Kirjoita yhdellä lauseella sun tämän hetkinen ongelma.
Mä alota:
On raskasta olla suurperheen äiti, kun mies surffaa netissä 12 tuntia päivässä.
Kommentit (189)
Oon valehdellu mun lähipiirille, että sain gradun valmiiksi jo keväällä, tosiasiassa gradunteko on vasta edessä nyt syksyllä (huoh)...
En pidä vanhemmistani ja toivon aika usein salaa heidän kuolemaansa.
Pelkään vieraita ihmisiä jos heitä on isompi porukka.
Kirjoittajat eivät ymmärrä lauseen ja virkkeen eroa.
Äidillä on aivokasvain ja minua pelottaa tuleva äidin hiipuminen ja kuolema.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:17"]
Olen korviani myöten rakastunut mieheen, joka menneisyyden traumojen takia pelkää kuollakseen sitoutumista ja rakastumista.
[/quote]
Saanko säästää sut vuosien hukkaamiselta ja sydänsuruilta? Ei ne pelkää silloin kun se oikea osuu kohdalle.
Jouduin tänään luopumaan ihmisestä, jota rakastan.
Raskauden ruokahimot. Voi jeesus, jatkuvasti iskee kuolaa poskiin, kun ajattelee ruokaa.
Ahdistaa tuttavien dissaava vähättely kun tuen täysillä istuvan presidenttimme toimia. Niille kun pitää olla tyyliin vähintään homo että voi ihmiseksi laskea. Vituttaa miten mä olenkin onnistunut keräämään ympärilleni niin TYHMÄÄ väkeä?!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:16"]
En voi syödä kuin jätskiä, koska viisurin poiston jälkeinen kuoppa on kipeä enkä saa syödä mitään kiinteää tai lämmintä.
[/quote]
Mä söin ruisleipää heti ekana päivänä, toisen puolen hampailla. :) Sujui tietty normaalia hitaammin, mutta onnistui.
Olen ihastunut palavasti toiseen mieheen ja haluaisin hänen kanssaan tehdä vaikka ja mitä kivaa, vaikka olenkin varattu.
Laihduttaminen käynnissä, hyvin on lähtenyt käyntiin, mutta harmittelen miksi olen antanut itseni punkeroitua (+10 kg). Ja sitten ylioptimismia, 5 viikon kuluttua olen yhtä vaatekokoa hoikempi :)
Tajusin eilen kouluttaneeni täydelliset piaffisiirtymät tekevän hevosen, mutta masennustaustani takia pelkään elämänmuutosta, enkä uskalla levittää tietoa, vaikka olen köyhä ja tarvitsisin uran.
Rahat loppu koko ajan vaikka olen työssäkäyvä ihminen.
Koiranpentu puree koko ajan ja kaikkea.