Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajettiin tänään mieheni kanssa kotiin, kun

Vierailija
15.08.2014 |

keskeltä tietä käveli(suojatietä ei siis mailla halveilla) 3 kappaletta 5-7 luokkalaisia poikia. Mieheni tööttäsi, pojat eivät pistäneet vauhtia tien ylitykseensä ja viimeinen poika jäi tielle vielä keinuttelemaan lantiotaan irvisteli ja näytti kieltä. Mies teki autolla sitten sellaisen koukkaisun, että näytti kuin ajaisimme pojan päälle, mutta käänsi auton takaisin suoraksi ennen poikaa. Pojan virnistely ja ilmeily loppui siihen paikkaan ja hymy valahti huulilta säikähdykseksi. Toivottavasti nyt oppivat säikähdyksestä ettei kannata keskelle tietä jäädä pelleilemään tai edes se yksi oppi. Saattaa lähteä henki kun ei ehdi jarruttaa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 20:46"]

Onko sun miehellä jotain vihanhallinta vaikeuksia kun tuollalailla vetää ihan ylilyönniksi lasten hassuttelun takia :(

[/quote]

Mene muualle mussuttamaan. Nykynuorilla ei ole mitään tapoja tai kunnioitusta enää.

[/quote]

On meillä harvoilla yhä. Mutta ap:n mies teki oikein, muakin pännii mihin suuntaan nykynuorten käytös on menossa. Jos nykynuoret vituttaa jo nyt, niin millaiseks nykynuorten käytöksen kehitys menee esim seuraavassa kymmenessä vuodessa...

t. 16-v

Vierailija
2/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin kertoa tää muksulle. Nimittäin just tänään sille opetin, että pitää juosta tien yli äkkiä, koska liikenteessä lähdetään siitä, että yksityisautoilija-kuninkaat ja -kuningataret ajavat päälle. Jalankulkijoilla ei ole oikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kortittomat neuvomassa, itse en väistä, vaan annan koltiaisten väistää,ovat oppineet. Kyllä nainenkin osaa, ja vielä ilkeämmin.

Vierailija
4/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:04"]Miehesi toiminta oli laitonta. Päälle ajamisella uhkailu on verrattavissa aseella osoitteluun. Oikea toimintatapa olisi ollut pysäyttää auto ja puhutella poikia, ei uhkailla heidän henkeään.

[/quote]

Aivan kuin he olisivat kuunnelleet. Siinä vaiheessa, kun apeen mies olisi tehnyt u käännöksen, sillä luultavasti takana tuli muita autoja, silloin ei voi äkki jarrutella ja jäädä keskustelemaan keskelle tietä. He olisivat pinkoneet keskisormea näyttäen pakoon ja huudellet vittuja.

Vierailija
5/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi, että korjaan, mutta sanonta on "mailla halmeilla" ei halveilla

Vierailija
6/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:09"]Pitääkin kertoa tää muksulle. Nimittäin just tänään sille opetin, että pitää juosta tien yli äkkiä, koska liikenteessä lähdetään siitä, että yksityisautoilija-kuninkaat ja -kuningataret ajavat päälle. Jalankulkijoilla ei ole oikeuksia.

[/quote]

Opeta samalla käytöstapoja ja, että suojatiestä 30metriä suuntaan ja toiseen saa vielä tien ylittää, mutta ei jos suojatietä ei näy.

Vierailija
7/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäsi törkeä tieliikenteen vaarantaminen 30 päiväsakkoa - 2 vuotta vankeutta.

Ei muuten ole ihan pieni rikos. Suurepi kuin että vetäisi jotain turpaan snakarijonossa.

Vierailija
8/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:09"]Taas kortittomat neuvomassa, itse en väistä, vaan annan koltiaisten väistää,ovat oppineet. Kyllä nainenkin osaa, ja vielä ilkeämmin.

[/quote]Ajokorttikokeet pitäisi uusia määräajoin, saataisiin kotit pois tuollaisilta asennevammailta.

Vierailija
9/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn mies ei harkinnut ajavansa kersojen päälle.Luitteko te sairaaksi haukkujat koko tekstiä? Haluaako joku todella lapsensa kuolemaa/ vakavaa loukkaantumista kun ei opeta ettei tielle hypitä saatika sitten jäädä irvailemaan autoilijoille. Sellaisilta voi säästyä kun tekee selväksi ettei tiellä loikita!

Mutta tottahan sekin että joukossa tyhmyys tiivistyy varsinki poikaporukoissa.

Autoa ajanut mies ei ole sairas tai hullu. Tuommoiset kakarat eivät opi kuin pelottelulla. Vetelisin pitkin korvia jos tietäisin että minun lapseni vaarantaa liikennettä noin. Se ei ole leikin asia

Vierailija
10/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos tällainen sattuu minulle jossain syrjässä, aion itse lätkiä pitkin korvia tällaisia äpäröitä. Tollasista ei ole tule aikuisena kuin narsistista ihmissaastaa.

Vierailija
11/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevintä pysähtyä, nousta autosta ja selittää rauhallisesti miksi noin ei kannata tehdä. Ei kannata laskeutua lapsen tasolle, saavat huonon esimerkin aikuisen käytöksestä. Mielestäni ap:n mies teki typerästi. Toki pojat käyttäytyivät typerästi, mutta se ei oikeuta aikuista käyttäytymään typerästi ja varsinkaan uhkaavasti.

Vierailija
12/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurataanpa huomisia iltapäivälehtiä, ettei vain löytyisi otsikkoa :"Vauhtihurjastelija yritti koukata lasten päälle" tai jotain sinne päin.

Vierailija
13/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:13"]Joskus jos tällainen sattuu minulle jossain syrjässä, aion itse lätkiä pitkin korvia tällaisia äpäröitä. Tollasista ei ole tule aikuisena kuin narsistista ihmissaastaa.

[/quote] Etkö itse tehnyt teininä mitään typerää? Saako sinua lätkiä pitkin korvia, jos teet jotain typerää?

Vierailija
14/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt samoin, peruutin takaisin, pysähdyin ja kysyin että onko kaikki ok? Kuulemma oli. Nolostuneena jäi tyttönen katselemaan.

Vierailija
15/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:12"]Mieheltäsi törkeä tieliikenteen vaarantaminen 30 päiväsakkoa - 2 vuotta vankeutta.

Ei muuten ole ihan pieni rikos. Suurepi kuin että vetäisi jotain turpaan snakarijonossa.

[/quote]

Eli susta olis ollu parempi, että apeen mies olisi tehnyt äkki jarrutuksen tai väistänyt toiselle kaistalle, joka olisi johtanut kolareihin loukkaantumisiin/kuolemiin ja se pikku koltiainen ei olisi saanut mitään kun hei se on vaan lapsi? Kyllä mun mielestä ainut kuka vaaransi liikennettä oli se koltiainen.

Vierailija
16/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pienet perässä mitä isot (vanhemmat) edellä. Onneksi lapsenne eivät olleet todistamassa isänsä kasvatustaidonnäytteitä (?)

Vierailija
17/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:13"]Joskus jos tällainen sattuu minulle jossain syrjässä, aion itse lätkiä pitkin korvia tällaisia äpäröitä. Tollasista ei ole tule aikuisena kuin narsistista ihmissaastaa.

[/quote] Etkö itse tehnyt teininä mitään typerää? Saako sinua lätkiä pitkin korvia, jos teet jotain typerää?

[/quote]

En mitään tuollaista. Ja jos olisin, niin toivottavasti olisi lätkitty.

Tuollaiset huonosti käyttäytyvät sekasikiöt ovat sitä luultavasti siksi, että kaltaisesti hyssyttelijät ovat rakentaneet heille sellaisen itsetunnon, ettei kenestäkään muusta tarvitse välittää, "sinulla on oikeus!".

Vituttaa tämä vain oikeuksia-kasvatus, ei ihme että suurin osa aikuisista tuntuu nykyään olevan aivan normaaleihin ihmissuhteisiin ja kanssakäymiseen kykenemätöntä.

Vierailija
18/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa kortittomat, että maantiellä kävellään tien laidassa EI KESKELLÄ TIETÄ. Av-mammahan väistää vaikka muurahaista....

Vierailija
19/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:14"]Seurataanpa huomisia iltapäivälehtiä, ettei vain löytyisi otsikkoa :"Vauhtihurjastelija yritti koukata lasten päälle" tai jotain sinne päin.

[/quote]

Vauhtihurjastelija? Ajoi rajoituksien mukaan, kun mukulat hyppivät keskellä tietä. Luitko tekstin ihan ajatuksella? Tarkoitus ei ollut ajaa pojan yli vaan antaa varoittava esimerkki siitä mitä saattaisi käydä, kun pomppii keskellä tietä pelleilemässä.

Vierailija
20/54 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:13"

Autoa ajanut mies ei ole sairas tai hullu. Tuommoiset kakarat eivät opi kuin pelottelulla. Vetelisin pitkin korvia jos tietäisin että minun lapseni vaarantaa liikennettä noin. Se ei ole leikin asia

[/quote]

Ootko ihan tosissasi että ko autoilija ei vaarantanut (paitsi lapsien hengen myös..) liikennettä?! Käsittämätöntä mussutusta että ei apn mies tarkoittanut tappaa ketään. Aika moni tässä maailmassa kuolee "vahingossa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi