Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahtelaiset, missä baareissa käytte? Millaista porukkaa siellä on?

Vierailija
24.08.2014 |

Otsikossa kysymys. Olen vasta muuttanut Lahteen, ja kiinnostaisi tietää minne täällä kannattaa mennä löytääkseen samoja mielenkiinnon kohteita omaavia ihmisiä. Missä rock-musiikista pitävät ihmiset yleensä käyvät? Entä minne extremeurheilulajeja harrastavat tai jalkapalloa seuraavat yleensä suunnistavat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole piiitkään aikaa baareissa näin lapsiperheellisenä käynyt (kuin yhdellä paikallisessa), mutta aikoinaan kävin Torvessa.

Vierailija
2/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Ten dollars saloon vois olla rock-henkiselle samoin kuin Chicago? Itse 30-v naisena jätän kyllä ko paikat väliin; liikaa "koviksia" ja "epämäärästä" sakkia pyörii noissa.. Noista urheiluhommista en osaa sanoa mitään valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:35"]

Minkä ikäinen olet? Ten dollars saloon vois olla rock-henkiselle samoin kuin Chicago? Itse 30-v naisena jätän kyllä ko paikat väliin; liikaa "koviksia" ja "epämäärästä" sakkia pyörii noissa.. Noista urheiluhommista en osaa sanoa mitään valitettavasti.

[/quote]

Vähän sama mielikuva itselleni tuli kyseisistä baareista, sekä niiden lisäksi Cheristä ja Chicagosta. Vähän liikaa koviksia ja voi olla oikeasti jopa vaarallista sakkia.

Teerenpeli on ihan kiva istumisbaari. Tirra todella halpa. Torvessa hyviä keikkoja. Ydinkeskustan yökerhoja tai räkälöitä ei voi suositella.

Vierailija
4/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ennen lapsia, tivolissa, Jackalopessa, nykyään tivolissa on liikaa teinejä

Vierailija
5/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 13:35"]

[/quote]

Vähän sama mielikuva itselleni tuli kyseisistä baareista, sekä niiden lisäksi Cheristä ja Chicagosta. Vähän liikaa koviksia ja voi olla oikeasti jopa vaarallista sakkia.

Teerenpeli on ihan kiva istumisbaari. Tirra todella halpa. Torvessa hyviä keikkoja. Ydinkeskustan yökerhoja tai räkälöitä ei voi suositella.

[/quote] tirra i mun mielestä ala arvoinen paikka , missä juodaan kaljaa ja syödään keitettyjä kananmunia , hajukin on sen mukainen

Vierailija
6/6 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikoilla olen jo ehtinyt käymään, mutta muutkin kuin keikkapaikat kiinnostaisivat kun vain tietäisin minne kannattaa lähteä. Ikää on 30+, joten teinimeininki ei jaksa innostaa, ja räkälän ruusuksi en edes harkitse ryhtyväni. Sinkkuna ja uutena lahtelaisena olisi mukava tavata ihmisiä, löytää uusia kavereita ja ehkä jotain syvempääkin.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä