Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten aloitteet parisuhteessa

mies84
02.08.2021 |

Tästä aiheesta on kyllä jo useampia keskusteluita mutta aloitanpa nyt uuden tuoreen. Meillä mennyt avovaimon kanssa jo vuosia niin että seksiä on oikeastaan vain silloin kun minä miehenä teen aloitteen ja silloinkin melko useimmiten tulee pakit. Seksi on mielestäni hyvää ja vaikka sitä on liian vähän niin hyvä että edes kerran viikossa. Toki joskus irtiottoja arjesta jolloin useamman kerran päivässä. Nainenkin sanoo nauttivansa ja kyselen onko jotain fantasioita tai unelmia mitä haluaa toteuttaa seksin saralla.
Mutta se ongelma mikä itseäni rassaa on tuo aloitteiden teko. Tuntuu että toisella vain ei ole haluja oikeasti jos ei koskaan tee aloitetta. Tuntuu usein että seksi on hänelle jonkinlainen pakollinen suorite ja jos en sitä selkeästi ilmaise haluavani ei sitä sitten ole. Usein tästä sanonutkin että olisi mahtavaa jos joskus tekisit aloitteen ja näyttäisit että haluat. Muutama viikko sitten pakkien jälkeen alkoi oikeasti ketuttaa ja päätin että kokeillaan kuinka pitkään menee että toisella alkaa tehdä mieli. Pusut halailut ym kyllä kuuluu arkeen mutta ei ne seksiin johda. Nyt alkoi viikko neljä ilman seksiä. Mielenkiinnolla odotan milloin ihme tapahtuu.
Ja ei. Kyse ei ole kotitöiden epätasapainoisesta jakautumisesta. Arki on kiireistä mutta kyllä seksille aina löytyisi aikaa kun siihen olisi edes jonkinlainen tahtotila.

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli noista mieleen eräs kesäloma.  Jätin nelikymppisenä harrastereissun kesälomalla poikien kanssa väliin ja "uhrasin"  koko 3vkon kesälomani mökkireissuun vaimon  ja iltatähden kanssa. En koko loman aikana keskittynyt omiin juttuihin ollenkaan, vaan ainoastaan vaimon kanssa läsnäoloon, myös henkisesti ja iltatähteen.  Kolusin vaimon pyynnöstä pitkin lepikoita ja pusikoita vadelmia poimimassa, mitä vaimo inhoaa.  Saunottiin ja uitiin paljon jne, mitä vaimo nyt halusi.  Halusihan se, kehräsi kuin kissa ja seksiä oli liki joka toinen päivä.  Aivan taivaallinen ikimuistoinen loma.  Kuin olisi laittanut rahaan pankkiin korkoa kasvamaan.  Parhaimpia päätöksiä  ja lomia ikinä. Pelasti tai ainakin paransi parisuhdetta, lisäsi seksiä pysyvästi ja nyt korkoa on nostettu kohta 20 vuotta. Joskus se on pienestä miehen vaivannäöstä kiinni.  Koittakaa saada vaimonne rakastumaan teihin uudestaan.  Siitä se on kiinni.

Vierailija
22/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehenä sitä tee tätä. Saa vaimo uudelleen rakastumaan ja muuta. Entäs jos olet tehnyt ja ei silti mitään parannusta. Parisuhteessa on kaksi puolta ja jos toista ei vaan kiinnosta seksi eikä anna vieraisiin lupaa niin jää vain muutama vaihtoehto. tyytyä tilanteeseen ja masturboida, käydä vieraissa tai erota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista mieleen eräs Deekesäloma.  Jätin nelikymppisenä harrastereissun kesälomalla poikien kanssa väliin ja "uhrasin"  koko 3vkon kesälomani mökkireissuun vaimon  ja iltatähden kanssa. En koko loman aikana keskittynyt omiin juttuihin ollenkaan, vaan ainoastaan vaimon kanssa läsnäoloon, myös henkisesti ja iltatähteen.  Kolusin vaimon pyynnöstä pitkin lepikoita ja pusikoita vadelmia poimimassa, mitä vaimo inhoaa.  Saunottiin ja uitiin paljon jne, mitä vaimo nyt halusi.  Halusihan se, kehräsi kuin kissa ja seksiä oli liki joka toinen päivä.  Aivan taivaallinen ikimuistoinen loma.  Kuin olisi laittanut rahaan pankkiin korkoa kasvamaan.  Parhaimpia päätöksiä  ja lomia ikinä. Pelasti tai ainakin paransi parisuhdetta, lisäsi seksiä pysyvästi ja nyt korkoa on nostettu kohta 20 vuotta. Joskus se on pienestä miehen vaivannäöstä kiinni.  Koittakaa saada vaimonne rakastumaan teihin uudestaan.  Siitä se on kiinni.

Niin ehkä vaimosi halusi juuri tuota ja ei ole vielä itsekeskeinen ja näkee sinut.

Pointtini oli aikaisemmin, että vaikka vietetään yhdessä aikaa vaimon haluamalla tavalla ja huomioidaan ja muuta niin ei vaan toimi. Vaimo ottaa itse kaiken irti ja miehenä jäät ilman. Jos vaimo ei huomaa sinua, se ei huomaa. Olet ilmaa ja itsestäänselvyys. Kaikki palvelukset mitä teet vaimolle, on hänelle vain saavutettu etu. Välillä mietityttää onko hän narsisti, kun ei näe muita rakkaita ihmisiä (minä ja lapset) ympärillään ja puhuu heille miten sattuu. Hänelle on oikeus näyttää tunteitaan, mutta jos joku muu näyttää tunteitaan, hänen päivä on pilalla ja pilaa kaikkien päivän.

Vierailija
24/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee miehenä sitä tee tätä. Saa vaimo uudelleen rakastumaan ja muuta. Entäs jos olet tehnyt ja ei silti mitään parannusta. Parisuhteessa on kaksi puolta ja jos toista ei vaan kiinnosta seksi eikä anna vieraisiin lupaa niin jää vain muutama vaihtoehto. tyytyä tilanteeseen ja masturboida, käydä vieraissa tai erota. 

Jos ette yhdessä selvitä miksei kiinnosta tai jos saa naistasi haluamaan, niin tilanne ei parane. Mutta se on varmaa, että pyytämällä lupaa vieraisiin menoon katoaa loputkin halut vaimolta. Osoitat suoraan, ettet rakasta ja tilalle käy mikä tahansa nainen. Joku muu mies saisi vaimosi haluamaan, mieti sitä. Muttei saisi hänkään ihan helposti. Koita keksiä millä se onnistuu tai sitten heität vaan pyyhkeen kehään ja tunnustat epäonnistuneesi. Jos kuvittelet ja jäät odottamaan vaimolta ihmeitä, niin onnea vaan.  Et ole ainut mies joka tähän on sortunut, etkä viimeinen. Eniten on kumminkin omasta tekemisistäsi kiinni, millä vaimon halut herätät. Turha syyttää vaimoa tai muita. Vaimo sitä vaimo tätä -selityksiä, sillä asenteella et onnistu ikinä.

Vierailija
25/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ette yhdessä selvitä miksei kiinnosta tai jos saa naistasi haluamaan, niin tilanne ei parane. Mutta se on varmaa, että pyytämällä lupaa vieraisiin menoon katoaa loputkin halut vaimolta. Osoitat suoraan, ettet rakasta ja tilalle käy mikä tahansa nainen. Joku muu mies saisi vaimosi haluamaan, mieti sitä. Muttei saisi hänkään ihan helposti. Koita keksiä millä se onnistuu tai sitten heität vaan pyyhkeen kehään ja tunnustat epäonnistuneesi. Jos kuvittelet ja jäät odottamaan vaimolta ihmeitä, niin onnea vaan.  Et ole ainut mies joka tähän on sortunut, etkä viimeinen. Eniten on kumminkin omasta tekemisistäsi kiinni, millä vaimon halut herätät. Turha syyttää vaimoa tai muita. Vaimo sitä vaimo tätä -selityksiä, sillä asenteella et onnistu ikinä.

Tuo nyt on melko vanhanaikainen suhtautuminen. Ei avoin suhde sitä tarkoita etteikö toista rakasta. Voi yhteiselo toimia muuten oikein hyvin mutta syystä tai toisesta ei seksihalut enää kohtaa. Liian usein tyydytään tilanteeseen eikä uskalleta kokeilla tai tehdä muutoksia yhdessä kun ollan kaavoihin kangistuneita ja ei nähdä että on muitakin vaihtoehtoja kuin ero tai seksittömyys. 

Vierailija
26/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa minun naiseni.

Vierailija kirjoitti:

No just meinasin tehdä aloituksen vähän samasta aiheesta, mutta lähinnä olisin kysellyt että millaisista aloitteista te miehet sitten oikein pidätte? Itse olen koittanut monenlaista lähestymistapaa, välillä pidemmän kaavan mukaan illallisten, takkatulen ja pitsihepeneitten muodossa ja välillä vähän ronskisti huumorin kautta, että ukko otahan housut pois. Mutta oikein mikään ei tunnu saavan miehen haluja kuumaksi. Parhaiten ehkä toiminut sellainen, että kainalossa ollessa vähän silittelen masua tai jotain ja sitten ukko voi siitä itse tehdä seuraavan siirron ja ilmeisesti kuvitella, että hän teki aloitteen. Vai onks mulla nyt joku sellanen harvinainen yksilö joka haluaa tehdä itse kaikki aloitteet ja naisen tekemät jotenkin ahdistaa. Esimerkki eiliseltä, ukko makas sohvalla ja mä menin pelkissä pikkuhousuissa olkkariin ja kysyin että onkos sulla kiirus, että nää kaipas vähän hellyyttä. Ja samalla siis pitelin rinnoistani kiinni ja sivelin nännejäni. Juu ei lähtenyt, katsahti vaan mua päin ja hymähti. Mulle itselle luontaista olis, että touhussa olis molemminpuolin mukana leikkisyyttä, huumoria ja vähän rivouttakin, millon mitäkin. 

Vierailija
27/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten naisten halun nouseminen vaatii miesten huomion ja liehittelyt seksiin.  Näin ollen pahin virhe mitä voit tehdä on lopettaa aloitteiden teko tai sanotaanko vihjailut seksiin ja jättää kertomatta, että haluaisit naistasi intohimoistesti.   Eli jos et osoita haluasi saat odottaa vaikka maailman tappiin että naisesi syttyisi itsestään. 

Kannattaisi miesten nyt vihdoin tajuta, että naiset kulkee ja herää tunteilla, miehet enemmän järjellä. Järjen kanssa naisten halujen syttymisen kanssa ei ole mitään tekemistä.

Näin ollen niele ylpeytesi ja nöyrry.  Pyyteetön halusi on paras tae naisesti halujen syntymiseen. Naisen pitää tuntea olevansa arvostettu ja haluttu, muuten hän ei halua seksiä.. Jos seksiä on liian harvoin liikaa pakkeja, niin panosta naisesi hyvinvointiin ja rakkaudenosoituksiin ne poikii ja lisää seksikertoja.  Illalla vongattu seksi sen sijaan vähentää niitä. 

Selvästi myös mies84 haluaisi tuntea olevansa arvostettu ja haluttu. Miksi juuri hänen pitäisi nöyrtyä ja ohittaa tarpeensa, jotta parisuhteessa olisi seksiä? Eikö se nainenkin voisi joskus tehdä saman?

Vierailija
28/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just meinasin tehdä aloituksen vähän samasta aiheesta, mutta lähinnä olisin kysellyt että millaisista aloitteista te miehet sitten oikein pidätte? Itse olen koittanut monenlaista lähestymistapaa, välillä pidemmän kaavan mukaan illallisten, takkatulen ja pitsihepeneitten muodossa ja välillä vähän ronskisti huumorin kautta, että ukko otahan housut pois. Mutta oikein mikään ei tunnu saavan miehen haluja kuumaksi. Parhaiten ehkä toiminut sellainen, että kainalossa ollessa vähän silittelen masua tai jotain ja sitten ukko voi siitä itse tehdä seuraavan siirron ja ilmeisesti kuvitella, että hän teki aloitteen. Vai onks mulla nyt joku sellanen harvinainen yksilö joka haluaa tehdä itse kaikki aloitteet ja naisen tekemät jotenkin ahdistaa. Esimerkki eiliseltä, ukko makas sohvalla ja mä menin pelkissä pikkuhousuissa olkkariin ja kysyin että onkos sulla kiirus, että nää kaipas vähän hellyyttä. Ja samalla siis pitelin rinnoistani kiinni ja sivelin nännejäni. Juu ei lähtenyt, katsahti vaan mua päin ja hymähti. Mulle itselle luontaista olis, että touhussa olis molemminpuolin mukana leikkisyyttä, huumoria ja vähän rivouttakin, millon mitäkin. 

Ei aina ole haluja. Silloin on aika lailla sama millainen aloite tulee, niin se ei uppoa. Voi toki myös olla että miehesi on sitä tyyppiä, että vain hänen omat aloitteet kelpaa. Sellaisestakin olen kuullut.

Mutta kannattaisi varmaan miettiä myös sitä mitä häiriötekijöitä miehesi halulle voisi olla parisuhteessa ja elämässä. Jos sellaisen tunnistaa ja saa poistettua pois niin eiköhän taas peitto heilu.

Vierailija
29/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m84 kirjoitti:

Hän on kertonut avoimesti että aloitteen teko on vaikeaa nykyisin mutta ei osaa kertoa syytä. Suhteen alussa teki aloitteita ja se vaan hiipunut hiljalleen. Toki uupumus töissä varmasti vaikeutti asiaa mutta niiden ongelmien pitäisi jo olla takanapäin. Pystytään kyllä näistä asioista keskustelemaan. Hieman epäilyttää että jokin painaa mieltä ja aiheuttaa epävarmuutta mutta ei sitä halua kertoa. 

Ihastus toiseen mieheen?

Vierailija
30/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin oma kirjoitus. Tein pari vuotta sitten saman testin ja meni se neljä viikkoa ilman seksiä. Vaimolta ei tullut aloitetta vaan mun oli pakko pistää peli poikki ja tein aloitteen. Vaimon kanssa olen monesti puhunut, että kun mies saa seksiä, jaksaa antaa haleja, huomioida, pusutella ja jakaa kohteliaisuuksia. Nainen saa voimaa noista asioista. Mies ei saa. Mies saa voimaa ja itseluottamusta seksistä. Ja kyse ei ole ollut meidänkään perheessä siitä, että kotityöt kuluu vaan vaimolle. Suurin osa oli silloin minulla, kun yritin saada vaimon innostumaan seksistä, ettei olisi ainakaan jaksamisesta kiinni.

Lopulta monen vuoden veivaamisen jälkeen pidin puhuin vaimolle, että jos olet huomannut niin olen aika loppu kotitöiden suhteen, hoidan lasten koulunkäynnit (läksyt+kokeet) ja harrastukset. Eli meidän perheen hyvinvointi on pitkälti minun käsissä. Vaimo ei tuntunut välittävän, koska hänellä oli kaikki asiat hyvin. Lopulta sanoin, että olen ajatellut pettämistä. En jaksa enää. Seksiä oli vain minun aloitteestani ja sekin hyvin pitkälle vaimon puolesta saman kaavan mukaan. Olen antanut sinulle aikaa ja lepoa, haleja kehuja. Mikään ei auta. Kerroin, että olen jättänyt menemästä poikien tapahtumiin, mennyt baarissa vessaan karkuun halukkaita naisia ja sanonut naisille tökerösti, etten erehtyisi pettämään.

Haluaisin tuntea itseni mieheksi ja tarvitsen siihen seksiä rakastamaltani vaimolta.

Vasta tällöin vaimo heräsi vähän.

Nyt on mennyt vuosi tästä. Vaimo on aavistuksen aloitteellisempi, mutta luulen että hän tajusi vain oman hyvinvoinnin riippuvan minun hyvinvoinnista. En tiedä onko rakkautta vai vaan hyvä kaveri suhde. Seksiä on yhtä harvoin kuin ennekin, mutta nyt vaimokin tekee välillä aloitteita. Vaimo hakee seksistä enemmän sitä orgasmia eikä yhteistä iloa.

Jotenkin salaa vit***aa, kun en saa vaimosta irti mitä hän haluaa. Huomaan kyllä, että jos sanon mitä, joku nainen on minua kehunut niin vaimo on mustasukkainen.

Olen älykäs, hyvännäköinen, siisti ja urheilullinen. Vaimokin arvostaa minussa sitä, etten ole koskaan sanonut hänelle pahasti.

Jotenkin tuntuu että mun pitää pettää ja jäädä kiinni, että saan vaimoon eloa. Että hän näkee että kelpaan muillekin ja olen hyvä saalis.

Tuo on niin totta! Mutta jotenkin kummassa se vaan on niin, että "oikea/hyvä" tapa on mennä naisen tarpeiden/halujen mukaan. Se mitä mies tarvitsisi on vaan väärin tai tyhmästi. Miehen nyt vaan pitää unohtaa se ja toimia kuten "kunnon" parisuhteessa eli sen mukaan mitä nainen tarvitsee. En vaan millään ymmärrä miksi.

Vierailija
31/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan ihmeelliseltä ajatus, etten tekisi aloitteita, kun kerran halua on. Tulkitsen sen niin, että jos ei aloitteita tee, niin ei sitä seksiä sitten oikeasti kaipaakaan. Tasan ei mene parisuhteet ja kumppanit, kun meillä minä olen se, joka niitä aloitteita tekee. Viime vuoden puolelle menee miehen viimeisin aloite. Selitys "en ehdi, kun sä ehdottelet koko ajan". Totta kai sekin on. Nautin vaan ihan suunnattomasti siitä, kun mies käy päälle himoissaan.

Vierailija
32/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten naisten halun nouseminen vaatii miesten huomion ja liehittelyt seksiin.  Näin ollen pahin virhe mitä voit tehdä on lopettaa aloitteiden teko tai sanotaanko vihjailut seksiin ja jättää kertomatta, että haluaisit naistasi intohimoistesti.   Eli jos et osoita haluasi saat odottaa vaikka maailman tappiin että naisesi syttyisi itsestään. 

Kannattaisi miesten nyt vihdoin tajuta, että naiset kulkee ja herää tunteilla, miehet enemmän järjellä. Järjen kanssa naisten halujen syttymisen kanssa ei ole mitään tekemistä.

Näin ollen niele ylpeytesi ja nöyrry.  Pyyteetön halusi on paras tae naisesti halujen syntymiseen. Naisen pitää tuntea olevansa arvostettu ja haluttu, muuten hän ei halua seksiä.. Jos seksiä on liian harvoin liikaa pakkeja, niin panosta naisesi hyvinvointiin ja rakkaudenosoituksiin ne poikii ja lisää seksikertoja.  Illalla vongattu seksi sen sijaan vähentää niitä. 

Selvästi myös mies84 haluaisi tuntea olevansa arvostettu ja haluttu. Miksi juuri hänen pitäisi nöyrtyä ja ohittaa tarpeensa, jotta parisuhteessa olisi seksiä? Eikö se nainenkin voisi joskus tehdä saman?

Sepä se, miehelle arvovalta tappio ja hän ottaa herneen nenäänsä. Näihän se järjellä ajatellen pitäisi mennä, että jotain on naisen tunteissa pielessä jos nainen ei halua seksiä. Järjellä ei ole sen kanssa mitään tekemistä.  Mitä mies häviää siinä jos pitää "nöyrtyä".  Mitä nöyristelyä se on jos haluaa naistaan ja tekee kaikkensa naisensa vuoksi.  Miksi pitäisi tehdä arvovaltakysymys.  Seksiä tulee kun vaimon mielialat  nousee ja rakkaus nousee uudestaan. Naiset ei ole samanlaisia kuin miehet, siihen on paree tottua.

Vierailija
33/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin oma kirjoitus. Tein pari vuotta sitten saman testin ja meni se neljä viikkoa ilman seksiä. Vaimolta ei tullut aloitetta vaan mun oli pakko pistää peli poikki ja tein aloitteen. Vaimon kanssa olen monesti puhunut, että kun mies saa seksiä, jaksaa antaa haleja, huomioida, pusutella ja jakaa kohteliaisuuksia. Nainen saa voimaa noista asioista. Mies ei saa. Mies saa voimaa ja itseluottamusta seksistä. Ja kyse ei ole ollut meidänkään perheessä siitä, että kotityöt kuluu vaan vaimolle. Suurin osa oli silloin minulla, kun yritin saada vaimon innostumaan seksistä, ettei olisi ainakaan jaksamisesta kiinni.

Lopulta monen vuoden veivaamisen jälkeen pidin puhuin vaimolle, että jos olet huomannut niin olen aika loppu kotitöiden suhteen, hoidan lasten koulunkäynnit (läksyt+kokeet) ja harrastukset. Eli meidän perheen hyvinvointi on pitkälti minun käsissä. Vaimo ei tuntunut välittävän, koska hänellä oli kaikki asiat hyvin. Lopulta sanoin, että olen ajatellut pettämistä. En jaksa enää. Seksiä oli vain minun aloitteestani ja sekin hyvin pitkälle vaimon puolesta saman kaavan mukaan. Olen antanut sinulle aikaa ja lepoa, haleja kehuja. Mikään ei auta. Kerroin, että olen jättänyt menemästä poikien tapahtumiin, mennyt baarissa vessaan karkuun halukkaita naisia ja sanonut naisille tökerösti, etten erehtyisi pettämään.

Haluaisin tuntea itseni mieheksi ja tarvitsen siihen seksiä rakastamaltani vaimolta.

Vasta tällöin vaimo heräsi vähän.

Nyt on mennyt vuosi tästä. Vaimo on aavistuksen aloitteellisempi, mutta luulen että hän tajusi vain oman hyvinvoinnin riippuvan minun hyvinvoinnista. En tiedä onko rakkautta vai vaan hyvä kaveri suhde. Seksiä on yhtä harvoin kuin ennekin, mutta nyt vaimokin tekee välillä aloitteita. Vaimo hakee seksistä enemmän sitä orgasmia eikä yhteistä iloa.

Jotenkin salaa vit***aa, kun en saa vaimosta irti mitä hän haluaa. Huomaan kyllä, että jos sanon mitä, joku nainen on minua kehunut niin vaimo on mustasukkainen.

Olen älykäs, hyvännäköinen, siisti ja urheilullinen. Vaimokin arvostaa minussa sitä, etten ole koskaan sanonut hänelle pahasti.

Jotenkin tuntuu että mun pitää pettää ja jäädä kiinni, että saan vaimoon eloa. Että hän näkee että kelpaan muillekin ja olen hyvä saalis.

Tuo on niin totta! Mutta jotenkin kummassa se vaan on niin, että "oikea/hyvä" tapa on mennä naisen tarpeiden/halujen mukaan. Se mitä mies tarvitsisi on vaan väärin tai tyhmästi. Miehen nyt vaan pitää unohtaa se ja toimia kuten "kunnon" parisuhteessa eli sen mukaan mitä nainen tarvitsee. En vaan millään ymmärrä miksi.

Olen jutellut todella monen muun miehen kanssa tästä aiheesta (kymmenien+). Poikkeuksetta ajatus on se, että seksin määrä on indikaattori siitä, miten hyvin parisuhteessa menee. Ei seksiä = menee huonosti. Paljon seksiä = menee tosi hyvin. Naiset ilmeisesti mittaavat parisuhteen laatua toisilla indikaattoreilla? Pusuilla, haleilla, läheisyydellä?

Vierailija
34/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kaikki miehet on kohdanneet noi ongelmat parisuhteessa. Alun kiiman jälkeen omat vaimot tai naiset ei enää flirttaile kotona samalla lailla kuin vieraat naiset, jotka haluaa tehdä vaikutuksen.  Kotona ja arjessa on muutakin tekemistä. 

Miesten kannattaisi heittää se oma kiukku, periaatteet ja ylpeys sinne minne ei valo paista ja keskittyä pyytettömästi huomioimaan omaa puolisoa ja tekemään hänen olonsa turvalliseksi ja rakastetuksi. Seksiä saa sitten sen jälkeen.  Te olette saaneet tai hankkineet itselle rakkaan puolison, joten kohdelkaa hän myös sen arvoisesti.  Sen voin sanoa pitkällä vuosien kokemuksella, että kiukulla, vonkaamalla tai mököttämällä ette ainakaan saa seksiä. Ne on ne asiat, jotka vei naisiltä vähäisetkin halut.  Eikä teidän tarviste sanoa edes mitään, naiset kulkee tunteilla ja vaistoaa tuollaiset.  Ainut mikä auttaa on se, että osoitatte, että oma on teille rakas ja olette valmiit tekemään hänen puolestaan mitä tahansa, eli sitä samaa mitä viestitte tavatessanne ja minkä lupasitte parisuhteen alussa.. Tiedän, vaikea niellä oma ylpeys, mutta mihin se lupaus jäi? 

Varmaan se miesten lupaus jäi sinne samaan paikkaan mihin se naisiltakin hävisi. Totesit tuossa itsekin että naisilta yleisesti jää suhteessa sen oman rakkauden ja halun kumppanille osoittaminen vähemmälle. Onko se jotenkin eri asia kuin se, että mieheltä osoittamatta rakkaus kumppaniaan kohtaan? Tämä on juuri sitä että parisuhteen haasteista syyllistetään miestä ja hänen vastuulleen laitetaan niiden korjaaminen. Ihan kuin miehet olisi jotain tunteettomia koneita, joiden tekemisiin naisen tekemisillä ja tunteiden osoittamisilla ei olisi mitään vaikutusta.

Vierailija
35/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua tätä.Sain aamulla seksiä ja toki siis sai mieskin. Mutta äsken vaan sanoin, että nyt kuule haluan vielä. Ihan mutkatonta. Mies sanoi vain "tottakai saat". Miksi asio4ita pitää mutkistaa.

Vierailija
36/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli noista mieleen eräs kesäloma.  Jätin nelikymppisenä harrastereissun kesälomalla poikien kanssa väliin ja "uhrasin"  koko 3vkon kesälomani mökkireissuun vaimon  ja iltatähden kanssa. En koko loman aikana keskittynyt omiin juttuihin ollenkaan, vaan ainoastaan vaimon kanssa läsnäoloon, myös henkisesti ja iltatähteen.  Kolusin vaimon pyynnöstä pitkin lepikoita ja pusikoita vadelmia poimimassa, mitä vaimo inhoaa.  Saunottiin ja uitiin paljon jne, mitä vaimo nyt halusi.  Halusihan se, kehräsi kuin kissa ja seksiä oli liki joka toinen päivä.  Aivan taivaallinen ikimuistoinen loma.  Kuin olisi laittanut rahaan pankkiin korkoa kasvamaan.  Parhaimpia päätöksiä  ja lomia ikinä. Pelasti tai ainakin paransi parisuhdetta, lisäsi seksiä pysyvästi ja nyt korkoa on nostettu kohta 20 vuotta. Joskus se on pienestä miehen vaivannäöstä kiinni.  Koittakaa saada vaimonne rakastumaan teihin uudestaan.  Siitä se on kiinni.

Onko kellään koskaan ollut vaimoa joka olisi uhrannut oman lomansa siihen, että miehensä saisi viettää unelmalomansa? En ole ainakaan kuullut. Vaan kappas kehveli sen sijaan tiedän monta parisuhteenseensa tyytymätöntä miestä, joka on sitä mieltä ettei vaimo enää heistä välitä.

Vierailija
37/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Sama homma kuin naisilla joiden miehet ei osallistu kodin- ja lastenhoitoon. On pääasiassa heidän omista tekemisistään kiinni, miten miehensä innon herättelee. Turha sitä miestä on syyttää.

Vierailija
38/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no edelleenkään ei kauheesti ole tullut miesten mielipiteitä, että millaisista aloitteista ne sitten tykkäisi?  Yks kertoi, että puhelimeen jotain viestejä ja kuvia. Se tuntui itselleni tosi vieraalta tavalta. Kiinnostaisi tietää miksi minun kirjoituksiani tekemistäni aloitteista on alapeukutettu? En siis todellakaan ole yrittänyt juntata läpi vaan jotain omaa malliani tai odottanut, että mies on heti valmis ja miekka tanassa. Ja kyllä oikeus on myös kieltäytyä, jos ei tee mieli kuten joku tuossa mainitsi. Mutta oon tosiaan koittanut monenlaisia lähestymistapoja ja oikein mikään ei tunnu uppoavan. Ja kuten jo aiemmin olen kertonut itselleni toimisi monetkin eri tavat ja se on juuri se mitä haluaisin, vaihtelevuutta. Mitään tollasia että monta viikko toteutetaan mun haluamia tekemisiä tai tehdään kotitöitä, näistä ei meillä ole kyse. Se on ihan perusjuttuja, että molemmat osallistuu kotitöihin yms. ja yhdessä tehdään muitakin kivoja juttuja tai toiselle tärkeitä juttuja. Olen kyllä vähän tullut siihen tulokseen, että ei ne miehet ehkä halua edes oikeasti niitä naisten aloitteita. Miettikääs nyt oikeasti kaikki omalla kohdallanne? Vai luoko se sitten liikaa paineita, jos nainen haluaakin just sellasella hetkellä ku mies itse ei juuri satu ajattelemaan seksiä. Ja kuten joku tuossa aiemmin laittoikin, nautin kyllä suunnattomasti kun mies käy päälle himoissaan. Mutta ilmeisesti mun miehen kohdalla tämä ei toimi toisinpäin. 

Vierailija
39/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, miehelle arvovalta tappio ja hän ottaa herneen nenäänsä. Näihän se järjellä ajatellen pitäisi mennä, että jotain on naisen tunteissa pielessä jos nainen ei halua seksiä. Järjellä ei ole sen kanssa mitään tekemistä.  Mitä mies häviää siinä jos pitää "nöyrtyä".  Mitä nöyristelyä se on jos haluaa naistaan ja tekee kaikkensa naisensa vuoksi.  Miksi pitäisi tehdä arvovaltakysymys.  Seksiä tulee kun vaimon mielialat  nousee ja rakkaus nousee uudestaan. Naiset ei ole samanlaisia kuin miehet, siihen on paree tottua.

Ei se ole järki tai arvovaltakysymys. Kyse on miehen tunteista. Mutta eipä ne ketään kiinnosta, koska vain naiset käy tunteilla. Ei nainen voi koskaan nöyrtyä, koska sehän kävisi prinsessan tunteille. Miehillä kun niitä ei oleteta olevan, niin hänet voi aina kehottaa tekemään mitä vain.

Vierailija
40/152 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole järki tai arvovaltakysymys. Kyse on miehen tunteista. Mutta eipä ne ketään kiinnosta, koska vain naiset käy tunteilla. Ei nainen voi koskaan nöyrtyä, koska sehän kävisi prinsessan tunteille. Miehillä kun niitä ei oleteta olevan, niin hänet voi aina kehottaa tekemään mitä vain.

Taas tätä "nainen ie koskaan voi..." No kyllä kuule voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme