Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä
Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.
Kommentit (351)
Toivottavasti mies löytää uuden, raikkaamman daamin. Aloituksesta päätellen olet laiskaa ja helposti väsyvää naistyyppiä, joka odottaa saavansa kaiken ja ei anna mitään vastineeksi. Pullaprinsessa vaan makaa nukkumassa ja mies lähti reippaana pyörälenkille.
Naisilla pitäisi olla kolmen värisiä alushousuja Vihreät, keltaiset ja punaiset. Punainen tarkoittaa, että painu...Keltainen, jos olet jo risteysalueella, etene varovaisuutta noudattaen, vihreä, anna palaa. Säästyisi turhilta selityksiltä.
Suhtaudun nykyisin seksiin kuin kotitaloustöihin eli pakollista, mutta ei mitenkään mukavaa. Mies ei tätä tajua, hän ihmettelee, miksi en tee aloitetta ja osoita innokkuuttani asiaan eikä selitykseksi kelpaa se, että tätä puolta on suhteessa minulle jo ihan tarpeeksi muutenkin.
Katselen kattoa tai sängynpäätyä ja mietin, joko nimikoin lasten sukat päiväkotiin tai minne olen laittanut lahjapaperit, jotka edellisellä viikolla ostin. Kun tällä tavalla maksaa kesämökkiaikaa ja apua pihatöissä, niin ei se nyt oksettavan vastenmieliseltä tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sairaita!
JUHANNUKSESTA asti nainen on pihdannut ja täällä naiset puolustelee naista ja haukkuu miestä! Olette SAIRAITA!!!
Mies pihtasi itse koko päivän ja syyllistää siitä toista. Ja miehet tätä puolustelee. Sairasta ja itsekästä. Mikä on tekosyy että seksiä piti saada vasta kun toinen oli nukkumassa? Niinpä, ei mikään. Oma syy että jäi ilman.
jokuvain kirjoitti:
Kyllä tämä enemmän haiskahtaa pihtaajan valta-aseman käytöltä, jolla oli tarkoitus loukata. Tiedän syynki miksi tätä tehdään, koska olen tehnyt näin itsekin. Tiedän myös mihin se ennen pitkää johtaa, helpompaan eroon, joka on vaihtoehtotavoite. Pääasiallinen tavoite on saada toinen panostamaan kovemmin jollain suhteen osa-alueella. Ei haluta toistamiseen enää kertoa mikä se on, koska toinen sen tietää. Jos toinen tekee parannuksen, niin suhteella on vielä jalkoja.
Näin suhteissa, joissa on vonkuja on paljastunut auttamatton säälittäväksi joissain itselle tärkeissä asioissa.
Syy ei ole väsymys eikä päänsärky.
Todella hyvin sanottu. Todellinen ongelma on usein muualla. Usein joku kehityskohde mistä rouva on sanonut sata kertaa ja asia ei etene. Eipä paljon rouvaa huvita pelehtiä kun olkassa makaa haiseva turhapuro.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies löytää uuden, raikkaamman daamin. Aloituksesta päätellen olet laiskaa ja helposti väsyvää naistyyppiä, joka odottaa saavansa kaiken ja ei anna mitään vastineeksi. Pullaprinsessa vaan makaa nukkumassa ja mies lähti reippaana pyörälenkille.
Mitä mies teki silloin kun ap oli hereillä? Mies se tässä leikkii prisessaa jonka pitää saada kaikki mulle heti kun sen tekee mieli. Tuollaiset ihmiset on tosi raskaita, alkaa kiukuttelu kun kaikki ei pompi pikku prinssin pillin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olemme vähän alle nelikymppisiä. Ei yhteisiä lapsia, mutta minun teinipoikani on vielä säännöllisesti luonamme. Tänä viikonloppuna ei. Ehkäisy on.
On meillä tietysti ollut ehkä vähän vähemmän seksiä tässä viime aikoina (viimeksi juhannuksena), mutta minusta tuntuu siltä, että miehen pitäisi vain päästä paineita poistamaan ja sitten kiukuttelu loppuisi. Ei aina joka viikonloppu jaksa.
ap
Viisi minuuttia ap? Eikö sinulla todellakaan ole aikaa jaksamista edes sen viiden minuutin ajan? Miten huomioit miestäsi ja oletteko te edes ystäviä?
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja meillä on hyvää seksiä pari kertaa viikossa molempien aloitteesta. Joskus menee viisi minuuttia, että molemmat ovat reporankoja ja tyytyväisiä, joskus pitempään, mutta rakkaus on aina läsnä suhteessamme.
Mikä on apn miehen tekosyy että hänellä oli se viisi minuuttia vasta sitten kun toinen oli jo nukkumassa? Itse se mies priorisoi iltansa ja muut asiat meni seksin edelle.
Tämä. Miehen oma vika kun ei osaa ajoittaa omia halujaan. Turha kiukutella muille.
Minä olen sitä mieltä, että jos itse torjuu toisen aloitteen lupaamalla sitä seksiä seuraavana päivänä, niin silloin voi puolestaan tehdä seuraavana päivänä sen aloitteen itselleen sopivana ajankohtana. Jos ei tee, niin ei pidä yllättyä jos toinen sitten kyselee sen luvatun seksin perään kun päivä alkaa olla pulkassa eikä sitä vihreää valoa ole vielä näkynyt.
Sitten ei pidä sanoa "huomenna", jos tarkoittaakin "ei koko viikolla eikä ehkä koko kuussa, mutta minun puolestani voit nöyryyttää itseäsi kysymällä joka päivä uudestaan ja katsotaan jos sadannen aloitteen kohdalla irtoaa".
Vierailija kirjoitti:
Naisilla pitäisi olla kolmen värisiä alushousuja Vihreät, keltaiset ja punaiset. Punainen tarkoittaa, että painu...Keltainen, jos olet jo risteysalueella, etene varovaisuutta noudattaen, vihreä, anna palaa. Säästyisi turhilta selityksiltä.
Miksi miehet ei ymmärrä nukkumista? Miksi ei voi harrastaa seksiä kun toinen on hereillä? Oppikaa tuo sen sijaan että muut alkaa vaihtaa alushousujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olemme vähän alle nelikymppisiä. Ei yhteisiä lapsia, mutta minun teinipoikani on vielä säännöllisesti luonamme. Tänä viikonloppuna ei. Ehkäisy on.
On meillä tietysti ollut ehkä vähän vähemmän seksiä tässä viime aikoina (viimeksi juhannuksena), mutta minusta tuntuu siltä, että miehen pitäisi vain päästä paineita poistamaan ja sitten kiukuttelu loppuisi. Ei aina joka viikonloppu jaksa.
ap
Viisi minuuttia ap? Eikö sinulla todellakaan ole aikaa jaksamista edes sen viiden minuutin ajan? Miten huomioit miestäsi ja oletteko te edes ystäviä?
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja meillä on hyvää seksiä pari kertaa viikossa molempien aloitteesta. Joskus menee viisi minuuttia, että molemmat ovat reporankoja ja tyytyväisiä, joskus pitempään, mutta rakkaus on aina läsnä suhteessamme.
Mikä on apn miehen tekosyy että hänellä oli se viisi minuuttia vasta sitten kun toinen oli jo nukkumassa? Itse se mies priorisoi iltansa ja muut asiat meni seksin edelle.
Tämä. Miehen oma vika kun ei osaa ajoittaa omia halujaan. Turha kiukutella muille.
Minä olen sitä mieltä, että jos itse torjuu toisen aloitteen lupaamalla sitä seksiä seuraavana päivänä, niin silloin voi puolestaan tehdä seuraavana päivänä sen aloitteen itselleen sopivana ajankohtana. Jos ei tee, niin ei pidä yllättyä jos toinen sitten kyselee sen luvatun seksin perään kun päivä alkaa olla pulkassa eikä sitä vihreää valoa ole vielä näkynyt.
Sitten ei pidä sanoa "huomenna", jos tarkoittaakin "ei koko viikolla eikä ehkä koko kuussa, mutta minun puolestani voit nöyryyttää itseäsi kysymällä joka päivä uudestaan ja katsotaan jos sadannen aloitteen kohdalla irtoaa".
Ei tainnut miestä oikeasti lauantaina haluttaa jos ei mitään asialle tehnyt. Kunhan periaatteesta osoittaa mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sairaita!
JUHANNUKSESTA asti nainen on pihdannut ja täällä naiset puolustelee naista ja haukkuu miestä! Olette SAIRAITA!!!
Haluttomuudelle on aina syynsä!! Kenenkään ei tarvitse väkisin/painostuksesta/vonkaamisesta suostua seksiin vaikka tulisi mikä kiukku/mykkäkoulu/raivo tms. Silloin pitää miettiä eroa jos tuossa jamassa suhde on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiva miehelle, että innostuisit itsekin asiasta ja tekisit aloitteen?
Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Eli tuossa toisessa ketjussa, jossa nainen valittaa, että miehensä mieluummin pelaa pleikkaa kuin panee, niin vika on naisessa kun häneltä saa huonoa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on henkistä väkivaltaa...
Niinhän se pihtaaminen on.
Kukaan ei pihtaa, jos on hyvää tarjolla. Mutta sun pitää ilmeisesti saada pakolla. Nautitko sinä raiskaamisesta?
Huono runkkaaminekin on parempi kuin lahnan kanssa harrastettu "hyvä" seksi.
Ap:n mieskin ois voinut tolla kerralla käyttää kättä, niin ei olis tarvinnut kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sairaita!
Hmm... Olen ollut täysin miehen puolella ja olen nainen. Minun parisuhteeni on onnellinen. Meillä on paljon läheisyyttä, molemmat tyydyttävää hyvää seksiä, huumoria ja hyvää mieltä. Sellaista on minun elämän ja en ymmärrä miksi niin monet ihmiset jäävät huonoihin parisuhteisiinsa valittamaan. Eivätkö he tykkää edes itsestään? Eikö ap tai hänen miehensä arvosta itseään ollenkaan ja edes yritä muuttaa ainoaa elämäänsä hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen laiskaa ja helposti väsyvää naistyyppiä. Silti jaksan seksiä harrastaa sen pari krt viikkoon, ja molemmat ovat riittävän tyytyväisiä tilanteeseen.
Itsekin tiedän kuitenkin mitä se on, kun ei haluta. E-pillerit veivät halut 10 vuodeksi. Kun lopulta pillerit lopetin, halut palasivat ryminällä. Toki itselleni seksin harrastaminen haluttomanakaan ei ollut iso asia, lähinnä yksi ”kotityö” muiden joukossa, ja mieheni kanssa se ei koskaan ollut epämiellyttävää, haluista riippumatta. Eikä mies painostanut asiassa. Olisi kamalaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa jonka kosketusta pitää yrittää välttää. Siinä ei ole oikeasta rakkaudesta enää tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei tainnut miestä oikeasti lauantaina haluttaa jos ei mitään asialle tehnyt. Kunhan periaatteesta osoittaa mieltään.
Minusta hän on jo ilmaissut halunsa, ei sitä tarvitse joka minuutti uudestaan vongata vaan se seksiä siirtänyt henkilö voi ihan itse kertoa koska se parempi ajankohta on.
Naurattaa miehet jotka kiukuttelee seksin puutteesta mutta eivät tee asialle itse mitään. Aino asia mitä tekevät on lääppiminen. Ehkä ravintola ilta tai jokin romanttinen asia auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei ymmärrä nukkumista? Miksi ei voi harrastaa seksiä kun toinen on hereillä? Oppikaa tuo sen sijaan että muut alkaa vaihtaa alushousujaan.
Et voi olla noin tosikko. Noin tosikko on tuskin miellyttävää sänkyseuraa.
Meillä toisin päin. Kotona kaikki hyvin, parisuhde toimii, mutta olen menettänyt haluni vaimoa kohtaan hänen ylipainon takia. Lauantaiseksiä pari kertaa kuukaudessa velvollisuudesta, vaikka ei yhtään kiinnosta. En vain raaski sanoa vaimolle, ettei enää huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on henkistä väkivaltaa...
Niinhän se pihtaaminen on.
Kukaan ei pihtaa, jos on hyvää tarjolla. Mutta sun pitää ilmeisesti saada pakolla. Nautitko sinä raiskaamisesta?
Huono runkkaaminekin on parempi kuin lahnan kanssa harrastettu "hyvä" seksi.
Ap:n mieskin ois voinut tolla kerralla käyttää kättä, niin ei olis tarvinnut kiukutella.
Oma käsi ei anna läheisyyttä ja ihokosketusta. Läheisyys on ollut ap:lle ja miehelle varmasti tärkeää seurustellessa ja seksi on läheisyydestä pieni osa, mutta sitäkään ap ei miehelleen antanut. Miksi he ovat yhdessä?
Naiset ovat sairaita!