Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mättää. Rakastunut toiseen taas. :(

Vierailija
14.08.2014 |

Olen varattu ja mieheni on todella hyvä minulle, rakastan häntä ja hän minua. Viimeisen viiden vuoden aikana olen rakastunut jo kahteen 'vieraaseen' mieheen. Molemmilla kerroilla miehet ovat kertoneet minulle tunteistaan ensin.

Haluan olla uskollinen ja pysyä mieheni kanssa ja tämä on oikeastaan hyvin raastavaa ja kuluttavaa. Missä vika? Olenko aivan toivoton tapaus?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena pitää osata erottaa ihastuminen ja rakastuminen. Miten päästät tilanteet niin pitkälle, että rakastut vieraisiin miehiin? Tunteita voi olla joskus mahdotonta hallita, mutta tekojaan voi.

Vierailija
2/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet ensin ystäviä vuosia. Tunteet pysyneet hyvin hallinnassa siihen asti kunnes mies tunnustaa rakastuneensa minuun. Sitten muutaman päivän päästä tajuan, että niin, rakastan miestä myös.

En ole pettänyt miestäni fyysisesti ikinä. Kuten sanottu, tunteilleen ei mitään voi..

Alan kuitenkin jo miettiä missä vika, kun menen rakastumaan vieraisiin miehiin näin usein.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti rakastunut vieraisiin miehiin, vai voisiko olla kyse siitä, että olet rakastunut siihen rakastumisen tunteeseen?

Vierailija
4/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lisäki muutamaa vuotta aiemmin minulla oli vahvoja tunteita mieheni hyvää ystävää kohtaan, tämä myös molemminpuolista. Onneksi mies muutti ulkomaille. Emme todellakaan olisi ikinä tehneet mitään, mutta olihan se surkeaa.

Mulla menee oikeasti hermot itseni kanssa! Auttaiskohan joku terapia ja mitä samoisin lääkärille? 'Tarviin apua - olen jatkuvasti umpirakastunut mieheni lisäksi johonkin toiseen..'?

- ap

Vierailija
5/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut siis rakastuvan jokaiseen mieheen, joka kertoo rakastavansa sinua? Nyt olisi aika oppia erittelemään tunteitaan, sillä et voi olla vain toisten tunteiden peili.

Vierailija
6/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Olen samassa tilanteessa, mutta olen itse tunnustanut ihastumiseni vieraille miehille. En tiedä onko pahinta se, etten ole saanut vastakaikua heiltä ja olen vain kuvitellut heidänkin olevan ihastuneita minuun vai se, että olen antanut itse haaveilla heistä. Pää ihan sekaisin.

Vierailija
7/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut 24v kestäneen suhteeni aikana lukuisia kertoja. Itsetuntoa hivelee lisää se että toinen tuntee samoin. Teko ja tunne ovat eri asioita. Tekojen tasolle asioita ei pidä päästää. Ihastui sit on minulla seurannut aina huomion kohdistaminen omaan mieheen koska tekoihin meno ei ole itselle vaihtoehto. Ja seurauksena aina uudelleen syttyvä rakkaus siihen omaan. Ihastuminen on ok. Teot ei. esteri

Vierailija
8/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:59"]Oletko oikeasti rakastunut vieraisiin miehiin, vai voisiko olla kyse siitä, että olet rakastunut siihen rakastumisen tunteeseen?

[/quote]

Voihan se olla näinkin. Edellisen ystävämiehen kanssa pistin välit käytännössä poikki näiden 'väärien' tunteiden kanssa. Heti kun aloin päästä asiasta yli ja olla taas onnellinen, tuli tämä toinen ystäväni tunteisiini. Eli ehkä tosiaan vain tarvitsen tätä tunnetta johonkin?

-ap

Vierailija
9/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä liitto sinulla on takana? Onko teillä lapsia?

Vierailija
10/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:10"]Kuinka pitkä liitto sinulla on takana? Onko teillä lapsia?

[/quote]

Olen ollut mieheni kanssa 12 vuotta ja meillä on lapsia.

ap

Vierailija
11/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap, vaikka itse en ole vielä 7 vuotta kestäneen suhteemme aikana rakastunut vielä kehenkään muuhun... Sen sijaan viime aikoina olen ihastunut useaan tyyppiin. Tämä on ihan uusi piirre itsessäni, ja olen vähän huolissani, koska samalla kiinnostus omaa miestäni kohtaan tuntuu jotenkin vähentyneen. Minua ei kiinnosta viettää hänen kanssaan kahdenkeskistä aikaa, vaan haaveilen ihan muista... Onko normaalia? Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
12/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot vaan impulsiivinen luonne. Ja kuka nyt ei tykkäisi olla ihastunut? Haittaakse jotain?

Vierailija
13/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:05"]Tunnut siis rakastuvan jokaiseen mieheen, joka kertoo rakastavansa sinua? Nyt olisi aika oppia erittelemään tunteitaan, sillä et voi olla vain toisten tunteiden peili.

[/quote]

Miten opettelen tämän käytännössä? Olen siis tuntenut kaikki miehet ennestään ja pitänyt heistä paljon aina ja tunteeni pysyvät oikein hyvin kurissa, kunnes miehet ovat kertoneet minulle omista tunteistaan.

En ole rakastunut jokaiseen minuun ihastuneeseen mieheen. Ennen miestäni ja suhteen alkuvuosina tätä ei tapahtunut.

ap

Vierailija
14/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:19"]Sä oot vaan impulsiivinen luonne. Ja kuka nyt ei tykkäisi olla ihastunut? Haittaakse jotain?

[/quote]

Haittaa mua. Omat tunteet niin voimakkaita, että kärsin tästä piinasta oikeasti. En jaksaisi.

ap

Vierailija
15/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kunnolla rakatunut mieheesi kun rupesitte seurustelemaan? Itse luulen hakevani tuota "jalat meni alta" tunnetta jota en mieheni kanssa kokenut vaikka ihana muuten onkin. Nyt kun 40 lähestyy niin ahdistaa ja harmittaa omat valinnat. Olemme niin erilaisia mieheni kanssa.

7

Vierailija
16/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä syvään, kyllä se ohi menee. Onhan se imartelevaa, kun joku kertoo ihastuneensa tai rakastuneensa. Mutta vain ja ainoastaan sitä, imartelevaa. On mahtava tunne, kun joku odottamaton taho näin tunteistaan kertoo. Että minä olenkin niin ihana. Ja sitten vastalahjaksi vähän ihastuu takaisin päin. 

Usko pois, veikkaan että sun miehelläkin on ollut noita ihastumisia. Jokainen tolkun ihminen ihan itse päättää miten toimii. Harvoin kyse on kuitenkaan vuosisadan rakkaustarinasta. Useammin turhamaisuudesta, huomionkipeydestä, ehkä vähän yksinäisyydestäkin.

Nauti tunteesta, mutta kohdista tunteet oikeaan henkilöön.

Vierailija
17/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:21"]Olitko kunnolla rakatunut mieheesi kun rupesitte seurustelemaan? Itse luulen hakevani tuota "jalat meni alta" tunnetta jota en mieheni kanssa kokenut vaikka ihana muuten onkin. Nyt kun 40 lähestyy niin ahdistaa ja harmittaa omat valinnat. Olemme niin erilaisia mieheni kanssa.

7

[/quote]

Hyvä pointti. Kun tapasin mieheni, koin hänet turvalliseksi. Hän oli ja on paras kaverini, joka lisäksi tekisi mitä vain vuokseni. Hän on upea ihminen, arvostan miestäni ja luotan häneen täysin. Totta se, että mitään tulista intohimoa en ole varmaan koskaan tuntenut miestäni kohtaan, sellaista turvallista rakkautta.

ap

Vierailija
18/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
19/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska suhe sulla. voit olla kiltti nainen ja kuolla nöyränä TAI elää kerran elämässäsi.

Vierailija
20/25 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:21"]Olitko kunnolla rakatunut mieheesi kun rupesitte seurustelemaan? Itse luulen hakevani tuota "jalat meni alta" tunnetta jota en mieheni kanssa kokenut vaikka ihana muuten onkin. Nyt kun 40 lähestyy niin ahdistaa ja harmittaa omat valinnat. Olemme niin erilaisia mieheni kanssa.

7

[/quote]

Hyvä pointti. Kun tapasin mieheni, koin hänet turvalliseksi. Hän oli ja on paras kaverini, joka lisäksi tekisi mitä vain vuokseni. Hän on upea ihminen, arvostan miestäni ja luotan häneen täysin. Totta se, että mitään tulista intohimoa en ole varmaan koskaan tuntenut miestäni kohtaan, sellaista turvallista rakkautta.

ap

[/quote]

Ihana kuulla että joku muukin on samassa tilanteessa. Mä vaan kävelen pitkiä lenkkejä, enkä pysty keskittymään mihinkään. Haaveilen ihastuksestani kuin teinityttö ja en saa unta illalla. Ajatuksiin ei mahdu muuta kuin ihastus. Lapsille ja miehelle vaan kiukuttelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme