Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä
Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Siis olemme vähän alle nelikymppisiä. Ei yhteisiä lapsia, mutta minun teinipoikani on vielä säännöllisesti luonamme. Tänä viikonloppuna ei. Ehkäisy on.
On meillä tietysti ollut ehkä vähän vähemmän seksiä tässä viime aikoina (viimeksi juhannuksena), mutta minusta tuntuu siltä, että miehen pitäisi vain päästä paineita poistamaan ja sitten kiukuttelu loppuisi. Ei aina joka viikonloppu jaksa.
ap
Viisi minuuttia ap? Eikö sinulla todellakaan ole aikaa jaksamista edes sen viiden minuutin ajan? Miten huomioit miestäsi ja oletteko te edes ystäviä?
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja meillä on hyvää seksiä pari kertaa viikossa molempien aloitteesta. Joskus menee viisi minuuttia, että molemmat ovat reporankoja ja tyytyväisiä, joskus pitempään, mutta rakkaus on aina läsnä suhteessamme.
Vierailija kirjoitti:
Seksin puute aiheuttaa ärtymystä ja tämäkö tuli sinulle täytenä yllätyksenä?
Miten liittyy?
Mies varmaan lähti hakemaan seksinsä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiva miehelle, että innostuisit itsekin asiasta ja tekisit aloitteen?
Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Miksihän miesten haluttomuus on lisääntynyt, niin miksiköhän, naiset? Pitäskö vähän muutakin kuin maata lahnana.
Morsionsa voi valita.
Otan osaa ap. On varmasti raskasta elää perheessä, jossa miehen muna on perheenpää.
En ymmärrä miksi joku ei haluaisi seksiä rakastamansa ihmisen kanssa. Parasta, mitä voi olla. Tietysti, jos on vaan tottumuksesta parisuhteessa, niin ei kai ole halujakaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kiva miehelle, että innostuisit itsekin asiasta ja tekisit aloitteen?
Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Miksihän miesten haluttomuus on lisääntynyt, niin miksiköhän, naiset? Pitäskö vähän muutakin kuin maata lahnana.
Jos mies koittaa saada seksiä kun olen puoliunessa niin se on lahna mitä silloin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin puute aiheuttaa ärtymystä ja tämäkö tuli sinulle täytenä yllätyksenä?
Miten liittyy?
Hä? No siten liittyy että normaalilla libidolla varustettu ihminen haluaa seksiä rakastamansa ihmisen kanssa. Tosin tällä palstalla römpsän kiinni liimaaminen on jo taidetta ja hyväksytty asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olemme vähän alle nelikymppisiä. Ei yhteisiä lapsia, mutta minun teinipoikani on vielä säännöllisesti luonamme. Tänä viikonloppuna ei. Ehkäisy on.
On meillä tietysti ollut ehkä vähän vähemmän seksiä tässä viime aikoina (viimeksi juhannuksena), mutta minusta tuntuu siltä, että miehen pitäisi vain päästä paineita poistamaan ja sitten kiukuttelu loppuisi. Ei aina joka viikonloppu jaksa.
ap
Viisi minuuttia ap? Eikö sinulla todellakaan ole aikaa jaksamista edes sen viiden minuutin ajan? Miten huomioit miestäsi ja oletteko te edes ystäviä?
Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja meillä on hyvää seksiä pari kertaa viikossa molempien aloitteesta. Joskus menee viisi minuuttia, että molemmat ovat reporankoja ja tyytyväisiä, joskus pitempään, mutta rakkaus on aina läsnä suhteessamme.
Mikä on apn miehen tekosyy että hänellä oli se viisi minuuttia vasta sitten kun toinen oli jo nukkumassa? Itse se mies priorisoi iltansa ja muut asiat meni seksin edelle.
En halua olla tekemisissä kovinkaan monen suomalaismiehen kanssa.
Ihan hukassa miehuutensa kanssa, ja näin ollen myös naisten kanssa.
Jos kasvaisivat vielä vähän. Mutta tuskin ihan piakkoin heräävät itsetutkiskeluun.
Pitäisi järjestää miehuusleirejä, niin kuin Afrikassa; siellä ei kestä munata.
Joutuu elukan ruoaksi.
Miehen käytös lähentelee raiskausta. Muista ap, että raiskauksesta voi tehdä rikosilmoituksen myös avioliitossa. Jos mies pakottaa seksiin, se on raiskaus
Akat pihtaa ja sitten ihmettelevät, kun mies on vihainen.
Akkoja ei sit oo ilmeisesti siunattu aivoilla. Ja tommosii on sit päättämäs valtion asioista…
Vierailija kirjoitti:
Akat pihtaa ja sitten ihmettelevät, kun mies on vihainen.
Akkoja ei sit oo ilmeisesti siunattu aivoilla. Ja tommosii on sit päättämäs valtion asioista…
Voi kun sinullakin olisi aivot. Se ettei halua seksiä, vaikka siksi että on nukkumassa, ei ole pihtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mikä on apn miehen tekosyy että hänellä oli se viisi minuuttia vasta sitten kun toinen oli jo nukkumassa? Itse se mies priorisoi iltansa ja muut asiat meni seksin edelle.
Tämä. Miehen oma vika kun ei osaa ajoittaa omia halujaan. Turha kiukutella muille.
lapsellista pihtaamista. toivottavasti mies löysi pyöräillessään, jonkun kenen kanssa sai tyydytettyä tarpeensa
Täällä on hyviä pointteja. Harva haluaa seksiä kun on jo nukkumassa. Miksi sitä aloitetta seksiin ei voinut tehdä aiemmin, kumpi tahansa? Kyllä mä muistutan miestä että mun pitää kohta mennä nukkumaan, jos sitä seksiä haluaa niin alkaisi olla päivän viimeinen hetki hoitaa homma. En myöskään ihan tajua sitä ettei joka viikonloppu jaksa. Siis ei jaksa edes kerran viikkoon, vaikka KAIKKI tietävät että suurelle osalle miehistä seksi on se parisuhteen tärkein koossa pitävä liima. Parisuhteen pitäisi olla sitä, että molemmat huomioivat toistaan, ja uhraavat vähän aikaansa tehdäkseen asioita joista on iloa toiselle.
Lupasit lauantaiksi.
Et pitänyt lupausta.
Miehesi on pyöräillyt Thai-hierontaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieskö nauttti seksistä silloinkin jos/kun painostamalla sitä saa? Ei terveellä pohjalla tuo suhde enää.
Vai kokiko ongelmaksi, kun nainen ei syttynyt?
Mieskö nauttti seksistä silloinkin jos/kun painostamalla sitä saa? Ei terveellä pohjalla tuo suhde enää.