Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko itsellesi uusia vaatteita?

Vierailija
15.08.2014 |

Olen kulkenut vuosia samoissa vaatteissa ostaen noin joka toinen vuosi jotain pientä uutta. Viime talvena ostin yhdet halpis saapikkaat ja muutamia paitoja ulkomailta jotka kutistuivat ekassa pesussa käyttökelvottomiksi (hienopesu)

 

Nyt taas olen sen tilanteen edessä, että kaapissa roikkuu vain villakangastakki & kaulaliina,sormikkaat  n.3v takaa ja yhdet (huonot) farkut, muutama todella kulahtanut ohut gollegepaita ja nahkasaapikkaat. Muuta en omista. Tänä vuonna meinaan repästä ja ostaa itselleni kunnon kengät, 3 sellaiset, talvitakin, farkkuja ja paitoja, villapaitoja, huiveja, laukun jne. olen varannut tähän tuhat euroa :) ja näillä vaatteilla menisin kesään asti. Miltä kuulostaa?

Miten te muut ostatte itsellenne vaatteita? Aina uudet syys-, kesä-, talvivaateet vai meneekö vuosia samoissa vaikka olisi vain yhdet housut ja yksi paita?

 

 

 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannella eurolla saat vasta ne kolme paria kunnon kenkiä.

Vierailija
2/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteita pakon edessä, kun omat alkaa hävettää tai ei mahdu päälle. Tai jos pääsen työhaastatteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdelle alakoululaiselle hankin syys-, talvi- ja kevät vaatteet (takkeineen ja kenkineen) yht. noin 3000€ Nyt haluan itsellenikin uusia vaatteita, laukun ym kivaa.  ap

Vierailija
4/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kotihoidontuella ja en ole puoleentoistavuoteen ostanut itselle mitään. Veronpalautuksia odottelen. Ostan lähinnä sitten alusvaatteita ja sukkia. ensi syksynä menen töihin, sitä ennen tarvii sitten päivittää vaatekaappi.

Vierailija
5/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Olen laihtunut 15 kg ja kaikki vaatteet ovat menneet uusiksi. Vanhat näyttävät perunasäkeiltä. Tänäänkin törsäsin 400 EUR hameeseen ja kahteen yläosaan - työvaatteiksi tulevat.

Vierailija
6/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, on kiva näyttää hyvältä ja siistiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, miten eri planeetoilla me asutaan! Ostan uusia vaatteita paljon. Siis tosi paljon. Lähes joka viikko. Nyt päätin kyllä pitää ostotauon, koska minulla on kaikkea ja paljon. Tosin työnikin on ollut aina sellaista, että vanhoissa rytkyissä ei kuljeta! 

Vierailija
8/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika hyvä perusvaatteisto, jota täydentelen silloin tällöin. Sääntöni on, että ostan vain upeita vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan jatkuvasti jotain. En siksi että tarvitsisin, minullahan on kun koko ajan ostan, vaan siksi etten joudu tilanteeseen että tarvitsen kipeästi kiireellä jotain, eikä sitä löydy millään. Tällä hetkellä en voi kuvitella menoa tai tilaisuutta, johon minulla ei olisi laadukasta, tyylikästä ja asianmukaista päällepantavaa. Aina ei ole ollut näin, nyt olen skarpannut muutaman vuoden.

Vierailija
10/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni pari vuotta ihan överiksi vaatteiden ostelun kanssa. Laskin huvikseni verkkopankista vaatekauppaan menneet summat ja pöyristyttihän se. Päätin uutenavuonna, etten osta yhtään vaatetta tänä vuonna, ja melko hyvin se päätös onkin pitänyt, sillä olen ostanut ainoastaan yhden neuletakin ja yhden puseron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan koko ajan ja liikaa! :( en hillitse itseäni yhtään mitä vaatteisiin tulee. :(

Vierailija
12/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein kirppiksiltä, jos ne lasketaan "uusiksi vaatteiksi". Ovat ne minulle uusia :D Anyways, ostan jos tulee kierrellessä vastaan jotain kivaa. Liikaa vaatteita minulla kyllä on, ei mahdu vaatekaappiinkaan kaikki...

Pitäisi jossain kohtaa lahjoittaa pois jonkun verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen TODELLA yllättynyt! Melkein jokainen vastaaja ostaa itselleen uusia vaatteita (ei kirpparilta) usein ja haluaa näyttää hyvältä. Kuitenkin mitä lastenvaatteisiin tulee niin ne pitäis hankkia käytettyinä eikä väliä miltä näyttää kunhan on puhtaat ja ehjät. ap

Vierailija
14/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella en voisi kuvitella kerralla käyttäväni 1000 euroa vaatteisiin, kai menisi monta päivää.

Keväällä tein uusia, kesällä pari puseroa.

Alusvaatteita lähdin hankkimaan ja kaksi kauppaa piti käydä löytääkseni oikeaa kokoa, onneksi kiva palvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai osta itselleni vaatteita. Just ostin talvitakin ja paidan (paksumpi) noin. 500 euroa meni. Mutta olen nirso laadun ja istuvuuden suhteen.

Vierailija
16/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kun tarvitsen, mutta tänään ostin vaikken tarvinnutkaan (vielä). Kengät, neulepaidan ja neuletakin. Aleksin loppuunmyynti -70%. Sain siis laatua tavallisten ostosteni hinnalla? Näin ainakin toivon.

Vierailija
17/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan harvoin, mutta laadukasta ja kallista. Minustakin tuolla 1000 eurolla saa vain 2-3 paria kenkiä... mutta niillä pärjääkin sitten ainakin seuraavat 10 vuotta.

Vierailija
18/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan harvoin. Syynä pienet tulot (olemme opiskelijaperhe) sekä se, etten oikein osaa ostaa vartalotyypilleni sopivia ja hyvännäköisiä vaatteita. Tänä kesänä olen ostanut aivan ennätyspaljon vaatteita, koska kaikki vanhat olivat joko rikki tai väärän kokoisia. Ostin shortsit, farkkuhameen, mekon, pari toppia, pari muuta paitaa sekä syystakin jo valmiiksi. Olen haaveillut siitä, että säästäisin jonkun summan rahaa, ja ostaisin kerralla useamman laadukkaan perusvaatteen koska vaatevarastoni on todella pieni.

Vierailija
19/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 19:36"]

Olen TODELLA yllättynyt! Melkein jokainen vastaaja ostaa itselleen uusia vaatteita (ei kirpparilta) usein ja haluaa näyttää hyvältä. Kuitenkin mitä lastenvaatteisiin tulee niin ne pitäis hankkia käytettyinä eikä väliä miltä näyttää kunhan on puhtaat ja ehjät. ap

[/quote]

 

siis tarkoitin että tälläisen kuvan olen tällä palstalla saanut..ja miettinyt päteekö sama tyyli myös vanhemmilla. ap

Vierailija
20/30 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan tosi harvoin itselleni, silloinkin kirppikseltä. joskus duunimatkalta ulkomailta tarttuu jotain matkaan. 

Alusvaatteita ja sukkia tietty tarpeeseen. 

Mulla on laadukasta ja laadutonta kaapit täynnä. Pitäisi vaan raaskia heittää pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän