Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas lapsellista kiukuttelua kun eilen illalla ei ollut seksiä

Vierailija
01.08.2021 |

Mieheni vonkasi jo perjantaina, mutta olin niin väsynyt, että ehdotin huomista (eli lauantaita). Eilen olin sitten jo puoliunessa kun mies kömpesi sänkyyn ja alkoi lääppimään joka puolelta. Jouduin vähän korottamaan ääntäni ja lopulta mies vain hymähti ja alkoi itsekin samantien nukkumaan. Aamulla heräsin siihen, että miehen polkupyörä oli poissa ja mies lähtenyt aikaisin aamulla pyörällä jonnekin. Tuli kotiin ja nyt vain tiuskii minulle.

Kommentit (351)

Vierailija
101/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällänä oli joku juttu tuohon että alkoi haluttaa vasta kun minä olin jo mennyt nukkumaan. Satuin sitten kerran pari nukahtamaan kesken seksin. Kuulemma tuntui tosi pahalta että sellaista menin tekemään ja laskee itsetuntoa. En pystynyt tuntemaan mitään sympatiaa.

Vierailija
102/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kiva miehelle, että innostuisit itsekin asiasta ja tekisit aloitteen?

Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Miksihän miesten haluttomuus on lisääntynyt, niin miksiköhän, naiset?  Pitäskö vähän muutakin kuin maata lahnana.

Miesten haluttomuus on lisääntynyt, vaikka naiset eivät ole muuttuneet epäaktiivisemmiksi takavuosikymmeniin verrattuna.

Aktiivisuus ei tarkoita että nainen tarjoaisi mitenkään hyvää seksikokemusta.

Luultavasti ap:n värkki ja taidot olisivat nopeasti korvattavissa toisen naisen rakkaudella ja välittämisellä. Toivottavasti mies tajuaa lähteä ja etsiä vierelleen ystävän, rakkaan ja ihanan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle seksi on juuri sitä tärkeintä läheisyyttä. Hän on kova halailemaan ja koskettelemaan muutenkin, mutta ilman seksiä kokee jäävänsä vaille riittävää läheisyyttä ja pikkuhiljaa masentuu.

Joka tapauksessa entisenä haluttomana naisena olen huomannut, että mitä useammin seksiä harrastaa, sen useammin sitä tekee mieli. Edellytyksenä tietenkin se, että rakastaa miestään ja hänen kosketuksensa ei aiheuta negatiivisia fiiliksiä.

Vierailija
104/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa muistaa, että naiset tarvitsevat enemmän unta kuin miehet.

Vierailija
105/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään poikkeavaan rasittavaan vääntöön en suostu, mutta kun hän on selällään alasti masto pystyssä, kyykkään siinä muutaman sekunnin ja tilanne on sillä nopeasti hoidettu.

Vierailija
106/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasit lauantaiksi.

Et pitänyt lupausta.

Miehesi on pyöräillyt Thai-hierontaan.

Niin kun nainen ei ns anna niin pitää mennä halventamaan jotain toista. Kyllä varmasti vaimo sitten haluaa.

Vierailija
107/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein taas eilen aloitteen ja kyllä on hymyileväinen mies tänään.

Viisas nainen ja onnenpekka.

Vierailija
108/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olemme vähän alle nelikymppisiä. Ei yhteisiä lapsia, mutta minun teinipoikani on vielä säännöllisesti luonamme. Tänä viikonloppuna ei. Ehkäisy on.

On meillä tietysti ollut ehkä vähän vähemmän seksiä tässä viime aikoina (viimeksi juhannuksena), mutta minusta tuntuu siltä, että miehen pitäisi vain päästä paineita poistamaan ja sitten kiukuttelu loppuisi. Ei aina joka viikonloppu jaksa.

ap

Viisi minuuttia ap? Eikö sinulla todellakaan ole aikaa jaksamista edes sen viiden minuutin ajan? Miten huomioit miestäsi ja oletteko te edes ystäviä?

Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja meillä on hyvää seksiä pari kertaa viikossa molempien aloitteesta. Joskus menee viisi minuuttia, että molemmat ovat reporankoja ja tyytyväisiä, joskus pitempään, mutta rakkaus on aina läsnä suhteessamme.

Mikä on apn miehen tekosyy että hänellä oli se viisi minuuttia vasta sitten kun toinen oli jo nukkumassa? Itse se mies priorisoi iltansa ja muut asiat meni seksin edelle.

Tämä. Miehen oma vika kun ei osaa ajoittaa omia halujaan. Turha kiukutella muille.

Minä olen sitä mieltä, että jos itse torjuu toisen aloitteen lupaamalla sitä seksiä seuraavana päivänä, niin silloin voi puolestaan tehdä seuraavana päivänä sen aloitteen itselleen sopivana ajankohtana. Jos ei tee, niin ei pidä yllättyä jos toinen sitten kyselee sen luvatun seksin perään kun päivä alkaa olla pulkassa eikä sitä vihreää valoa ole vielä näkynyt.

Sitten ei pidä sanoa "huomenna", jos tarkoittaakin "ei koko viikolla eikä ehkä koko kuussa, mutta minun puolestani voit nöyryyttää itseäsi kysymällä joka päivä uudestaan ja katsotaan jos sadannen aloitteen kohdalla irtoaa".

Ei tainnut miestä oikeasti lauantaina haluttaa jos ei mitään asialle tehnyt. Kunhan periaatteesta osoittaa mieltään.

Minusta hän on jo ilmaissut halunsa, ei sitä tarvitse joka minuutti uudestaan vongata vaan se seksiä siirtänyt henkilö voi ihan itse kertoa koska se parempi ajankohta on.

Koko lauantain istui muna pystyssä kotona odottamissa että toinen sanoo jotain eikä itse saa sanaa suustaan ennen kuin toinen nukkuu. Yhä olen sitä mieltä että miehen oma vika kun jäi ilman.

Kuten sanoin, minusta se seksiä seuraavaan päivään siirtänyt saa itse tehdä aloitteen silloin kun kokee olevansa se parempi hetki. Ei kenenkään tarvitse olla alvariinsa vonkaamassa ja pakkeja kerjäämässä. Jos puoliso sanoo että tänään ei haluta, huomenna haluttaa, niin sitten sopii ilmaista koska se halu iskee.

Ja sitäpaitsi ainahan näissä keskusteluissa tuomitaan ahdistava vonkaus. Miten paljon sitä miestä olisi haukuttu, jos se olisi alkanut heti aamusta kyselemään "jokonytjokonyt"?

No, onneksi oma puoliso ei ole tuollainen sarjapakkien antaja vaan ymmärtää ihan itsekin että torjuja saa itse tehdä seuraavan aloitteen ja mielellään pian. Jos siis kyse on siitä, että haluttaa mutta oli aidosti huono hetki. Jos taas kyse on siitä ettei huvita enää ollenkaan, niin sitten voikin jatkaa eri suuntiin.

Vierailija
109/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miehille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän naiset eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Miksihän miesten haluttomuus on lisääntynyt, niin miksiköhän, naiset?  Pitäskö vähän muutakin kuin maata lahnana.

Miesten haluttomuus on lisääntynyt, vaikka naiset eivät ole muuttuneet epäaktiivisemmiksi takavuosikymmeniin verrattuna.

Luultavasti ap:n värkki ja taidot olisivat nopeasti korvattavissa toisen naisen rakkaudella ja välittämisellä. Toivottavasti mies tajuaa lähteä ja etsiä vierelleen ystävän, rakkaan ja ihanan naisen.

Ei tuo prinssi mitään rakkautta kaipaa vaan jonkun joka tekee kaiken mitä se käskee, sillä sekuntilla kun käskee.

Vierailija
110/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toisin päin. Kotona kaikki hyvin, parisuhde toimii, mutta olen menettänyt haluni vaimoa kohtaan hänen ylipainon takia. Lauantaiseksiä pari kertaa kuukaudessa velvollisuudesta, vaikka ei yhtään kiinnosta. En vain raaski sanoa vaimolle, ettei enää huvita.

Miehellä alanevat testosteronit tekee haluttomuutta, mies ei välttämättä tunnista itsekään tätä että seksihalut vähenee sen vuoksi. Tämä asia on nyt ollut aika paljon mediossakin esillä. Mies luulee,  että ainostaan siitä kumppanista johtuu. (siviusta)

Vierailija
111/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille (koska jo sata on tykännyt tuosta miesv ihaviestistä):

Eivätkö naiset osallistu aktiin muuten kuin saamalla palvelua? Ei ihme jos koette seksin olevan huonoa.

Vierailija
112/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla pitäisi olla kolmen värisiä alushousuja Vihreät, keltaiset ja punaiset. Punainen tarkoittaa, että painu...Keltainen, jos olet jo risteysalueella, etene varovaisuutta noudattaen, vihreä, anna palaa. Säästyisi turhilta selityksiltä.

Miksi miehet ei ymmärrä nukkumista? Miksi ei voi harrastaa seksiä kun toinen on hereillä? Oppikaa tuo sen sijaan että muut alkaa vaihtaa alushousujaan.

Et voi olla noin tosikko. Noin tosikko on tuskin miellyttävää sänkyseuraa.

Hihi naisia halventavat vitsit vasta sänkyyn sopiikin.

Oletko sama vai toinen tosikko? Minun vaimo ainakin ymmärtää tälläiset vitsit, niin kuin minäkin "miestä halventavat". Ja ymmärän h o m ovitsitkin, vaikka olenkin bi.

Vierailija
113/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei velvollisuudesta tarvi harrastaa seksiä. Jos seksi tyydyttää molempia, sitä kyllä harrastetaan. Velvollisuudesta harrastettu vain pahentaa tilannetta tehden seksiä haluttomalle osapuolelle vastenmieliseksi.

Tämä on täysin totta. Huolestuttaa, kuinka monessa viestissä kehotetaan velvollisuusseksiä. Lisäksi suhteen muut ongelmat voivat heijastua seksihaluihin.

Itse yritin velvollisuusseksiä edellisessä suhteessani, ja pakolla harrastettu seksi ilman haluja sai minut suorastaan itsetuhoisuuden partaalle. Koitin puhua mieheni kanssa asiasta, käydä terapiassa, mutta mies oli taas haluton keskustelemaan ja osallistumaan terapiaan. Olisin halunnut selvittää yhdessä mieheni kanssa, mistä haluttomuus kumpuaa, sillä oli selvää, että se kumpusi suhteen muista ongelmista. Lopulta päätin suhteen, sillä tilanne ei ollut reilu kummallekaan. Miehen ei pitäisi joutua elämään vähemmällä seksillä kuin mitä hän haluaisi. Minun ei pitäisi joutua harrastamaan useamman kerran viikossa seksiä, jos minulla ei ole haluja.

Ei se velvollisuusseksi kaikille sovi. Mulle se ei ollut ongelma, koska haluttomuuteni ei johtunut miehestä tai suhteen ongelmista, vaan e-pillereistä. Tuolloin kyse oli vaan siitä, että haluan antaa toiselle iloa ja tyydytystä, ja mieheni myös arvosti sitä. Jos sitä halua ei ole syystä tai toisesta, velvollisuudesta harrastettu seksi voi varmasti tehdä pahaa.

Vierailija
114/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olemme vähän alle nelikymppisiä. Ei yhteisiä lapsia, mutta minun teinipoikani on vielä säännöllisesti luonamme. Tänä viikonloppuna ei. Ehkäisy on.

On meillä tietysti ollut ehkä vähän vähemmän seksiä tässä viime aikoina (viimeksi juhannuksena), mutta minusta tuntuu siltä, että miehen pitäisi vain päästä paineita poistamaan ja sitten kiukuttelu loppuisi. Ei aina joka viikonloppu jaksa.

ap

Viisi minuuttia ap? Eikö sinulla todellakaan ole aikaa jaksamista edes sen viiden minuutin ajan? Miten huomioit miestäsi ja oletteko te edes ystäviä?

Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja meillä on hyvää seksiä pari kertaa viikossa molempien aloitteesta. Joskus menee viisi minuuttia, että molemmat ovat reporankoja ja tyytyväisiä, joskus pitempään, mutta rakkaus on aina läsnä suhteessamme.

Mikä on apn miehen tekosyy että hänellä oli se viisi minuuttia vasta sitten kun toinen oli jo nukkumassa? Itse se mies priorisoi iltansa ja muut asiat meni seksin edelle.

Tämä. Miehen oma vika kun ei osaa ajoittaa omia halujaan. Turha kiukutella muille.

Minä olen sitä mieltä, että jos itse torjuu toisen aloitteen lupaamalla sitä seksiä seuraavana päivänä, niin silloin voi puolestaan tehdä seuraavana päivänä sen aloitteen itselleen sopivana ajankohtana. Jos ei tee, niin ei pidä yllättyä jos toinen sitten kyselee sen luvatun seksin perään kun päivä alkaa olla pulkassa eikä sitä vihreää valoa ole vielä näkynyt.

Sitten ei pidä sanoa "huomenna", jos tarkoittaakin "ei koko viikolla eikä ehkä koko kuussa, mutta minun puolestani voit nöyryyttää itseäsi kysymällä joka päivä uudestaan ja katsotaan jos sadannen aloitteen kohdalla irtoaa".

Ei tainnut miestä oikeasti lauantaina haluttaa jos ei mitään asialle tehnyt. Kunhan periaatteesta osoittaa mieltään.

Minusta hän on jo ilmaissut halunsa, ei sitä tarvitse joka minuutti uudestaan vongata vaan se seksiä siirtänyt henkilö voi ihan itse kertoa koska se parempi ajankohta on.

Koko lauantain istui muna pystyssä kotona odottamissa että toinen sanoo jotain eikä itse saa sanaa suustaan ennen kuin toinen nukkuu. Yhä olen sitä mieltä että miehen oma vika kun jäi ilman.

Kuten sanoin, minusta se seksiä seuraavaan päivään siirtänyt saa itse tehdä aloitteen silloin kun kokee olevansa se parempi hetki. Ei kenenkään tarvitse olla alvariinsa vonkaamassa ja pakkeja kerjäämässä. Jos puoliso sanoo että tänään ei haluta, huomenna haluttaa, niin sitten sopii ilmaista koska se halu iskee.

Ja sitäpaitsi ainahan näissä keskusteluissa tuomitaan ahdistava vonkaus. Miten paljon sitä miestä olisi haukuttu, jos se olisi alkanut heti aamusta kyselemään "jokonytjokonyt"?

No, onneksi oma puoliso ei ole tuollainen sarjapakkien antaja vaan ymmärtää ihan itsekin että torjuja saa itse tehdä seuraavan aloitteen ja mielellään pian. Jos siis kyse on siitä, että haluttaa mutta oli aidosti huono hetki. Jos taas kyse on siitä ettei huvita enää ollenkaan, niin sitten voikin jatkaa eri suuntiin.

Kaikilla on niitä hetkiä kun ei haluta. Ei ihme että eroja on paljon kun joillekin se hetki on aika erota.

Vierailija
115/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö naiset osallistu aktiin muuten kuin saamalla palvelua? Ei ihme jos koette seksin olevan huonoa.

Jos mies tulee herättämään niin en minä siihen osallistu.

Vierailija
116/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimoni on tuollainen samanlainen pihtaaja ja valehtelija. No kohta se onkin entinen vaimo.

Ei nyt, mitä jos huomenna. Sitten kun alkaa näyttää siltä, että se seksin aika voisi olla niin alkaa kiukuttelu, haukottelu ja vedetään hiihtoasua päälle yöpuvuksi ettei vaan mies pääse koskemaan. Jos erehdyt muistuttamaan seksistä niin alkaa huuto ja riidan haastaminen.

En ole enää kuukausiin edes ehdotellut, koska 10/10 kerrasta vastaus on ei. Sitten vaimo ihmettelee, että miksi olen niin "etäinen". Jos vastaan, että eipä meillä oikein mitään romantiikkaa tai seksiä tässä suhteessa ole ja se syö miestä niin taas alkaa vaimon tuhahtelu tyyliin "olisihan se pitänyt arvata, että seksiä tässä vain ajatellaan".

M38, viimeksi maaliskuussa

Pihtaajien tulisi pysyä naimattomina. Turhaa kärsimystä kaikille.

Vierailija
117/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies tarjoutua kokovartalohieromaan sen väsyneet naisen ilman mitään seksivirettä, vaikkapa silloin lauantai iltana. Itse ilahtuisin tästä ja varmaan alkaisi haluttaa, kun tälläista kosketusta ainakin itse kaipaan mieheltä välillä.

Vierailija
118/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Minä laittaisin heti luiskaan sellaisen miehen, joka pihtaa ja kehtaa vielä moittia "palvelua". Jos ei seksuaalisuuteen sovi yhteen niin sitten etsitään joku joka sopii paremmin eikä jäädä murjottamaan ja pihtaamaan.

Vierailija
119/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo prinssi mitään rakkautta kaipaa vaan jonkun joka tekee kaiken mitä se käskee, sillä sekuntilla kun käskee.

Kauhesti täällä tuon prinssin käytöstä ja kiukuttelua puolustellaan. Itsenäisen ihmisten ei pitäisi olla parisuhteissa.

Vierailija
120/351 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuota menoa sulla, ap, ei kohta enää ole parisuhdetta. Miksi alle 40v terve, libido omaava mies haluaisi asua kämppiksenä sinun ja teinipoikasi kanssa? Mitä annettavaa sinulla ja teillä on? Mietipä sitä.

T. n46, parisuhteessa, jossa on myös seksielämää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi