Meidän eskariin menevät jotkut lapset jo viiden jäljestä :-O
Ja on koko päivän siellä. Säälittää lapset.
Aamulla revitään jo neljän jälestä sängystä, että joutuvat menemään hoitopaikkaan. :-/
Meidän muksu viedään puoli 9 sinne ja haetaan jo kahdentoista jälkeen pois.
Kommentit (45)
Missä päiväkotiin voi viedä viiden jälestä, jos ei oo vuoropäiväkoti?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 07:59"]Ei eskariin, vaan päiväkotiin. Jos jo viideltä menevät sinne, niin tuskin haetaan sentään iltapäivällä viideltä.
[/quote]
Miten voi mennä päiväkotiin jos ne on samassa eskariryhmässä kun meidän lapsi. Siellä ne aikaisin tulleet lapset on nukkumassa, kun haetaan meidän lapsi sieltä pois.
Ap
[/quote]
Siis täh. Oma lapseni on käynyt esikoulun päiväkodissa. Oli päivähoidossa sinä aikana, mikä ei ollut esikouluaikaa (aamulla ennen yhdeksää ja iltapäivällä 12 jälkeen). Samassa ryhmässä kävi myös pelkästään esikoulua käyvä lapsi. Kuinka vaikeaa tämä on ymmärtää?
Tiedän myös, että on joitain kouluja, joissa on tarjolla aamu- ja iltapäivähoitoa eskarilaisille. Täälläkin vain päivähoitoa tarvitsevat lapset ovat aamu- ja/tai iltapäivähoidossa, muut käyvät vain esikoulussa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:04"]
Jäljestäminen on metsästystä: missä ihmeen päiväkodissa lapsesi oikein ovat?
[/quote]
Etkö sä ihan oikeesti tajua, että ihmiset puhuu eri murteita ? Vai leikitkö vaan tyhmää?
Ap, joillakin alkaa ne työt varhain aamulla. En ymmärrä mitä ihmettelyn aihetta tässäkään.
Hienoa vaan että ihmisillä on töitä millä sitten voivat perheensä elättää?
Onko sulla jotenki tylsä elämä vai miten jaksat päätäsi vaivata kyseessä olevalla asialla?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:11"]Eihän ap näe lapsiaan hereillä juuri koskaan! Lapsi hoidossa 8.30-12.30, ap töissä 13-20, eli yhteistä aikaa päivässä n. 1,5 h. Vieraan hoidossahan ap:nkin lapset liki koko hereilläoloaikansa on!
[/quote]
Iltatyöt alkavat mulla seitsämältä. Lapsi kerkeää olemaan siis seitsämän tuntia mun seurassa päivisin.
Ap
[/quote]
Lainasin hassusti, toistan: Iltatyö? Joka alkaa klo 19? Eiks toi oo jo yövuoro, vai kestääkö sun duunivuoro aina joku 3h?
-31
[/quote]
Iltatyö. Yötyö alkaa klo 23→.
Olen illan töissä eli n. Klo 17-23.
[/quote]
Ap
[/quote]
Siis monelta se sun työvuoro alkaa? Yhessä viestissä on klo 19 ja toisessa kello 17 ???
[/quote]
Sorry. Tässä viimeisessä viestissä alotusaika meni väärin. Seitsämästä kun kerran puhuttiin. ;-)
Siis mun työaika on 19-23. Seitsämästä yhteentoista.
Ap
[/quote]4h? Ei tuo ole oikeaa työtä vaan osa-aikaista työtä. Normaaleilla ihmisillä töitä on tuplat päivässä