Luonnonlääkintä on huuhaata.
Ihmisiltä otetaan rahat pois huijaamalla. Oikea lääketiede ei sentään tee bisnestä ihmisten terveyden kustannuksella.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:39"]
Patologi tuttu sanoo aina ettei lääkkeitä kannata käyttää. Minkäköhän takia se niin sanoo?
[/quote]
Jotta ihmiset kuolisivat tauteihinsa ja hänellä riittäisi töitä?
[/quote]
Lääkekäyttäjien sisäelimistä näkyy selkeesti mikä kärsinyt pahasti. Alkoholikäyttäjien verisuonet ovat kuulemma kuin nuorilla taas.
En nyt sanoisi noinkaan. Monet lääkkeet on perua luonnon aineista kuten vaikka sydänlääke digitalis on sormustinkukasta.
No, niin on tehtykin eikä vain lapsia vaan koko perhe ja hyvällä menestyksellä:)
[/quote]
Toivottavasti lapsillesi ei tule mtn. vakavia sairauksia jos hoitomuotosi on luontaistuotekauppa. Millä rohdolla tuo keuhkoputkentulehdus paranee? Käykö sama yrtti poskiontelontulehdukseen ja angiinan?
Hyvä lääke ei mainosta tarvitse ja hyvä tyyli ei ole luonnolääkkeiden ja homeopatian mustamaalaaminen. Se tyyli herättää epällystä ja ihmisistä tulee analysoivia.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:15"]
Ihmisiltä otetaan rahat pois huijaamalla. Oikea lääketiede ei sentään tee bisnestä ihmisten terveyden kustannuksella.
[/quote]
Ai ei lääketiede tee bisnestä ihmisten terveyden kustannuksella:). Missäköhän maailmassa sinä olet?? Lääketiedehän on yksi suurimpia ja häikäilemättömimpiä bisneksiä koko maailmassa, ja syy minkä takia monien lääkkeiden hinta on pilvissä, vaikka kilpailevat yhtiöt tekevät vastaamia lääkkeitä helvemmalla. Kenellä on patentti se voittaa ja rahat.
Luonnonmukaiset lääkkeet tai bisnes eivät ole mitään varsinaisen lääketieteen rahastamisen rinnalla.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:49"]
http://www.iltalehti.fi/paivanlehti/?utm_campaign=luelisaalehdesta&utm_source=oikean_palstan_tiiseri
Jos lääkkeet olisivat tehokkaita ihmiset paranisivat!! Psykologi Aku Kopakkala -Iltalehti plus
[/quote]
Totta, näinhän se on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:34"]
MUTTA kun apua ei aina saa, ainakin minä koin luontaistuotteista saavani kivun lievitystä, etteivät ne ihan huuhaata ole.
Uskon että olisin menehtynyt ilman luontaistuotteita.
[/quote]
En vähättele sairauttasi, mutta minä uskon, että et olisi menehtynyt siihen jos se kerran luontaistuotteilla parani.
[/quote]
En sanonut parantuneeni mutta oireet lievittyivät. Miksi näitä kukaan ostaisi jos ei olisi hyötyä?
Millä tavalla joku "ottaa rahat pois" minulta, joka poimin luonnonlääkkeet itse?
Yritystä kyllä on nähty, on esimerkiksi tarjottu ostettavaksi pihkavoidetta (eläimelle). Ei ostettu, kun pihkavoidetta ja muita omia luonnonlääkkeitä on niin paljon, että yksi ovilokero jääkaapissa ei meinaa sopia kiinni.
Yksi syy väittää luonnonlääkkeitä humpuukiksi on juuri se, että niillä ei voi rahastaa. Kukaan ei voi patentoida jonkun luonnontuotteen vaikuttavaa ainetta, jos siitä ei jalosteta jotain muuta, kuten angervon salisiinista aspiriinia. Eikä lääkärin kannata kirjoittaa verenpainepotilaalle pakurikääpäreseptiä, vaikka hänen oma verenpaineensa olisi sillä laskenut.
Juuri niin!
Luonnonlääkkeitä pitäisi mainostaa enempi, nyt aikana jolloinka rahaa ihmisillä ei ole. Se kun ei ole keneltäkään pois
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:28"]
MUTTA kun apua ei aina saa, ainakin minä koin luontaistuotteista saavani kivun lievitystä, etteivät ne ihan huuhaata ole.
[/quote]
En vähättele sairauttasi, mutta minä uskon, että et olisi menehtynyt siihen jos se kerran luontaistuotteilla parani.
[/quote]
En sanonut parantuneeni mutta oireet lievittyivät. Miksi näitä kukaan ostaisi jos ei olisi hyötyä?
[/quote]
Miksi ihmiset ostaa laihduslääkkeitä vaikka jo ajat sitten on todistettu niiden olevan huuhaata? Siksi koska he itse uskovat niiden tehoon...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi ihmiset ostaa laihduslääkkeitä vaikka jo ajat sitten on todistettu niiden olevan huuhaata? Siksi koska he itse uskovat niiden tehoon...
[/quote]
Jii-haa minäpäs en uskonut ennenkuin kokeilin!
Minusta molempia tarvitaan, enimmäkseen riittää vaihtoehtohoidot ja luontaislääkkeet, mutta joskus akuutissa tilanteessa voi olla tarvetta koville lääkkeille tai vaikka leikkaukselle.
Tuo on oikeasti huvittavaa, että joku luulee, ettei vaikka poskiontelotulehdus parane vaihtoehtohoidoilla. Itse olen käynyt lääkärissä viimeksi v. 2002, kun pari sormea murtui ja ne piti lastoittaa, sitä ennen 80-luvun lopulla, jolloin en vielä osannut käyttää vaihtoehtohoitoja. Raskausaikoina toki kävin normaaleissa tarkastuksissa ja jälkitarkastuksessa. Lapsemme (vanhin 18 v) eivät ole koskaan käyneet lääkärissä minkään sairauden tai vaivan takia, vain normitarkastuksissa. Mieheni ei myöskään ole käynyt lääkärissä lähes 20 vuoteen.
Meillä ei ole mitään tarvetta ollut käydä lääkärissä ja syödä lääkkeitä, koska olemme pysyneet terveenä elintapojemme ansiosta. Eli syömme pääasiassa luomuruokaa, emme käytä sokeria emmekä alkoholia, emme tupakoi, olemme syöneet vhh-ruokaa viimeiset 10 v, einekset yms. eivät kuulu ruokavalioomme. Liikumme ja ulkoilemme paljon, joogaamme, minä meditoin, käymme vyöhyketerapiassa ja energiahoidossa. Pyrimme elämään mahdollisimman stressitöntä ja nautinnollista elämää. Kaikki vaivat on hoidettu luonnon menetelmin.
Mutta jos vaikka umpilisäkkeeni tulehtuisi, niin leikkaukseen menisin. Jälkihoidoksi valitsisin joko homeopatian tai energiahoidon.
Mutta kukin taaplaa tyylillään ja on toivottavasti valintoihinsa tyytyväinen.
Sille, jonka koira sai avun homeopatiasta...
Ei koiran tarvitsekaan uskoa lääkkeen vaikutukseen. Riittää, että omistaja uskoo. Se placebo tapahtuu siis omistajan päässä, kun omistaja uskoo, että koiran vaiva helpottaa. Ja mistä tiedät, ettei koiran vaiva lievittänyt jostakin muusta syystä johtuen?
http://www.iltalehti.fi/paivanlehti/?utm_campaign=luelisaalehdesta&utm_source=oikean_palstan_tiiseri
Jos lääkkeet olisivat tehokkaita ihmiset paranisivat!! Psykologi Aku Kopakkala -Iltalehti plus
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:43"]
No, mun isovanhemmat elivät lähes 90v ilman yhtäkään lääketieteen coktailia. Sodatkin kävivät läpi. Mutta arvatkaapa kuinka paljon lääkecoktaileja nykyajan vanhukset syö päivittäin? Business rules!
[/quote]
Poikkeus vahvistaa säännön. Tunsin minäkin kaksi vanhusta olivat siis sisko ja veli. Veli veteli norttia ja joi hanakasti viinaa ja kuoli 96v sisko taas eli 102v...näitä on, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat näin terveitä/pitkäikäisiä.
Jos ei lääketieteeseen/lääkkeisiin usko, niin voi sen oman lapsen viedä luontaistuotekauppaan eikä lääkäriin kun sillä tulee keuhkoputkentulehdus.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:45"]
Sinähän nyt varsinainen uskomustieteilijä olet?
[/quote]
En vaan tunne yhtään luontaistuotevalmistetta joka parantaa kuolemaan johtavan sairauden. Ei siihen uskomuksia kuule paljon tarvita, kerro ihmeessä tämän valmisteen nimi??
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:45"]
Sinähän nyt varsinainen uskomustieteilijä olet?
[/quote]
En vaan tunne yhtään luontaistuotevalmistetta joka parantaa kuolemaan johtavan sairauden. Ei siihen uskomuksia kuule paljon tarvita, kerro ihmeessä tämän valmisteen nimi??
[/quote]En ole tuo, jolle viestisi osoitit, mutta kerron kuitenkin. Luin joskus jutun naisesta, joka parani syövästä muuttamalla elintapojaan. Luonnonmukainen ruokavalio, hyvin liikuntaa jne.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:43"]
No, mun isovanhemmat elivät lähes 90v ilman yhtäkään lääketieteen coktailia. Sodatkin kävivät läpi. Mutta arvatkaapa kuinka paljon lääkecoktaileja nykyajan vanhukset syö päivittäin? Business rules!
[/quote]
Poikkeus vahvistaa säännön. Tunsin minäkin kaksi vanhusta olivat siis sisko ja veli. Veli veteli norttia ja joi hanakasti viinaa ja kuoli 96v sisko taas eli 102v...näitä on, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat näin terveitä/pitkäikäisiä.
Jos ei lääketieteeseen/lääkkeisiin usko, niin voi sen oman lapsen viedä luontaistuotekauppaan eikä lääkäriin kun sillä tulee keuhkoputkentulehdus.
[/quote]Lääketieteen tehtävä on vain ja ainoastaan tukea ihmisen kehon omaa paranemisprosessia. Mikään kemikaali ei itsessään paranna, kuten ei mikään yrttikään. Antibiootteja ja särkylääkkeitä määrätään aivan liikaa. Ne eivät ole mikään ratkaisu. Sitä paitsi, iso osa noiden lääkkeiden vaikutusesta perustuu uskoon.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:49"]
Sille, jonka koira sai avun homeopatiasta...
Ei koiran tarvitsekaan uskoa lääkkeen vaikutukseen. Riittää, että omistaja uskoo. Se placebo tapahtuu siis omistajan päässä, kun omistaja uskoo, että koiran vaiva helpottaa. Ja mistä tiedät, ettei koiran vaiva lievittänyt jostakin muusta syystä johtuen?
[/quote]En mä voikaan tietää :) Tärkeintä kuitenkin, että oireet helpotti ja koira voi hyvin.
[/quote]
No, niin on tehtykin eikä vain lapsia vaan koko perhe ja hyvällä menestyksellä:)