Onko sinun lapsellasi fjällrävenin kånken?
Miehen kanssa vaan kiinnitetty tässä koulun lähellä asuvina, että vähintään joka toisella lapsella on. Miten ne erottaa omansa?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:40"]
Minulla oli tuo reppu ala-asteella 90-luvulla ja häpesin sitä suuresti. Tuli kylkiäisenä isoveljen halpispyörän mukana. Minua jopa kiusattiin kun oli niin ruma ja halvan näköinen reppu, rukoilin toista reppua mutta vanhemmat ei piheyttään suostuneet ostamaan! Yks päivä olin kuolla nauruun kun havaitsin niitä kaupungilla ja tajusin niiden olevan nyt muotia. Kävin katsomassa kaupassa niiden hinnan. Ei jumalauta! Hieman katkera olo nousi pintaan.
[/quote]
Oot kato ollu muodin edelläkävijä :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:29"]
Kånkeniin saa muuten erikseen myytävät olkaremmipehmusteet.
[/quote]
Jep. Reppu 60 euroa ja pehmusteet 20 euroa. Ei todellakaan hintansa väärtti.
[/quote]
Itselläni käytössä n 20 vuotta. On ollut kallista
Ei ole, kun sanovat, että eivät halua, kun jokaisella on sellainen. Ne kyllä onkin enemmän Adidas/Niketyyppejä eli sellaisia sporttityylistä tykkääviä.
Ei oo ei tuu, kaikilla nörteillä ja hikareilla oli ne kasari aikoina.
Näkyy räjähtäneen nyt tänä syksynä, tässä koulun lähistöllä kun asutaan. Tai reitti menee moneenkin kouluun asuntomme läheltä. noita minejäkin näkee paljon, mitä niihin mahtuu? Ihmettelen sitäkin, kun muoti on niin yhteen keskittyvää. Muutama vuosi sittenhän kaikilla oli samanlainen puman olkalaukku.
Omana yläasteaikanani niitä reppuja pitivät vain neulebaskeripäiset khakitakit eli maailmantuskaiset wannabe-ituhipit.
t: vm -80
Miksi me vanhemmat mennään mukaan tuohon tavaran haalimiseen. Jotenkin vain koomisen näköisiä ovat nuoret tytöt, kun kaikilla on samanlainen suora pitkä tukka, puhvihuivi tai kaulaliina kaulassa, pieni nahkatakki ja sellaiset kalsareilta näyttävät housut jalassa.
Ja TIETENKIN JOPO ja Kånken nyt sitten siihen lisäksi.
Tiedän monta jolla on jo pyörä ennestään, mutta pitää ostaa jopo kun Se on niin in. Vitsit millaista tyhmyyttä.
Minulla on vaaleanpunainen Kånken, joka on jäänyt hyvin vähälle käytölle juuri siksi, että olkahihnat kaivautuvat niskaani jos repussa on yhtään painoa. Pehmusteet voisin ehkä ostaakin, mutta näköjään vaaleanpunaisia ei edes saa mistään.
Mitä niihin sivutaskuihin olisi tarkoitus laittaa? Ei sinne mahdu edes juomapulloa, jos repussa on tavaraa.
Siis kånken on viesti älystä ja rahasta, myös ekologisuudesta. Toivottavasti lapsianne ei kiusata ku pakotatte ne jossain tarjoustalon puma-repuis kouluun...
Eivät huoli. Minulla on. Eivät huoli Conversejakaan. Miehellä on. Eli lapset ovat meistä fiksumpia eivätkä halua samaa kuin kaikilla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:48"]
Minulla on vaaleanpunainen Kånken, joka on jäänyt hyvin vähälle käytölle juuri siksi, että olkahihnat kaivautuvat niskaani jos repussa on yhtään painoa. Pehmusteet voisin ehkä ostaakin, mutta näköjään vaaleanpunaisia ei edes saa mistään.
Mitä niihin sivutaskuihin olisi tarkoitus laittaa? Ei sinne mahdu edes juomapulloa, jos repussa on tavaraa.
[/quote]
Niihin on tarkoitus laittaa puukko ja tulentekovälineet. Ehkä myös ongen koukkuja yms. pientä.
Kånken on klassikko. Mitkään ällön rumat pumat tai adidakset eivät tule koskaan pääsemään samanlaisen kulttirepun asemaan. :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:49"]
Siis kånken on viesti älystä ja rahasta, myös ekologisuudesta. Toivottavasti lapsianne ei kiusata ku pakotatte ne jossain tarjoustalon puma-repuis kouluun...
[/quote]
Äly=tehdään niinkuin kaikki muutkin tekee?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:45"]Ei oo ei tuu, kaikilla nörteillä ja hikareilla oli ne kasari aikoina.
[/quote]Meillä ne oli eliittikakaroilla. Muita reppuja ei ollut. Me juntit käytettiin jotain putkikasseja :)
Ysiluokkalaisella tyttärellä on eikä suostu mitään muuta laukkua käyttämään. Kolmatta vuotta käytössä joten hintansa arvoinen.
Mä tunnen 2 perhettä, joissa nuo reput joka ikisellä lapsella. Musta niistä puuttuu olkahihnojen pehmusteet ja siksi en ole niitä edes harkinnut. Olihan niitä jo omana kouluaikanakin 80-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:44"]
Ei ole, kun sanovat, että eivät halua, kun jokaisella on sellainen. Ne kyllä onkin enemmän Adidas/Niketyyppejä eli sellaisia sporttityylistä tykkääviä.
[/quote]
Häh, miten te voitte alapeukuttaa lasten makua? Pitäisikö mun sanoa, että nyt kyllä hankitaan ne Kånkenit teille, tykkäsitte tai ette! :D
Kysyin, että haluaako. Vastaus : " ei koska kaikilla on!" Itku Meinas tulla, kun joutuu ajamaan siskon vanhalla jopolla, koska "kaikilla on!" Ernu :D?!
Kysyin, että haluaako. Vastaus : " ei koska kaikilla on!" Itku Meinas tulla, kun joutuu ajamaan siskon vanhalla jopolla, koska "kaikilla on!" Ernu :D?!
Ei, mutta minulla oli monta vuotta kouluaikana ja se imaisi itseensä 6 tunnin kirjat ja luistimet. Vieläkin ihmettelen!! kestävä reppu.