Kirjoita yhdellä lauseella sun tämän hetkinen ongelma.
Mä alota:
On raskasta olla suurperheen äiti, kun mies surffaa netissä 12 tuntia päivässä.
Kommentit (189)
Olen korviani myöten rakastunut mieheen, joka menneisyyden traumojen takia pelkää kuollakseen sitoutumista ja rakastumista.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:07"]
Oon tosi väsynyt, mutta en jaksa mennä nukkumaan.
[/quote]
Ainiin piti olla vaan yks lause. Oon tosi väsynyt.
[/quote]
Tuo ensimmäinen on yksi lause, siinä on vain kaksi virkettä.
[/quote]
No ei, kun yksi virke, jossa kaksi lausetta - päälause ja sivulause.
Otsikossa ois varmaan pitänyt lukea "yhdellä virkkeellä", mutta saitpahan näpättyä mua sormille :)
Kädessäni oleva järkyttävän ruma tatuointi.
Hengenahdistus yhdistettynä opiskelustressiin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:18"]Otsikossa ois varmaan pitänyt lukea "yhdellä virkkeellä", mutta saitpahan näpättyä mua sormille :)
[/quote]
Tämä siis ap.
Ja nr 30, sulla ei ollut laude eikä virke :) Verbi puuttuu..
Haluan ikeasta yhden lipaston, mutta ei ole autoa käytössä enkä siis saa sitä kuljetettua millään kotiin kun ikean kotiinkuljetuskin tuntuu vähän kalliilta suhteessa lipaston hintaan.
Eksä riivaa mua enkä tiedä millon, jos koskaan päästään lapsen kanssa jatkamaan elämää rauhassa ja turvassa.
Haluan kissan mutta mies Ei :((((
Minulla on huono omatunto siitä, että minulla on hyvä rahatilanne enkä auta, kun velkainen miesystäväni auttaa vielä persaukisia perheenjäseniään vähistä rahoistaan.
Laskettuaika meni viikko sitten ja mahdollinen tuleva käynnistya hirvittää!
Tulin vahingossa raskaaksi ja vaikka mies lupasi olla tukena niin hän jätti minut todella kylmästi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:07"]
Oon tosi väsynyt, mutta en jaksa mennä nukkumaan.
[/quote]
Ainiin piti olla vaan yks lause. Oon tosi väsynyt.
[/quote]
Tuo ensimmäinen on yksi lause, siinä on vain kaksi virkettä.
[/quote]
Öh ei. Vaan toisinpäin, siinä on yksi virke jossa kaksi lausetta.