Kirjoita yhdellä lauseella sun tämän hetkinen ongelma.
Mä alota:
On raskasta olla suurperheen äiti, kun mies surffaa netissä 12 tuntia päivässä.
Kommentit (189)
Esimies kiusaa, kiristää, uhkailee ja solvaa töissä :(
Pelkään etten tule enää ikinä löytämään rakkautta.
Mul on räkää nenässä ja mies ei rakasta, mutta räkä nenässä on vakavampaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:20"]
Haluan ikeasta yhden lipaston, mutta ei ole autoa käytössä enkä siis saa sitä kuljetettua millään kotiin kun ikean kotiinkuljetuskin tuntuu vähän kalliilta suhteessa lipaston hintaan.
[/quote]
Minä halusin myös ja menin bussilla ikeaan ja taksilla takas. Ystävällinen taksikuski kantoi paketin portaat ylös hissin luokse :)
Olen ihmispelkoinen ja haluaisin kuolla.
Haluaisin viettää aikaa sen miehen kanssa ja olla ystävä, mutta hän ei anna sen tapahtua.
Harmittaa, kun ihmiset eivät osaa enää kelvollista suomen kieltä. Puhutaan engelskaa, svengelskaa ja russiaania. eikä tää oo enää ees pelkkä lause ja puhekieltäkin tuli.
Mun oikea ongelma on vanha suola, kun haluaisin maistaa sitä vielä. En tosin tiedä, haluaisiko suola, että maistan häntä.
Ottaa aivoon, koska kroppa on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kipeä.
Mies juo ja tuhlaa koko perheen rahat.
Masennus. Oikeasti pää hajoo! :'(
Ajatus seurustelemisesta ahdistaa.
En ole enää varma, onko mun kuviteltu sielunkumppani itse asiassa mun sielunkumppani ollenkaan.
Mies raivosi ja huusi minulle haukkuen minua halveksivasti vasta tänään tulleen jo kesäkuussa erääntyneen laskun takia, kun hänen mielestään minä avasin sen laskun ja muka piilotin keittiön pöydälle muiden kirjeiden joukkoon, vaikka hän itse repi sen kuoren auki ja jopa luki minulle summan, joka oli laskussa, ja jätti laskun pöydälle huomioimatta sen eräpäivää ja väittäen sitten, että muka oli tullut jo aiemmin, vaikka aivan varmasti tuli tänään neljä samankokoista kuorta, joista yksi oli tuo, ja minä avasin kuorista kaksi repien ne pitkältä saumalta, ja mies avasi kaksi repien ne lyhyeltä saumalta, joten näytin todisteena revityt kuoret hänelle ja vasta silloin t5345