Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nettitreffailevat naiset etsivät juuri tämäntyyppisiä miehiä?

Vierailija
16.08.2014 |

Olen 30-vuotias mies. Harrastanut nettitreffejä satunnaisesti puolen vuoden ajan. 

Miksi netissä valtaosa naisista etsii nimenomaan pitkää ja "miehen kokoista" miestä? Itse olen 175cm pitkä, suht hoikka, ja netissä en kelpaa kellekään. Livenä sen sijaan olen seurustellut ihan nättien ja suosittujen naisten kanssa.

Mikä selittää sen, että netissä huomattavan suuri osa etsii sellaista satukirjojen fantasiaurosta? Ympärillä olevista ihmisistä 90% on kuitenkin ihan tavallisia ja pariutuvat silti (vaan eivät netin kautta).

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienen miehen itsetunto" on ihan todellinen ongelma. Mä ainakin deittailen mieluummin pitkiä miehiä, koska he useimmiten ovat sinut itsensä kanssa ja valmiita tasa-arvoiseen parisuhteeseen.

Sellainen vinkki muuten, että jos mies ilmoittaa olevansa 170 cm pitkä, niin se tarkoittaa sitä että hän on jotain 150-165cm:n väliltä. Lyhyet miehet ilmoittavat aina pituudekseen tuon maagisen 170 cm.

Vierailija
2/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:38"]

Se suuri kysymys tässä ketjussa on, että miksi juuri nettitreffailevat naiset etsivät isokokoista miestä, kun taas livenä tavattaessa monelle tuntuu kelpaavan ihan normaalimitoissa oleva mies?

[/quote]

Minusta tuntuu, että nettitreffailussa yleensäkin ollaan nirsompia kuin tosielämässä. Se on sinänsä aika ymmärrettävää. Treffipalveluissa kaikki tähtää vain ja ainoastaan parisuhteen luomiseen, muuta luontevaa yhdessäoloa ei ole. Ehdokkaita on pakko karsia joillain kriteereillä, ja monesti ne ulkonäkökriteerit ova helpoin kohta aloittaa. Tosielämässä taas ihmisiin tutustutaan monissa eri tilanteissa, ja se mahdollinen parisuhde ei välttämättä ole ollenkaan mielessä joka kerta uusiin ihmisiin tutustuttaessa. Sitä saattaa tavata ihmisen, joka ei täytä omia ulkonäkökriteereitä ollenkaan, mutta kun se ihminen on muuten kivan oloinen eikä parinhaku ole päällimäisenä mielessä, niin hänen kanssaan tulee vietettyä aikaa - ja sitten jossain vaiheessa ihastuu ja rakastuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:26"]

Oletko päässyt treffeille kertaakaan? Kuinka monelle olet tehnyt aloitteita?

[/quote]

Ap vastaapas tähän :-)

[/quote]

Kolmet treffit on takana. Aloitteita olen tehnyt noin 50 kpl, sekä hoikille että hieman pyöreille naisille tasapuolisesti. Ne kolme naista, jotka suostuivat lähtemään treffeille olivat niitä hoikkia/pienikokoisia naisia. Tämä sopi minulle ihan hyvin, mutta olen kuitenkin jäänyt ihmettelemään, miksi kukaan niistä hieman pyöreämmistä naisista ei vastannut. Ilmeisesti kyse on sitten siitä, että en sytytä heitä fyysisesti pituuteni/kokoni vuoksi.

Vierailija
4/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailevilla on niin älyttömiä kriteereitä että siksi sinne ovat päätyneetkin. Ja jäävätkin.

Vierailija
5/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:04"]

Koska mies pitää olla pitkä ja lihaksikas muuten se näyttää nössöltä

[/quote]Toivottavasti poikalapsesi saavat tällaiset geenit rodunjalostuksesi tuloksena. Olisi varmaankin kauheaa äitinä huomata poikansa olevan nössö, joka tuskin koskaan pääsisi lisääntymään.

Vierailija
6/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä (190 cm), lihaksikkaana (urheilu-ura takana) miehenä ja nyt jo vakiintuneena voin sanoa, että tällä habituksella naisia pyöri ympärillä sekä netissä että livenä. On kauniita lyhyitä ja pitkiä naisia, mutta miksi te lyhyetkin naiset haluatte ison miehen? Kuulin selityksiä "tulee turvallinen olo", "näyttää mieheltä" jne. Mutta kun ei me eketä enää missään kuolamiesyhteiskunnassa, jossa mies joutuisi lihaksillaan perhettä ja naistaan puolustamaan :) En valita, mutta totean :) Vaimo on 177 cm, upeavartaloinen... Mutta hänessä ihastuin ja rakastuin älykkyyteen ja hyvään huumoriin. Niitä asioita ei voi netissä kuvailla vaikka treffipalstalla tapasimmekin. Häntä ennen ehdin tavata tusinan täydellistä näyttelyvaimoehdokasta, joilla oli käytöstavat kuin idiootilla ja älyä yhtä paljon kuin kultakalalla. Nahkoja ;) Kyllä se sopiva Joe Aversgellekin löytyy, vaikka vähän harmaampi hiirulainen, mutta pääkriteerinä on aina luonne ja käytös. Pitäisi vain alkaa siittämään alfa-jälkeläisiä ;)

Vierailija
7/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:27"]

Kiitos vastauksista. Yllättävän moni tuntuu viestivän, että mies valitaan oman pituuden ja koon mukaan, eli miehen tulee olla isokokoinen, jotta itse näyttäisi pieneltä?

Voisiko tässä sitten olla kompastuskiveni nettitreffeillä? Netissä kun tositarkoituksella seuraa hakevat usein hieman rehevämmät naiset, ja ymmärrän hyvin, että en sytytytä heitä fyysisesti.

Tosimaailmassa olen seurustellut oikeastaan pääasiassa hoikkien naisten kanssa (luonnostaan mennyt niin, en siis ole mitenkään tietoisesti pyrkinyt tekemään karsintaa).

- ap

[/quote]

Siltähän se tosiaan tässä kuulostaa, että naisten mielestä tärkein kriteeri miehelle on se, että tämä saa naisen näyttämään mahdollisimman hyvältä o_O Suosittelen hakemaan seuraa porukasta, jolla on parempi itsetunto ja muita mielenkiinnon kohteita. Ja naiset, miksi pitää näyttää pieneltä? Miksei voi olla iso ja ihana?

[/quote]

Koska mä en halua, ok? Eikä mun oo pakko.

[/quote]

Ei ole, mutta itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on tuntuu hyvältä. Kokeile?

[/quote]

Aloitin jo vuosia sitten, kiitos kysymästä. Hyväksyn itseni naisena, joka pitää pitkistä miehistä. Kokeile sinäkin, miltä tuntuisi, jos ei yrittäisi väkisin muuttaa toisten mieltymyksiä ;)

Vierailija
8/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli 174 senttiä. Se on silti minua pitempi. Olen 166 ja käytän tosi harvoin korkkareita. Mulle isompi turn off on se pitkä hintelä mies. Kuten joku jo kommentoi, kukkakepin näköinen. Lyhyt ei ole paha, mutta miehessä saa olla massaa ja pitää olla miehinen mies.

Vierailija
9/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:49"]

Kolmet treffit on takana. Aloitteita olen tehnyt noin 50 kpl, sekä hoikille että hieman pyöreille naisille tasapuolisesti. Ne kolme naista, jotka suostuivat lähtemään treffeille olivat niitä hoikkia/pienikokoisia naisia. Tämä sopi minulle ihan hyvin, mutta olen kuitenkin jäänyt ihmettelemään, miksi kukaan niistä hieman pyöreämmistä naisista ei vastannut. Ilmeisesti kyse on sitten siitä, että en sytytä heitä fyysisesti pituuteni/kokoni vuoksi.

[/quote]

Eli aivan normaali saldo miehelle. En oikein ymmärrä tätä vinkumista :D

Kun ei sentit riitä hurmaa naiset luonteella ja persoonalla. Ei se rakettitiedettä ole.

Vierailija
10/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:09"]

Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Sulla on kyllä tosi luotaantyöntävä asenne.

Ihan sellanen tieto, pitkät (ja lihaksikkaatkin) miehet on ihan tavallisia ihmisiä, joille kelpaa ne muutkin tavalliset naiset :D Pitkä mies on normaali siinä missä lyhytkin, kyse on mieltymyksistä.

[/quote]

peesaan tätä aapeelle vastaajaa. valitsevathan miehetkin ulkonäön perusteella. Tuskin itsekään kirjoitat naiselle joka kuvailee olevansa 140kg ja neljän lapsen yh, vaikka ikäkriteereihin mahtuisikin.

[/quote]

Jos lapsia ei olisi, kelpaisi minulle oikein hyvin. Minua ei ihmisten ulkonäkö kiinnosta vaan luonne.

Vierailija
11/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:50"]

Pitkänä (190 cm), lihaksikkaana (urheilu-ura takana) miehenä ja nyt jo vakiintuneena voin sanoa, että tällä habituksella naisia pyöri ympärillä sekä netissä että livenä. On kauniita lyhyitä ja pitkiä naisia, mutta miksi te lyhyetkin naiset haluatte ison miehen? Kuulin selityksiä "tulee turvallinen olo", "näyttää mieheltä" jne. Mutta kun ei me eketä enää missään kuolamiesyhteiskunnassa, jossa mies joutuisi lihaksillaan perhettä ja naistaan puolustamaan :) En valita, mutta totean :) Vaimo on 177 cm, upeavartaloinen... Mutta hänessä ihastuin ja rakastuin älykkyyteen ja hyvään huumoriin. Niitä asioita ei voi netissä kuvailla vaikka treffipalstalla tapasimmekin. Häntä ennen ehdin tavata tusinan täydellistä näyttelyvaimoehdokasta, joilla oli käytöstavat kuin idiootilla ja älyä yhtä paljon kuin kultakalalla. Nahkoja ;) Kyllä se sopiva Joe Aversgellekin löytyy, vaikka vähän harmaampi hiirulainen, mutta pääkriteerinä on aina luonne ja käytös. Pitäisi vain alkaa siittämään alfa-jälkeläisiä ;)

[/quote]

ainiin, mulla on yksi kriteeri ylitse muiden, jos mies harrastaa jotain urheilulajia fanaattisesti, niin sillä on jotain muutakin päässä vikana.

Vierailija
12/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm mies on vahan kuin 164 cm nainen, eli ei sytyta ellei ole tosi upeasti rakennettu. Suuri koko tarkoittaa, etta siittaja on loytanyt ruokaa, eli on laadukkaampaa geneettista materiaalia ja sen takia seksuaaliset himot vievat luonnollisesti siihen suuntaan.

Tilastojen mukaan nettideiteissa valehdellaan muuten pituus 2.5 cm suuremmaksi kuin todellisuudessa on.

Vierailija
13/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:50"]

[/quote]

Kuolamiesyhteiskunta :'D 

Vierailija
14/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähä sama, kun kysyis.. Miks miehille ei kelpaa pitkä, pienirintainen ja lyhythiuksinen nainen. Yleensä miehet haluaa jonkun "söpön pienen" jolla on "naiselliset muodot" = isot tissit ja hyvä perse. Mieluiten toivotaan myös pitkätukkaista. 

Vierailija
15/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:20"]

Mullekin sanoi netissä tapaamani, erittäin tavallisen näköinen, kokoinen ja pituinen mies, että ulkonäköni on "liian tavallinen", enkä sytytä häntä sen vuoksi seksuaalisesti. Oli hakemassa naista joka hänen sanojensa mukaan "herättäisi kadulla liikkuessa kateutta". Että sellaisia tapauksia ap on teissä miehissä.

[/quote]

Ollaankohan me oltu tekemisissä saman aarteen kanssa? Puhui muistaakseni myös, että naisen pitäisi herättää kaveripiirissä kateutta... Mä dumppasin kyseisen sankarin, vaikka ilmeisesti sitten sovelluin ainakin naamani puolesta kriteereihin. Ei siis tavattu koskaan.

Mutta ap:lle piti sanomani, että samasta syystä "kaikki" naiset hakee tuollaista kuvailemaasi miestä, kuin miksi 99% nettideittimiehistä hakee "sporttista ja itsestä huoltapitävää" naista. Jos olet tavallinen (kuten 99% noilla palstoilla on), et kelpaa tuolla kenellekään. Ongelmana on, että tavalliset matti ja maija meikäläiset kuvittelevat saavansa sen upean adoniksen/mallivartaloisen beiben, vaikka itse ei yllä lähellekään niitä kriteereitä jotka taas puolestaan noilla superkauniilla ihmisillä on. Siispä tavalliset tallukat jäävät yksin, kun eivät tajua laskea rimaa. Oma vika.

Vierailija
16/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:18"]

Noiden vastausten perusteella mietin sitten, että eikö teille tule mieleen, että sellainen pitkä ja salskea kaveri saattaa haluta mallinmitoissa olevan tytön vierelleen, jos vientiä riittää. Siis miksi normaali ei kelpaa, jos itse ei kuitenkaan olla missejä tai malleja?

- ap

[/quote]

Ihan sellanen tieto, pitkät (ja lihaksikkaatkin) miehet on ihan tavallisia ihmisiä, joille kelpaa ne muutkin tavalliset naiset :D Pitkä mies on normaali siinä missä lyhytkin, kyse on mieltymyksistä.

[/quote]

Mitkä kaksoisstandardit :-D Mammoja nyt vaan ei sytytä 175cm mies, mutta ne isot miehet syttyy satavarmana pikku pullukoista. Ihmiset on niin tylsiä ja pinnallisia. 

Itse olen reilu 180 pitkä hoikka nainen ja mieheni on n 175 hoikka mies. Kyllä kipinöi, koska kyse on jostain ihan muusta kuin senttien mittaamisesta ;-) Ap:ta kehotan myös karttamaan tätä tylsää massaa - on myös upeita naisia, jotka ovat kiinnostuneempia siitä mitä ajattelet ja mitä teet, kuin siitä miltä he näyttävät vierelläsi. Puspus!

[/quote]

Ahaa eli nyt lyhyet naiset ovat pulleita ja pitkät hoikkia? Ja naisen ei tule olla kiinnostunut pitkästä miehestä, vaikka pitkä mies olisi kiinnostunut hänestä - koska ei voi pitää paikkaansa, että mies kuitenkaan olisi kiinnostunut. Selvä juttu. Ei muuta kuin lyhyt mies sitten! :D

[/quote]

No tuota, ei ihan :-) Hyvä yritys kuitenkin. Mitäpä jos lyhyt/pitkä/keskimittainen voisi olla pullean/hoikan/lihaksikkaan pitkän/lyhyen/keskimittaisen kanssa ihan vapaasti, ilman että toinen osapuoli saa toisen "näyttämään isolta" tai toisen osapuolen tehtävä on saada toinen näyttämään mahdollisimman hyvältä. Iso nainen ei sitten varmaan saisi hengailla muutenkaan pienikokoisempien kanssa?

Relatkaa vähän! Ottakaa selvää ihmisestä, sen arvoista, tekemisistä ja toiminnasta, älkääkä sulkeko kategorisesti ulkopuolelelle JONKIN KOKOISIA ihmisiä... 

[/quote]

Ei ole kysymys siitä, miltä näyttää vaan miltä TUNTUU. Siinä on iso ero. Jos ison ja pitkän miehen kanssa yksinkertaisesti TUNTUU hyvältä, kenelläkään ei voi olla siihen vastaansanomista. Ja turha tulla sanomaan mitään pinnallisuudesta, kun pitkissä miehissä on paljon ihania ja fiksuja tyyppejä.

Vierailija
17/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:51"]

Kiitos vastauksista. Yllättävän moni tuntuu viestivän, että mies valitaan oman pituuden ja koon mukaan, eli miehen tulee olla isokokoinen, jotta itse näyttäisi pieneltä?

Voisiko tässä sitten olla kompastuskiveni nettitreffeillä? Netissä kun tositarkoituksella seuraa hakevat usein hieman rehevämmät naiset, ja ymmärrän hyvin, että en sytytytä heitä fyysisesti.

Tosimaailmassa olen seurustellut oikeastaan pääasiassa hoikkien naisten kanssa (luonnostaan mennyt niin, en siis ole mitenkään tietoisesti pyrkinyt tekemään karsintaa).

- ap

[/quote]

Siltähän se tosiaan tässä kuulostaa, että naisten mielestä tärkein kriteeri miehelle on se, että tämä saa naisen näyttämään mahdollisimman hyvältä o_O Suosittelen hakemaan seuraa porukasta, jolla on parempi itsetunto ja muita mielenkiinnon kohteita. Ja naiset, miksi pitää näyttää pieneltä? Miksei voi olla iso ja ihana?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aloitin jo vuosia sitten, kiitos kysymästä. Hyväksyn itseni naisena, joka pitää pitkistä miehistä. Kokeile sinäkin, miltä tuntuisi, jos ei yrittäisi väkisin muuttaa toisten mieltymyksiä ;)

[/quote]

Onnea sinulle! On hienoa, että olet löytänyt naiseutesi ytimen. Itse hyväksyn itseni naisena, joka pitää älykkäistä, kilteistä, toimeliaista, oikeudenmukaisista ja ahkerista miehistä. Pituudesta huolimatta.

En yritä muuttaa mieltymyksiäsi, mutta harmittaa niin monen hyvän miehen ja naisen puolesta, jotka eivät löydä toistaan, koska etsivät puolisoa mittanauhan kanssa. Ei se toki omaa elämääni heilauta.

Vierailija
18/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"]

- ap

[/quote]

[/quote]

peesaan tätä aapeelle vastaajaa. valitsevathan miehetkin ulkonäön perusteella. Tuskin itsekään kirjoitat naiselle joka kuvailee olevansa 140kg ja neljän lapsen yh, vaikka ikäkriteereihin mahtuisikin.

[/quote]

Jos lapsia ei olisi, kelpaisi minulle oikein hyvin. Minua ei ihmisten ulkonäkö kiinnosta vaan luonne.

[/quote]

miten yh-äitiys muka ihmisen luonteen pilaa? sinä olet itsekäs mies, ja se ei ole parisuhderintamalla mitenkään etu.

Vierailija
19/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:51"]

- ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onnea sinulle! On hienoa, että olet löytänyt naiseutesi ytimen. Itse hyväksyn itseni naisena, joka pitää älykkäistä, kilteistä, toimeliaista, oikeudenmukaisista ja ahkerista miehistä. Pituudesta huolimatta.

En yritä muuttaa mieltymyksiäsi, mutta harmittaa niin monen hyvän miehen ja naisen puolesta, jotka eivät löydä toistaan, koska etsivät puolisoa mittanauhan kanssa. Ei se toki omaa elämääni heilauta.

[/quote]

Kauheasti kriteerejä sulla! Harmittaa niiden miesten puolesta, jotka eivät luonteensa puolesta vastaa sun listaa. Mistäs keksittäis nyt niille vaimot? Kyllä meidän naisten tehtävä on huolehtia tästä asiasta, eikä vain itsekkäästi valita omiin mieltymyksiin sopivaa puolisoa. Nyt kyllä liityn lassukoiden porukkaan!

Vierailija
20/88 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:54"]

- ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

miten yh-äitiys muka ihmisen luonteen pilaa? sinä olet itsekäs mies, ja se ei ole parisuhderintamalla mitenkään etu.

[/quote]

Edes me yh-miehet ei kelpuuteta yh-äitejä. Lapset naisella tarkoittavat ongelmia spontaanin seksin järjestämisessä, muuta vikaa niissä ei varsinaisesti ole. Tai joo en myöskään pidä ajatuksesta, että joutuisin jakamaan kotini vieraiden lasten kanssa. Naiset taas luonnostaan tykkää vieraistakin lapsista, joten ne on asian suhteen erilaisia kuin miehet. Tartten naista elämän kumppaniksi ja huolehtimaan mun kanssa kodista ja lapsista. Siksi en halua mitään ylimäärästä rasitetta naisen mukana.