Alexa Aavarinne Hesarissa: mieheni on ekonomi.
Kommentit (207)
Alexalle rutkasti pisteitä siitä ettei ostele ja haali hullun lailla keski-ikäistyylisiä logotuotteita ja tätimäisiä vaatteita vaan säilyttää nuorekkuutensa ja on ymmärtänyt että muodin kanssa voi pitää hauskaa ja olla rento. Eikä roikuta samaa kuivaa väsynyttä tikkilaukkua vuodesta toiseen joka kuvassa, kuten pari muuta parikymppistä jäykän oloista muodin perässähiihtäjää! ;)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 00:06"]
Alexan kämpästä on ostotarjous hyväksytty.
[/quote]
Hieno juttu, nyt päästään seuraamaan uuden kodin laittamista. En osaa olla yhtään kateellinen, pelkästään ihanaa että asiat sujuvat hyvin.
Mun mielestä on aika jännä, että tässäkin ketjussa on mainittu moneen otteeseen, kuinka Alexa on tarkka rahoistaan, järkevä rahankäyttäjä eikä ostele vain ostamisen vuoksi. Tuo viimeinen on ehkä ihan totta, mutta mun mielestä hänen hankintansa ovat kyllä poikkeuksetta aika kalliita (matkojen hintoja myöten, esim Dubaihin pääsee kyllä erittäin hyvärtasoiseen hotelliin alle 1000e/hlö, Alexa ja miehensä maksoivat noin 1700e/hlö), joten en voi olla täysin samaa mieltä! Ostokset ovat kalliita erityisesti hänen ikäiselleen, mutta myös kenelle tahansa ns tavalliselle ihmiselle. Lisäksi olen huomannut, että Alexa harvemmin esittelee erikseen ostoksiaan, uudet vaatteetkin vain ilmestyvät asukuvien muodossa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:58"]
Mun mielestä on aika jännä, että tässäkin ketjussa on mainittu moneen otteeseen, kuinka Alexa on tarkka rahoistaan, järkevä rahankäyttäjä eikä ostele vain ostamisen vuoksi. Tuo viimeinen on ehkä ihan totta, mutta mun mielestä hänen hankintansa ovat kyllä poikkeuksetta aika kalliita (matkojen hintoja myöten, esim Dubaihin pääsee kyllä erittäin hyvärtasoiseen hotelliin alle 1000e/hlö, Alexa ja miehensä maksoivat noin 1700e/hlö), joten en voi olla täysin samaa mieltä! Ostokset ovat kalliita erityisesti hänen ikäiselleen, mutta myös kenelle tahansa ns tavalliselle ihmiselle. Lisäksi olen huomannut, että Alexa harvemmin esittelee erikseen ostoksiaan, uudet vaatteetkin vain ilmestyvät asukuvien muodossa.
[/quote]
Oikeestaan ihan turhaa laskea Alexan menoja ja tuloja tai ainakaan miettiä, miten hänellä on varaa kaikkeen. Rahaa nyt vain on enemmän käytössä kuin normitallaajalla. Enempi ihmettelisin sitä, että on noin työteliäs tyttö ollu koko ikänsä, vaikka ei jokaista leipäpalaansa tarviis hikipäässä tienatakaan.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 09:58"]
[/quote]
Oikeestaan ihan turhaa laskea Alexan menoja ja tuloja tai ainakaan miettiä, miten hänellä on varaa kaikkeen. Rahaa nyt vain on enemmän käytössä kuin normitallaajalla. Enempi ihmettelisin sitä, että on noin työteliäs tyttö ollu koko ikänsä, vaikka ei jokaista leipäpalaansa tarviis hikipäässä tienatakaan.
[/quote]
No minähän en ihmetellytkään sitä, miten Alexalla on varaa. Se nyt on jo käynyt selväksi, että tulot ovat hyvät. Kyse oli siitä, voiko tuollaista rahankäyttöä kuvailla "järkeväksi" tai voiko sanoa, että hän on "tarkka rahoistaan". Minusta ei.
T: 188
Joko ootte keksinyt mikä uusi remppakohde on?
Mä en jaksa tätä ulkonäköjankkaamista. Miksi pitäisi olla kaunis??
Veikkaan, että toi synttärijuttu on sanajärjestysvirhe, eli tarkoitus oli sanoa "antaa VAIN synttärilahjan kerran vuodessa"
Kyllä luksuslaukusta varmaan tulee tulevaisuudessa välttämättömyys, jonka yhteiskunta maksaa. Olihan laajakaistaliittymäkin vielä 2000-luvun alussa ylellisyys. Nykyisin sen maksaa sossu, jos ihmisellä ei ole siihen varaa.
Minulla on kymmenien vuosien takaista designia ja jopa luksusta enkä pysty näkemään, miten se muka olisi epäekologista ja kestävän kehityksen vastaista, kun se on tehty hyvin luonnonmateriaaleista ja kestää sekä aikaa että käyttöä ja arvokin säilyy.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:32"]
Kukas tämä ekonomi-poikaystävä on?
[/quote]
Joku pitkä ja tosi laiha jolla oli hauska sukunimi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:32"]
Kukas tämä ekonomi-poikaystävä on?
[/quote]
Joku pitkä ja tosi laiha jolla oli hauska sukunimi.
[/quote]
TOSI LAIHA
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:04"]Uskon, että Alexa on vain taloudellisesti niin lahjakas, että pystyy noilla tuloilla ylläpitämään tuollaisen elämäntavan. Sanotaanko näin, että 95% ei omaa minkäänlaista taloudellista lahjakkuutta. Siinä ei pääse rikastumaan, vaikka olisi kuinka hyvät tulot.
[/quote]
Mutta riittää jo lukion lyhyt matikka sen faktan toteamiseen, että jo pelkät blogiin ilmoitetut kulut ylittävät vuositulot. Toki 30 000 vuosituloilla voi osan noista hankinnoista rahoittaa, esimerkiksi asunnon puolison kanssa ja yhden laukun, mutta kun kippo on täysi niin se on täysi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:00"]Mä en jaksa tätä ulkonäköjankkaamista. Miksi pitäisi olla kaunis??
Veikkaan, että toi synttärijuttu on sanajärjestysvirhe, eli tarkoitus oli sanoa "antaa VAIN synttärilahjan kerran vuodessa"
[/quote]
Blogia pidetään ulkonäkökeskeisesti, siinä tuodaan itseä jatkuvasti esille kuvilla. Joka päivä kuvia niin kai ihmiset nyt kiinnittävät ulkonäköön huomiota ja sitähän se bloggaaja haluaakin. Tämä bloggaaja ei ole kaunis ja silti suosittu, minusta se on vain positiivista.
Eikös bloggaajat saa suurimman osan kamoistaan ilmaiseksi?
No oli miten oli, niin tuo Hesarin juttuhan oli vain haastetteluksi naamioitu asunnonmyynti-ilmoitus, joten täsä teille se Alexan kämpän myynti-ilmoi ruodittavaksi:
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8543013#sthash.iyASKkqJ.dpuf
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:37"]
Yli 7000 euroa/neliö WTF??????
[/quote]Kuules, semmosta se on täällä pääkaupungin paremmissa osoitteissa. Punavuori.
Minun avomies on poliitikko, mutta en minä lähde mihinkään lehteen siitä huutelemaan, ja ostelee minulle enemmän kuin kenkäparin vuodessa :D