Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töykein tai omituisin gynekologi, jolla olet käynyt?

Vierailija
15.08.2014 |

Itselläni on jäänyt mieleen pari. Yksi huomautteli tutkimusta tehdessään painostani (ei merkittävää ylipainoa): "Pientä pyöreyttähän sinulla on, mutta ei se haittaa". Liittyi gynetutkimukseen miten?  

Olen sairastanut vesirokon aikuisiällä ja vatsaan on jäänyt niistä ruvista arpia. Gyne: "Tämähän on kuin haulikolla olisi ammuttu". 

Kolmas: sisätutkimus kesti jotenkin ihan tarpeettoman pitkään, kun gyne alkoi rupattelemaan yksityiskohtaisesti oopperasta, jonka oli nähnyt Savonlinnan oopperajuhlilla. En ole muutenkaan mikään oopperan ystävä, joten jaarittelu sormet sisälläni alkoi ihan vähän tuskastuttaa. 

Nämä ovat kaikki olleet miehiä. Ei mitään ihan järkkyjä tapauksia ole kohdalle osunut, mutta näissäkin jo ihan riittävästi. Mikä on sinun oudoin gynekokemuksesi? 

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaterveydenhuollossa oli semmoinen vanhalta irstailijalta vaikuttava miesgyne, joka yritti olla aina vitsikäs jne. Hohhoijaa. 

Vierailija
2/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi mitään oikeaa outoa gyneä, mutta se oli mielestäni todella outoa, kun uusi tapailututtavuus halusi sänkyyn mennessä leikkiä gynekologia ja "tehdä tutkimusta". Fetissinsä kullakin, mutta ei tuommoinen nyt ainakaan minua kiihota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis yks ei millään suostunut kirjoittamaan mitään hormoniehkäisyä, ihan perus pillerireseptiä. Hoki vaan, että ei se yksinään sitten ole 100 % varma eikä ole aina niin suositeltava. Tuli kuva, että on joku uskovainen. 

Vierailija
4/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori ja vasta aloittanut seksielämäni kun törmäsin tosi töykeään gynekologiin. Hän otti opiskelijan tekemään sisätutkimuksen minulta kysymättä, vinoili ilkeästi rintoja tutkiessa (en enää muista, liittyi jotenkin rintsikoiden riisumiseen tai käsieni asentoon tms.) ja tuhahteli välinpitämättömästi. Pitkään sen jälkeen mulla oli gynekammo. Onneksi en törmännyt samaan eukkoon enää uudelleen. 

Kerran yksi gyne vihjaili minulle lapsenteosta, kun uusin pillerireseptiä. Olin joku 27-vuotias ja hänen mielestään minulla oli kiire jo hankkia lapsia. Kommentointi loukkasi. 

Kerran menin uusimaan reseptiä, niin vastassa oli nuori mieskandi ja multa piti ottaa papa. Hän jätti minut pöydälle ilman housuja ja juoksenteli pitkin terveyskeskusta etsimässä sopivia kumihanskoja,  soperteli vielä, että haluanko mieluummin naislääkärin. Olisi kai pitänyt pyytää sellainen. Miesparka oli ihan pulassa. Sain sentään lopulta pillerireseptin matkaan. 

Vierailija
5/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v ja toivotusti raskaana.

Rv 11 neuvolassa ei kuulunut sydänääniä ja sain lähetteen ultraan jossa vanha, arvostettu gynekologi teki ultran ja totesi keskeytyneen keskenmenon. Aloin itkemään ja lääkäri sanoi että "eihän tämän ole niin väliä kun olet noin nuori etkä edes naimisissa".

Vierailija
6/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran gynekologi tokaisi tarkastusta tehdessään, että "toimivan näköinen peli". Hieman erikoinen kommentti, mutta huumorilla otin :D

Vierailija
7/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:42"]Olin 18v ja toivotusti raskaana.

Rv 11 neuvolassa ei kuulunut sydänääniä ja sain lähetteen ultraan jossa vanha, arvostettu gynekologi teki ultran ja totesi keskeytyneen keskenmenon. Aloin itkemään ja lääkäri sanoi että "eihän tämän ole niin väliä kun olet noin nuori etkä edes naimisissa".

[/quote]

Törkeetä! :(

Vierailija
8/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha hupsu täti laittoi sen levitysvermeen sisääni ja alkoi siinä ihan rauhakseen keittelemään teetä :D ensin vedenkeitin, huljutteli pussia kupissa ja vähän siemailikin. Siinä sitten makoilin pipari levälläni ja metallihärpäkkeet reiästä roikkuen ja odottelin että saa teensä valmiiksi. Aavistuksen erikoista? Ehkä sillä oli lakisääteinen kahvitauko...?

Vierailija
9/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:42"]

Olin 18v ja toivotusti raskaana.

[/quote]

Kamala gyne!!

Vierailija
10/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:36"]Opiskelijaterveydenhuollossa oli semmoinen vanhalta irstailijalta vaikuttava miesgyne, joka yritti olla aina vitsikäs jne. Hohhoijaa. 

[/quote]

Arvaan että Turussa

Vierailija
11/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 5, HYI tota ekaa tyyppiä >:(    Nuori nolostelija vähän naurattikin :D 

Vierailija
12/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:34"]

Itselläni on jäänyt mieleen pari. Yksi huomautteli tutkimusta tehdessään painostani (ei merkittävää ylipainoa): "Pientä pyöreyttähän sinulla on, mutta ei se haittaa". Liittyi gynetutkimukseen miten?  

Olen sairastanut vesirokon aikuisiällä ja vatsaan on jäänyt niistä ruvista arpia. Gyne: "Tämähän on kuin haulikolla olisi ammuttu". 

Kolmas: sisätutkimus kesti jotenkin ihan tarpeettoman pitkään, kun gyne alkoi rupattelemaan yksityiskohtaisesti oopperasta, jonka oli nähnyt Savonlinnan oopperajuhlilla. En ole muutenkaan mikään oopperan ystävä, joten jaarittelu sormet sisälläni alkoi ihan vähän tuskastuttaa. 

Nämä ovat kaikki olleet miehiä. Ei mitään ihan järkkyjä tapauksia ole kohdalle osunut, mutta näissäkin jo ihan riittävästi. Mikä on sinun oudoin gynekokemuksesi? 

[/quote]

Ei muuten, mutta sen verran kirjoitan, että jos mahaa palpoidaan samalla kun tutkitaan (siis ulkopuolelta), homma on hankalaa, jos mahan päällä on sitä läskiä. Ilmeisesti sinulla oli hieman pehmeyttä mahassa, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että se olisi mitenkään haitannut tutkimista?

Vierailija
13/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne, joka ei saanut suustaan ulos kuin jotakin kummallista höpötystä, kun oli keskenmeno, piti asia itse vielä varmistuskysellä.. :(

Vierailija
14/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään supertöykeää ei ole omalle kohdalle osunut, mutta kerran oli sellainen vanhalle viinalle ja vanhalle valkosipulille haiseva, rasvanaamainen ukko. Muuten oli ihan asiallinen, mutta olemus oli vastenmielinen. 

Vierailija
15/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen gynekäyntini kuuluu tähän sarjaan (minulla ikää tuolloin joku 20 vuotta). Minulla oli jotain vaivaa jonka takia gynelle menin ja hän sitten alkoi kysellä seksielämästäni (jota ei tuossa vaiheessa vielä ollut). Töksäytti suoraan, että harrastatko seksiä, sanoin että en. Sitten seuraavaksi töksäytti, että: "miksi, oletko lesbo"? Täytyy sanoa, että kyllä loukkasi. Olin todella epävarma muutenkin itsestäni, omasta vartalostani ja etenkin seksuaalisuudestani, ja muutenkin tilanne kovasti jännitti. 

Myöhemmin, kun löysin tieni ihan huipulle gynelle, kerroin tuosta tapauksesta. Hän sanoi, että tuollaisten ihmisen kuin tuo gyne, ei pitäisi toimia siinä ammatissa.

Vierailija
16/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi n. 50 vuotias mieslääkäri lipsutti kieli ulkona koko ajan ku teki tutkimusta.

Vierailija
17/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täyttämässä 19v enkä ollut aloittanut seksielämää vielä. Pillereitä söin kuukautiskipuihin ja olin uusimassa reseptiä. Lääkäri kysy että olenhan muistanut käyttää kondomia johon vastasin että ei ole ollut tarvetta kun ei ole ollut yhdyntöjäkään. Otettiin tai yritettiin ottaa papa koe kunnes lääkäri kysyi silmäyät pyöreinä "siis eks sä oo koskaan...?!" Vastasin naureskellen että en johon lääkäri vastas tuomitsevalla katseella takas ja kysyi miksi ylipäätänsä olin siellä.

Olin itse sinut asian kanssa mutta lääkärin ajatusmaailma jäi kyllä mietityttämään

Vierailija
18/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 16- vuotiaana hakemassa e- pillereitä ekaa kertaa. Vanhempi miesgynekologi teki tutkimuksen ja sanoi lopuksi: hyvin tästä mahtuu lapset tulemaan, lantio on niinku hevosella. Olin silloin 160cm/55kg, eli en mikään läski mutta nähtävästi sitten puhui lantioluista tai jotain...

Vierailija
19/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:07"]Olin noin 16- vuotiaana hakemassa e- pillereitä ekaa kertaa. Vanhempi miesgynekologi teki tutkimuksen ja sanoi lopuksi: hyvin tästä mahtuu lapset tulemaan, lantio on niinku hevosella. Olin silloin 160cm/55kg, eli en mikään läski mutta nähtävästi sitten puhui lantioluista tai jotain...

[/quote]

Lantion tilavuuttahan tuolla tosiaan tarkoitetaan :). Ei läskiä.

Vierailija
20/190 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:55"]

Yksi n. 50 vuotias mieslääkäri lipsutti kieli ulkona koko ajan ku teki tutkimusta.

[/quote]

HYIII HEL VET T I!!!!!! :D 

olisin kyllä hypänny alas pöydältä ja lähtenyt sanomatta sanaakaan.. Toi ukkohan kuullostaa ihan himorunkkarilta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi