Mikä mättää. Rakastunut toiseen taas. :(
Olen varattu ja mieheni on todella hyvä minulle, rakastan häntä ja hän minua. Viimeisen viiden vuoden aikana olen rakastunut jo kahteen 'vieraaseen' mieheen. Molemmilla kerroilla miehet ovat kertoneet minulle tunteistaan ensin.
Haluan olla uskollinen ja pysyä mieheni kanssa ja tämä on oikeastaan hyvin raastavaa ja kuluttavaa. Missä vika? Olenko aivan toivoton tapaus?
Kommentit (25)
Ette ole käyttäneet kaikkea ihastumisenergiaanne nuorena loppuun ja nyt sitä on jäljellä. Voi teitä. Olisitte pyörittäneet haremianne silloin. Nyt se o vähän hankalaa. Olette vieläkin nälkäisiä miesten huomiolle eikä kaikkea voi enää saada. Hmmm... koetan keksiä jotain ulospääsyä tilanteesta... En keksi. Itse käytin kaikki tuollaiset tunteet loppuun ennen 30 ikävuotta. Nyt mukavan rauhallinen olo.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:56"]
Ette ole käyttäneet kaikkea ihastumisenergiaanne nuorena loppuun ja nyt sitä on jäljellä. Voi teitä. Olisitte pyörittäneet haremianne silloin. Nyt se o vähän hankalaa. Olette vieläkin nälkäisiä miesten huomiolle eikä kaikkea voi enää saada. Hmmm... koetan keksiä jotain ulospääsyä tilanteesta... En keksi. Itse käytin kaikki tuollaiset tunteet loppuun ennen 30 ikävuotta. Nyt mukavan rauhallinen olo.
[/quote]
Mistä moinen vahingonilo? Happamia sanoi kettu pihlajan marjoista.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:21"]Olitko kunnolla rakatunut mieheesi kun rupesitte seurustelemaan? Itse luulen hakevani tuota "jalat meni alta" tunnetta jota en mieheni kanssa kokenut vaikka ihana muuten onkin. Nyt kun 40 lähestyy niin ahdistaa ja harmittaa omat valinnat. Olemme niin erilaisia mieheni kanssa.
7
[/quote]
Hyvä pointti. Kun tapasin mieheni, koin hänet turvalliseksi. Hän oli ja on paras kaverini, joka lisäksi tekisi mitä vain vuokseni. Hän on upea ihminen, arvostan miestäni ja luotan häneen täysin. Totta se, että mitään tulista intohimoa en ole varmaan koskaan tuntenut miestäni kohtaan, sellaista turvallista rakkautta.
ap
[/quote]
Ihana kuulla että joku muukin on samassa tilanteessa. Mä vaan kävelen pitkiä lenkkejä, enkä pysty keskittymään mihinkään. Haaveilen ihastuksestani kuin teinityttö ja en saa unta illalla. Ajatuksiin ei mahdu muuta kuin ihastus. Lapsille ja miehelle vaan kiukuttelen.
[/quote]
Oih ihanaa!!! En siis ole yksin tämän kanssa!!!! Meillä ei ole lapsia, mutta tiuskin ja äkkäilen ukolle ja ajatukset heiluu jossain ihan muualla.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:56"]
[/quote]
Mistä moinen vahingonilo? Happamia sanoi kettu pihlajan marjoista.
[/quote]
Itse asiassa en ollut lainkaan vahingoniloinen. Ihan tyyni olen. Mietiskelen vain aihetta. Voihan tuon vahingonilmonakin lukea, nyt kun luen "ulkopuolisena" tekstiäni. Enemmän minulla oli sellainen "voi reppanoita" ajatus, jos sitäkään.
Olen samaa lajia, ihastun todella helposti vieraisiin miehiin. Rakastunut en ole, mutta ihastunut lähemmäs kymmeneen eri mieheen 15-vuotisen yhdessäolomme aikana. Eivätkä ne ole mitään ohimeneviä juttuja, vaan eräästä on tullut suorastaan ihonalainen. Pari muutakin tyyppiä kummittelee mielessä.