 

Hyvä teille, että pystyitte sopimaan asiasta.

Me ei pystytty. Ei vaan suostunut uskomaan, että mies voisi haluta läheisyyttä ilman seksiä. En toki voi väittää ettei olisi se seksikin maistunut, mutta pystyn myös halaamaan ilman että sen pitää johtaa seksiin. Vähensin aloitteita seksiin selvästi ja lopetin kaikki ohimennen koskettelut, joita pidettiin lääppimisenä. Sepä sitten tulkittiinkin niin, että en ole kiinnostunut ollenkaan. Aina välillä yhteen päätyy ihmisiä, jotka eivät vaan osaa kommunikoida keskenään.

Tässähän se paradoksi on, joka miesten kannattaisi ymmärtää.  Onneksi pystyin sopimaan. Mutta jos asiaa tarkastelee sen mukaan, että parisuhteen alussa naiset kestää ja haluaa miehensä jatkuvia halauksia ja kiimaisia ehdotuksia. Sitten yhtäkkiä niiden osoittaminen onkin väärin naisen mielestä ja seksin norkoaminen ahdistaa. Norkoaminen ja rakkaudenosoitukset otetaan yhtäkkiä seksiin painostamiseksi. Miten hitossa se tähän päätyy. Siinä miehillä ihmettelemistä.  Siksi oli pakko keksiä jotain ja vaadin vaimolta, että saan jatkossakin halata ja osoittaa rakkauttani, suostuu seksiin sitten tai ei. Sai itse valita milloin oli seksiä.  Selvähän se oli itselle jo silloin, että jos on entiseen tapaan läheisyyttä syttyy vaimo myös helpommin ja haluaa seksiä.  Näin ollen vaimon piti itse ymmärtää kauttarantain, että hänen parastaan tässäkin ajattelin.  Joskus miehen pitää olla mies ja ottaa ohjat. Miehen ei kannata koskaan luovuttaa, sitä ei oikeasti halua naisetkaan.  Olette voittaneet ja valloittaneet vaimonne itsellenne  parisuhteen alussa ja voi tulla tilanne, että teidän pitää voittaa vaimo itsellenne toisen kerran. Jälkimmäinen battle voi olla edellistä haastavampi. 

Vierailija
126/152 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä on kohtaamatta nainen, joka alkuhuuman jälkeen viitsii panostaa seksiin edes jollakin tavalla.

Ei tule mieleen että vika on sinussa?

Mikä vika sellainen voisi olla? Kysyn aidosti, koska mieluusti korjaisin sen, ja sinä vaikutat siltä, että tiedät. Ole hyvä ja kerro. Vastausta en ole tähän omilta naisiltani saanut. Tietysti on tullut mieleen, että vika on minussa, ja siitä olen kommunikoinutkin. Suoraan kysynyt, mitä voin tehdä paremmin. Kaikki on vaan aina ollut hyvin, siis niiden naisten mukaan. Ihanaa tuntuu olevan ja kiitosta satelee, mutta kun en jaksa sitä, että se on vain toispuoleista. Miksi tekisin toiselle hyvää, jos hän ei ole valmis tekemään minulle? Kaikki otetaan kyllä vastaan, mutta kun minä ilmaisen tarpeitani tai toiveitani, se on ongelma. Kommunikoida osaan kyllä, kun se yhden eksän kanssa opeteltiin pitkän kaavan kautta pariterapiassa. Minulta kysytään, että "miksen kelpaa tällaisena", ja minun tulee hyväksyä asian laita. Kuitenkaan minä en kelpaa sellaisena, millainen tämä toinen osapuoli on. Siis jos en huomioi mitenkään, en koskettele muuten kuin ne pakolliset seksissä. Jos vain seisokin kanssa makaan sängyllä ja odotan, että toinen tekee kaiken työn. Miksi se saa olla niin, että toimii vain toiseen suuntaan?

Mitä tarkoitat "panostaa seksiin"?

Se meinaan voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Miten seksiin panostetaan ja miten se on ajan myötä muuttunut? 

Pitkissä suhteissa tulee erilaisia aikoja. Nyt on menossa vaihe jolloin nainen tekee käytännössä kaikki aloitteet.

Ihan sitä, että saadaan toinen tuntemaan itsensä halutuksi ja tehdään myös sellaisia asioita, joista tämä nauttii. Jos ei pyytämättä, niin edes pyytämällä. Kyse on esimerkiksi sellaisista asioista kuin hyvänäpito. Ylipäätään se, että tehdään itse jotakin eikä vain odoteta ja edellytetä, että toinen tekee. Ei voi olla liikaa pyydetty, niin en tajua, miten se on niin vaikeaa.

Samaa mieltä. Ihmettelen näitä kommentteja,  että oletetaan, lähes vaaditaan ja toivotaan toisen tekevän itselle jotain.  Kuten kirjoittanut aiemmin vaimon hyvänä pitämisestä, niin en ole koskaan odottanut mitään vastapalveluksia, saati niitä vaatinut. Olen halunnut hänen haluavan seksiä, saavansa  niistä nautintoa ja orgasmeja. Hänen nautintonsa ja orgasminsa tuntuneet jopa paremmilta kuin omat. Hänen halunsa ja vastarakkautensa on vastaavasti poikinut erinäisinä tekemisinä minun puolesta.  Jos en minäkään ole koskaan kieltäytynyt seksistä kun hän on halunnut, niin ei hänkään ole kieltäytynyt suikkarin annosta, jos on sattunut oikein paljon panettamaan ja tarvinnut hetkellistä helpotusta. 

Olen varmaan niitä vanhanaikaisia, jonka mielestä on miehen velvollisuus tyydyttää oma vaimonsa.  Kuka muukaan sitä aviossa tekisi?  Voisi varmaan monessa parisuhteessa kysyä miehiltä, että kuka  vaimon halut tyydyttää, jos ei mies itse??

Niin, usen se menee juuri noin päin. Mutta olisiko myös naisen velvollisuus tyydyttää oma miehensä? Kuka muukaan sitä aviossa tekisi?

Minä ajattelen naisista samalla tavalla. Oma häpeä jos ei hitaan hämäläisen mukaan ehdi. Nykyinen ehtii yleensä useammankin kerran.

Jos mies ei saa siinä samalla tyydystään, niin ihmettelen kovin. Koskaan en ole ilman jäänyt kun vaimoa tyydyttänyt.  Mutta kuten sanoin, minusta se on miehen velvollisuus ja jos mies edellyttää, että vaimo se on vaimon, niin siinähän sitten ihmettelee ja odottelee.  Jos jää ilman niin jää ihan omaa tyhmyyttään.  Tasa-arvon kanssa tällä ei ole mitään tekemistä.  

Vierailija
127/152 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten naisten halun nouseminen vaatii miesten huomion ja liehittelyt seksiin.  Näin ollen pahin virhe mitä voit tehdä on lopettaa aloitteiden teko tai sanotaanko vihjailut seksiin ja jättää kertomatta, että haluaisit naistasi intohimoistesti.   Eli jos et osoita haluasi saat odottaa vaikka maailman tappiin että naisesi syttyisi itsestään. 

Kannattaisi miesten nyt vihdoin tajuta, että naiset kulkee ja herää tunteilla, miehet enemmän järjellä. Järjen kanssa naisten halujen syttymisen kanssa ei ole mitään tekemistä.

Näin ollen niele ylpeytesi ja nöyrry.  Pyyteetön halusi on paras tae naisesti halujen syntymiseen. Naisen pitää tuntea olevansa arvostettu ja haluttu, muuten hän ei halua seksiä.. Jos seksiä on liian harvoin liikaa pakkeja, niin panosta naisesi hyvinvointiin ja rakkaudenosoituksiin ne poikii ja lisää seksikertoja.  Illalla vongattu seksi sen sijaan vähentää niitä. 

Pätee ainakin minuun. Onpa käynyt niin, että seksistä on puhuttu jo päivällä miehen/molempien aloitteesta. Sitten kun ilta koittaa ja lapset saatu nukkumaan mies ei yhtäkkiä edes istu viereen sohvalle tai istuu viereen mutta ei edes hipaisekaan seksuaalisella tavalla. Selaa väsyneen oloisena tietokonetta. Sitten kun puolen yön aikoihin kysyn, että väsyttääkö, niin onkin kuulemma odottanut minun aloitetta mutta ei ole kehdannut itse tehdä eikä edes vihjata mitään. Näin 20 vuoden jälkeen.

Heh, vaikka kirjoitinkin tuo kirjoituksen miehen nöyrtymisestä, niin on tullut itsekin sorruttua tuohon vetkutteluun ja ettei ole kehdannut vihjata mitään ja odottanut. Sitten pettynyt kun väsy vienyt vaimon halut.  Ollut ärtynyt vaimolle vaikka vika on täysin oma.  No paikattu sitten seuraavana iltana.  Olen satavarma, että vaimo olisi halunnut useammin jos olisin ollut määrätietoisempi uros.  Jälkiviisaus on helppoa, mutta kun miehelle on vaikea välillä ymmärtää milloin pitää haluta voimakkaasti ja milloin ei pidä.  Nyt kun otan varmanpäälle puolikkaa sildenafilia on tilanne helpottunut. Silloin kun vaimo oikeasti haluaa illalla, niin sanoo pari tuntia aikaisemmin, että otapa droppisi. Kalu herää siltä seisomalta jo ennen dropin ottoa.  Sänkyyn mennessä jo keulii kunnolla ja vaimo tykkää puristella kasseista ja tuntea kovan turvotuksen. Lisää selkeästi hänen halujaan. Monesti vielä kuiskaan vaimon korvaan  kyljellä ollessa ja  pillua hyväillessä, että kalussa kivistää ja panettaa niin pirusti. 

Ei ole eri asia, koska pointti on juuri siinä mitä kaikkea on tehnyt sen eteen, että vaimo tekee aloitteen.  Siinä on haastetta pitkässä parisuhteessa.

Vierailija
128/152 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdeksällä kerralla kymmenestä saa pakit, ne yhdeksän merkitsevät enemmän. Ei enää halua pettyä ja tuntea itsensä huonoksi.

Vierailija
129/152 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.siis mieheltä

Vierailija
130/152 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhdeksällä kerralla kymmenestä saa pakit, ne yhdeksän merkitsevät enemmän. Ei enää halua pettyä ja tuntea itsensä huonoksi.

Et sitten nuorempana tottunut naisia pokatessa pakkeihin?  Toisekseen jos 9 kertaa 10 stä tulee pakit, niin kannattaisi varmaan miettiä toisenlaista lähestymistapaa, että onko joku pielessä omassa tekemisessä tai tekemättäjättämisessä.  Mutta toki, ainahan voi tyytyä puutteesseen jos itsetunto on siten parempi.   Ehdottomasti fiksuinta parisuhteessa on pitää oma ylpeys ja tyytyä selibaatiiin. Tsemppiä vaan. 

Vierailija
131/152 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on niin saamaton ettei alotteita saa aikaiseksi tehdä niin kannattaa mennä vaikka himokkaan naapurin rouvan luo joka osaa ottaa mitä haluaa ja näyttää sen. Meillä vaimo lopettanut aloitteet kokonaan Hyvin naapuri ottaakin munaa poskeen innolla :). Siinäpä vaimo leikkii vaikeaa rauhassa

Vierailija
132/152 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt ainakin antamisesta ja saamisesta puhuminen seksin yhteydessä. Ja on eri asia haluta puolisoaan kuin haluta seksiä.

Vierailija
133/152 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin meillä se aloitteen tekijä, mutta kuten joku tuossa jo totesikin 9/10:stä tulin torjutuksi. Enään en viitsi aloitetta tehdä. Mies on niin tarkka, koska tekee mieli ja koska ei. Pitkästä aikaa viikonloppuna yritin ja pakit ne sieltä tuli. Parempi olla tekemättä. Seksiä on kyllä 2-3 kertaa viikossa ja hyvää sellaista. En valita, mutta olisi joskus kiva olla se alotteen tekevä. Tuntea itsensä viehättäväksi ja saada mies innostumaan. Mutta, kun ei niin. Mutta näin on sitten varmaan parempi. Ei tule miehelle paineita. Eli se voi mennä myös toisin päin.

N33

Vierailija
134/152 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kumpi tekee aloitteen. Torjuminen usein sattuu. Naista yläpeukutettiin, miehelle vähän naureskelevasti annettiin opasteita. Molempien tunteet ovat yhtä arvokkaita. Eikös?

Vierailija
135/152 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eri asia, koska pointti on juuri siinä mitä kaikkea on tehnyt sen eteen, että vaimo tekee aloitteen.  Siinä on haastetta pitkässä parisuhteessa.

Ja vielä enemmän on haastetta, jos sattuu olemaan sellainen nainen, joka ei vaan aloitteita tee. Siis vaikka haluaisi seksiä, koska ei sovi naisen arvolle. Mitenkäs sitten ratkaiset ongelman? Meinaatko ottaa dropin joka ilta vai arvalla kahtena-kolmena iltana viikossa? Ja entäs sitten kun olet napin ottanut, muttei vaimo sinä iltana seksiä haluakaan vaikka aloitteenkin tekisit?

Vierailija
136/152 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen jokapäivä aloitteen ja mies "suostuu" aina. Tänään tein poikkeuksen ja nyt se mököttää. Mutta, ajattelin, ett on tottunut liian hyvälle - haluaisin minäkin että joskus itse hyökkäis vaan kimppuun eikä odottele siinä vieressä vaan minun tuloa esim imuttelemaan.

Katotaan miten etenee, en usko että jaksaa olla kauan noin.

Vierailija
137/152 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin meillä se aloitteen tekijä, mutta kuten joku tuossa jo totesikin 9/10:stä tulin torjutuksi. Enään en viitsi aloitetta tehdä. Mies on niin tarkka, koska tekee mieli ja koska ei. Pitkästä aikaa viikonloppuna yritin ja pakit ne sieltä tuli. Parempi olla tekemättä. Seksiä on kyllä 2-3 kertaa viikossa ja hyvää sellaista. En valita, mutta olisi joskus kiva olla se alotteen tekevä. Tuntea itsensä viehättäväksi ja saada mies innostumaan. Mutta, kun ei niin. Mutta näin on sitten varmaan parempi. Ei tule miehelle paineita. Eli se voi mennä myös toisin päin.

N33

Etkös nuorempana jo pakkeihin tottunut?

Ja jos oikeasti noin usein tulee pakit, niin kannattaa varmaan tarkastella miten ja milloin niitä aloitteita tekee. Mutta poma ylpeys edellä on hyvä jatkaa.

Vierailija
138/152 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N33

Etkös nuorempana jo pakkeihin tottunut?

Ja jos oikeasti noin usein tulee pakit, niin kannattaa varmaan tarkastella miten ja milloin niitä aloitteita tekee. Mutta poma ylpeys edellä on hyvä jatkaa.

Mitä sinä höpiset?  Mistä lähtien naiset ovat joutuneet tottumaan pakkeihin? Onko tämä nyt jotenkin nykyisten nuorien miesten saamattomuudesta tullut trendi vai mikä lie. Toki sitähän nämä munattomat miehet nykysin valittaa, ettei ole miehenkään "pakko" suostua seksiin ja ihan "ok" kieltäytyä seksistä. On siinä naisilla nykyisin kestämistä.

Vierailija
139/152 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestään näissäkin viesteissä nousee esiin, että parisuhteessa molempien tulisi haluta seksiä ja halujen tulisi kohdata sisällöllisesti ja kellonajallisesti. Miksi ei haluta antaa toiselle hyvää seksiä, vaikka omat halut eivät tapissaan olisikaan? Huolehtia oman rakkaan seksuaalisesta hyvinvoinnista? Olen oman liittoni aikana kokeillut vähän sitä sun tätä, mutta mikään ei nosta vaimon haluja pysyvästi sille tasolle, että seksielämä olisi tasalaatuisen nautittavaa laadullisesti ja määrällisesti. Toki hyvää seksiä on mahdollista saada varaamalla viikonloppumatkan, illallispöydän ja teatteriliput, mutta kun laukut lasketaan kotieteiseen niin paluu arkeen on välitön.

Parisuhteen ensimmäiset vuodet papin aameneen asti oli onnellisinta aikaa. Seksiä oli vähintään viikoittain ja se oli jännää, kokeilevaa ja yllätyksellistä. Nyt 20 vuoden yhdessäolon jälkeen sitä harrastetaan normiarjessa ainoastaan tiettynä kellonaikana ja melko rutiininomaisella tavalla määrällisesti ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa. Jos teen aloitteen "vakiohetkien" ulkopuolella, pillua saa kyllä silloinkin, mutta se on pelkkä reisien avaus ja "hoida homma pois alta". Ei katseita, ei kosketuksia.

Olen huomannut itsestäni, että olen väsynyt yrittämään. Vetäydyn kuoreeni ja pidän itseni masturboimalla järjissäni. En jaksa enää antaa hierontoja, hyväilyjä, kehuja ja flirttiä kun ei niistä vastakaikua ole saanut, kuten liiton alkupuolella. Jos itse annat puoli tuntia kokovartalohierontaa ja kumppani ei edes kosketa sinua, niin vaikka homma johtaisi seksiin, jää siitä silti hieman karvas maku. Rakkaus on minusta antamista ja vastaanottamista. Silloin kun ne ovat tasapainossa, on paljon helpompaa olla toiselle hyvä puoliso.

Ja asiasta on puolison kanssa juteltu kerta jos toinenkin. Aitoa halua ei ole puolisolla keskustella asiasta ja vastaus on sama: ei haluta ja olisi ihanaa haluta enemmän. Onko esimerkiksi vartin spontaani suuhoito sitten niin haluamisen takana, että sitä ei pelkästä rakkaudesta voisi puolisolleen antaa jos maksulliset naiset tekee sen rahasta? Elämässä joutuu tekemään joka ikinen päivä asioita, joita ei nyt varsinaisesti voi sanoa haluavansa tehdä. Pitää imuroida, tiskata, käydä kaupassa, käydä töissä, ajaa nurmikkoa ja täytellä veroilmoituksia. Ja moneen meillä aikaa riittääkin, mutta avioseksi prioirisoidaan liian monta kertaa monen muun velvollisuuden taakse. Velvollisuus on ehkä hieman huono sana kun puhutaan seksistä, mutta avioliitossa se minusta kuuluu kyllä puolison velvollisuuksiin kun sitä tehtävää ei ole muille jaettu.

Vierailija
140/152 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitojen aloittelussa täysin hyvä. Muut jutut sitten vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi