Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sää viileni - joka paikkaa särkee

Vierailija
16.08.2014 |

Nivelreumapotilaana VIHAAN hellettä, mutta sään vaihtelu tuo kolotukset auttamatta. Nyt kun on äkkiä viileämpi, tuskin pääsen kävelemään. Käsiä ja jalkoja särkee, joka nivelä kolottaa. Nautin viileämmästä kelistä, mutta kroppa ei. 

Kohtalotovereita? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fibromyalgia ja kyllä huomaa, että kelit muuttui aika radikaalisti. Ei säryiltä oikein meinaa pysyä tuon kolme vuotiaan perässä ja muutenkin väsyttää koko ajan. Onneksi yleensä syksyn edetessä oireet vähän tasoittuu.

Vierailija
42/44 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 10:34"]

Mulla on fibromyalgia ja kyllä huomaa, että kelit muuttui aika radikaalisti. Ei säryiltä oikein meinaa pysyä tuon kolme vuotiaan perässä ja muutenkin väsyttää koko ajan. Onneksi yleensä syksyn edetessä oireet vähän tasoittuu.

[/quote]

Sama täällä. Mutta tällaisina päivinä kaipaisi kylpyammetta. Vaahtokylpy olis niin ihana kun joka paikkaa särkee. Ei auta - kylmägeeliä vaan kehiin ja maate. 

t. toinen fibrosta kärsivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa jonkun verran sellaiset lämmitettävät jyväpussit, kylmägeeli ei tee mitään.

Ruokakauppaan ois jaksettava, kunhan tuo neitonen herää päiväunilta. Villasukat jalkaan :D

T 42

Vierailija
44/44 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ihan toisinpäin, helteellä en pystynyt liikkumaan yhtään mutta nyt on paljon parempi :) -19vuotta reumaa sairastanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä