Kirjoita yhdellä lauseella sun tämän hetkinen ongelma.
Mä alota:
On raskasta olla suurperheen äiti, kun mies surffaa netissä 12 tuntia päivässä.
Kommentit (189)
Olen lihonnut kesällä enkä jaksaisi laihduttaa.
Hyttysenpistot isossa varpaassa 2 kpl ja reidessä KUTITTAA. Hyttysallerginen ja kaameat paiseet ja kutinat.
Olen laiska, tyhmä, saamaton, ylipainoinen ja työtön.
Miehen eilisestä asti jatkunut mökötys ei paranna päänsärkyäni.
Vitun gradu ei valmistu, koska olen av:lla päivät viettävä laiska paska!
Joudun eroamaan rakastamastani miehestä.
Olen todella kipeä ja minun on pakko mennä illaksi töihin. En tiedä kuinka jaksan.
Kauhea närästys ja lento lähtee pian, eikä lääkettä ole.
en jaksaisi lukea kirjoituksiin.
tää tulee kuulostamaan niin väärältä mutta.... HANKKIKAA ELÄMÄ
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 06:41"]Mun lapsi kuoli.
[/quote]
Otan osaa.
Yksi sana riittää: KIRJOITUSRIPULI kun kaikki mitä ennen puhuttiin tarttee nyt kirjoittaa... Mitä mieltä emäntä olisi tästä:
________
Oliko Putinin pöydällä valkoisia liljoja vai mitä kukkia tuossa asetelmassa?
http://en.wikipedia.org/wiki/Fleur-de-lis
Jos oli niin, niin miten tämän kukka-asetelman kukat on valittu? Hienosti oli laitettu, että ei mitään pröystäilyä näinä aikoina kun maailma kärsii kaiken maailman kamaluuksista
Yleensä Venäjältä näytetään aika hienoja huoneita kun näytetään esimerkiksi Putinia ja Medvedeviä, mutta tämä huone, missä Niilistö otettiin vastaan oli kyllä kuin joltain kylmän sodan ajalta. Olikohan tässäkin nyt sitten joku piiloviesti vai pelkkää sattumaa? Luulisi kyllä, että jutut on harkittu... Mitä tulee mieleen - otti vastaan Suomen suurruhtinaskunnan kuningasruhtinaan Sauli Niilistön, pankkimiehen, samaan aikaan kun parakki osuma on ilvesjahdissa, vai? Missä suolineito ilona, Vlad Draculan ensimmäinen vaimo... laitetaan nyt vähän tuota Romaniaa ja Unkariakin tähän niinkuin rusinoiksi kakkuun? Puuttuisi vielä, että joku alkaisi väittää, että ilona on Virgin Mary, jolle kait nuo valkoiset liljat myös taitavat kuulua... mutta eikö joku Neitsyt Maria ilmestynyt jonkun navetan seinälle jo joku vuosi sitten... ja missi Suoli pesee painepesurilla punaisissa Nokian kumisaappaissa jotain navettaa suolessa... ja nyt sitten oli lehdessä kuva kuinka samainen neito on napannut taideteoksen, jota voisi aavistaa itse kaksipäiseksi kotkaksi, joka on nousemassa ei tuhkasta vaan makuuhuoneen valkoisista lakanoista... ja minä en kyllä olisi antanut rakentaa jotain mökkiä suolamaisen Manta Amandan ympärille... ajatelkaas jos vielä Manta Amandallekin tapahtuisi jotain mitä ei sitten muka voitu estää... kyllä on taas kynttilät jossakin lyhdyssä olleet päällä...
15.8.2014
Isäni, jonka olen nähnyt viimeksi teininä yli 7 vuotta sitten, pyysi tänään saada tavata minut ja kieltäydyin koska en halua nähdä koko ihmistä.
Tekisi mieli kirjoittaa facebookissa yhdelle kundille, mutta en uskalla.