Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä
Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
lapsellista pihtaamista. toivottavasti mies löysi pyöräillessään, jonkun kenen kanssa sai tyydytettyä tarpeensa
Lapsellista kiukuttelua mieheltä kun sai munan seisomaan vasta kun toinen oli jo nukkumassa. Olisi toiminut aiemmin. Pyöräilemään kyllä jaksaa lähteä mutta seksiä ei harrastamaan niin taitaa olla "miehuusongelmia".
Mikään ei sammuta omia halujani niin kuin sanonnat että mies haluaa purkaa paineensa tai hoitaa tarpeensa. Yökyökyök. Minulle seksi on rakastelua tai himoa, ei pelkkä ruumiintoiminto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö nauttti seksistä silloinkin jos/kun painostamalla sitä saa? Ei terveellä pohjalla tuo suhde enää.
Vai kokiko ongelmaksi, kun nainen ei syttynyt?
Ehkä se on se mikä saa miehen syttymään ja siksi yrittä vasta kun toinen oli nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on henkistä väkivaltaa...
Miehen painostus.
Kyllä.
Painostiko mies todella? Käsittääkseni hän yritti korvata seksin liikunnalla, purki energiaansa siihen. Rakentava toimintamalli.
Mutta ilmeisesti lenkki jäi turhan lyhyeksi. Hän oli ärtynyt ja turhautunut. Otettava huomioon, että seksitreffit oli ikään kuin luvattu, ja sitten peruutettu. Pettymystä voi olla ilmassa miehelle, joka pitää vaimonsa kanssa sekstaamisesta, ja kenties kaipaa myös läheisyyttä. (Mutta nuoret naiset puhuu nykyään miehen seksin tarpeesta kuin se oli itsestään saatanasta...)
Sitäpaitsi, eikö hän olisi saanut ilmaista tunteitaan? Kun yleensä sanotaan, että miehet ei ilmaise tunteita, ja sitten kun ilmaisevat, tuleekin syytöksiä. :) t. nainen 60 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olemme vähän alle nelikymppisiä. Ei yhteisiä lapsia, mutta minun teinipoikani on vielä säännöllisesti luonamme. Tänä viikonloppuna ei. Ehkäisy on.
On meillä tietysti ollut ehkä vähän vähemmän seksiä tässä viime aikoina (viimeksi juhannuksena), mutta minusta tuntuu siltä, että miehen pitäisi vain päästä paineita poistamaan ja sitten kiukuttelu loppuisi. Ei aina joka viikonloppu jaksa.
ap
Viisi minuuttia ap? Eikö sinulla todellakaan ole aikaa jaksamista edes sen viiden minuutin ajan? Miten huomioit miestäsi ja oletteko te edes ystäviä?
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja meillä on hyvää seksiä pari kertaa viikossa molempien aloitteesta. Joskus menee viisi minuuttia, että molemmat ovat reporankoja ja tyytyväisiä, joskus pitempään, mutta rakkaus on aina läsnä suhteessamme.
Mikä on apn miehen tekosyy että hänellä oli se viisi minuuttia vasta sitten kun toinen oli jo nukkumassa? Itse se mies priorisoi iltansa ja muut asiat meni seksin edelle.
Mies pihtasi itse iltamyöhään ja sitten kiukuttelee. Miehen pitäisi ymmärtää että sitä saa mitä tilaa.
Ei velvollisuudesta tarvi harrastaa seksiä. Jos seksi tyydyttää molempia, sitä kyllä harrastetaan. Velvollisuudesta harrastettu vain pahentaa tilannetta tehden seksiä haluttomalle osapuolelle vastenmieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyviä pointteja. Harva haluaa seksiä kun on jo nukkumassa. Miksi sitä aloitetta seksiin ei voinut tehdä aiemmin, kumpi tahansa? Kyllä mä muistutan miestä että mun pitää kohta mennä nukkumaan, jos sitä seksiä haluaa niin alkaisi olla päivän viimeinen hetki hoitaa homma. En myöskään ihan tajua sitä ettei joka viikonloppu jaksa. Siis ei jaksa edes kerran viikkoon, vaikka KAIKKI tietävät että suurelle osalle miehistä seksi on se parisuhteen tärkein koossa pitävä liima. Parisuhteen pitäisi olla sitä, että molemmat huomioivat toistaan, ja uhraavat vähän aikaansa tehdäkseen asioita joista on iloa toiselle.
Niin ja parisuhteessa on tärkeää varata seksiin aikaa.
Aina saa. Mutta ei se tarkoita, että olisin varsinaisesti mukana asiassa tai esittäisin nauttivani. Joten ei kannata valittaa tilannetta, koskaan en sano ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyviä pointteja. Harva haluaa seksiä kun on jo nukkumassa. Miksi sitä aloitetta seksiin ei voinut tehdä aiemmin, kumpi tahansa? Kyllä mä muistutan miestä että mun pitää kohta mennä nukkumaan, jos sitä seksiä haluaa niin alkaisi olla päivän viimeinen hetki hoitaa homma. En myöskään ihan tajua sitä ettei joka viikonloppu jaksa. Siis ei jaksa edes kerran viikkoon, vaikka KAIKKI tietävät että suurelle osalle miehistä seksi on se parisuhteen tärkein koossa pitävä liima. Parisuhteen pitäisi olla sitä, että molemmat huomioivat toistaan, ja uhraavat vähän aikaansa tehdäkseen asioita joista on iloa toiselle.
Eikä vain olettaa että toinen antaa heti kun itse julistaa että nyt haluan. Se on itsekkyyttä, ei parisuhdetta.
Mies ei varannut aikaa ja oman mokansa takia suuttuu aplle.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei sammuta omia halujani niin kuin sanonnat että mies haluaa purkaa paineensa tai hoitaa tarpeensa. Yökyökyök. Minulle seksi on rakastelua tai himoa, ei pelkkä ruumiintoiminto.
ja tätä ylellisyyttä harrastan mieheni kanssa 3 kertaa vuodessa. olen sen arvoinen. laatu korvaa määrän
Järkyttävää jos teillä on ollut seksiä juhannuksena ja edelleen uliset ettet jaksa. Tuollaisten ihmisten ei todellakaan pitäis kiduttaa lähimmäisiään parisuhteella. Eiks niin että kun et vielä syyskuussakaan jaksa niin suutut ja uhriudut jos mies pettää. Järkkyä.
Miehet voisivat myös joskus miettiä omaa käytöstään, voisiko siinä olla syitä seksin pihtaamiselle..? Esim. meillä mies puhuu minulle välillä niin ilkeästi/epäkunnioitettavasti, ettei paljon haluta. Mies on myös lihonut ja hänellä on siitä johtuvia terveysongelmia, ei kuitenkaan suostu menemään lääkäriin vaikka olen useasti kehottanut..
N42
Kyllä tämä enemmän haiskahtaa pihtaajan valta-aseman käytöltä, jolla oli tarkoitus loukata. Tiedän syynki miksi tätä tehdään, koska olen tehnyt näin itsekin. Tiedän myös mihin se ennen pitkää johtaa, helpompaan eroon, joka on vaihtoehtotavoite. Pääasiallinen tavoite on saada toinen panostamaan kovemmin jollain suhteen osa-alueella. Ei haluta toistamiseen enää kertoa mikä se on, koska toinen sen tietää. Jos toinen tekee parannuksen, niin suhteella on vielä jalkoja.
Näin suhteissa, joissa on vonkuja on paljastunut auttamatton säälittäväksi joissain itselle tärkeissä asioissa.
Syy ei ole väsymys eikä päänsärky.
Ottaisitko mieluummin tämän? https://www.vauva.fi/keskustelu/4251326/mies-pelaa-mieluummin-pleikkaa-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain olettaa että toinen antaa heti kun itse julistaa että nyt haluan. Se on itsekkyyttä, ei parisuhdetta.
Mies ei varannut aikaa ja oman mokansa takia suuttuu aplle.
Ja joskushan niin käy, että väsy yllättää. Meillä ainakin todetaan aamulla vain, jos toinen nukahtanut, että tuli väsy. Eikä siitä tarvitse kiukutella.
Vierailija kirjoitti:
Mieskö nauttti seksistä silloinkin jos/kun painostamalla sitä saa? Ei terveellä pohjalla tuo suhde enää.
Tämä. Olen aina ihmetellyt kun naisia syyllistetään pihtaamisesta. Hyvänen aika sentään, kyllä se nainenkin kärsii tilanteesta paljon! Jotain on vaan tapahtunut että tilanne on umpukujassa. Miehen painostus, kiukuttelu ym pahentaa tilannetta. Välttämättä terapeuttikaan ei auta koska haluamisen täytyy lähteä ihmisestä. Jos terapeutti neuvoo pelaamaan esim. seksipelejä, se ei auta. Nainen ei pysty.
Tän takia tulee paljon eroja. Valitettavasti.
Aikanaan uuden miehen kanssa tilanne voi olla eri, joten mikäli seksitön liitto ei ole vaihtoehto, ero valitettavasti on ainoa vaihtoehto.
En käsitä mitä mies saa siitä, jos nainen välillä puoliväkisin suostuu ja toivoo samalla että tilanne olisi ohi mahd pian.
jokuvain kirjoitti:
Kyllä tämä enemmän haiskahtaa pihtaajan valta-aseman käytöltä, jolla oli tarkoitus loukata. Tiedän syynki miksi tätä tehdään, koska olen tehnyt näin itsekin. Tiedän myös mihin se ennen pitkää johtaa, helpompaan eroon, joka on vaihtoehtotavoite. Pääasiallinen tavoite on saada toinen panostamaan kovemmin jollain suhteen osa-alueella. Ei haluta toistamiseen enää kertoa mikä se on, koska toinen sen tietää. Jos toinen tekee parannuksen, niin suhteella on vielä jalkoja.
Näin suhteissa, joissa on vonkuja on paljastunut auttamatton säälittäväksi joissain itselle tärkeissä asioissa.
Syy ei ole väsymys eikä päänsärky.
No mitäs helvettiä, puhu vaan omasta puolestasi. Normaali ihminen ei aina halua, vaikka haluaisi haluta ja tämä on parisuhteen arkistuessa tavallista.
Hyvän elämän ja seksin tekee molemmat. Meillä oli huippu seksiä pari kertaa ja on hyvä fiilis molemmilla. Saa pyörät olla🤩
Eroa. Eksä oli tuollainen. Voin kertoa että halut menee lopullisesti siitä lapsellisesta kiukuttelusta. Seksiä piti harrastaa puoliväkisin, jotta edes kohtalainen ilmapiiri pysyy yllä. Ja ei se seksi silloin kummoista ole, odottaa vain että se loppuu, joten ei sitä halua lisää. Se on loputon ja paheneva kierre. Ellette pysty keskustelemalla selvittämään asiaa niin erotkaa mahdollisimman pian.
Puoliväkisin harrastettu seksi on jättänyt jälkensä ja seuraavassakin suhteessa minun on ollut vaikea ymmärtää sitä, että minun on oikeus kieltäytyä seksistä ja että toisen puoliskon seksin ehdottaminen ei ole sama asia kuin seksiin painostaminen. Ahdistun ja menen lukkoon helposti ja tämä vaikuttaa negatiivisesti seksielämääni vuosienkin jälkeen.
Itsekin olen todella iltauninen, enkä jaksa illalla seksiä. Joten viikonloppuna viettelen miehen Joko aamu-tai iltapäiväseksiin. Ei kiukuttele, vaikkei illalla ole seksiä.