Kuinka noloa ja säälittävää on kerjätä seksiä omalta puolisolta?
Kommentit (57)
Nämä tarinat ovat lohduttomia. Olen sinkku ja kärsin valtavasti seksin puutteesta, mutta parisuhde voisi viedä ojasta allikkoon. Pelkkään seksisuhteeseen tai varatun miehen seurustelukumppaniksi en halua, vapaa 35-45-vuotias mies terveillä haluilla tuntuu olevan mahdoton löytää.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:04"]
En hae seksiä ja läheisyyttä enää mieheltäni. Edellisestä seksikerrasta on yli vuosi. Lopetin aloitteet ja kerjäämisen ja miestä ei näköjään läheisyyden puute ja seksittömyys haittaa. Saan ne nykyään toiselta mieheltä. Ei tarvitse kerjätä.
[/quote]
Miksi suostut elämään tuollaisen miehen kanssa?
[/quote]
Emme ole päässeet yksimielisyyteen siitä, miten lasten huoltajuusasiat hoidettaisiin. Kumpikaan ei halua Ruotsista eroa. Mies ei halua erota, minä haluan. Ja olen sen hänelle kertonut.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:04"]
En hae seksiä ja läheisyyttä enää mieheltäni. Edellisestä seksikerrasta on yli vuosi. Lopetin aloitteet ja kerjäämisen ja miestä ei näköjään läheisyyden puute ja seksittömyys haittaa. Saan ne nykyään toiselta mieheltä. Ei tarvitse kerjätä.
[/quote]
Miksi suostut elämään tuollaisen miehen kanssa?
[/quote]
Emme ole päässeet yksimielisyyteen siitä, miten lasten huoltajuusasiat hoidettaisiin. Kumpikaan ei halua Ruotsista eroa. Mies ei halua erota, minä haluan. Ja olen sen hänelle kertonut.
[/quote]
Siis riitaista eroa. :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:11"]
Ottaa aivoon kun vaimolla himot hävinny. Eipä juurikaan oo seksiä ja itselläni taasen olo on kuin vastarakastuneella. 5vuotta yhdessä ja edelleen himoitsen vaimoani kokoajan.
Mielestäni avioliitossa ei pitäs olla tarvetta masturboimiseen...
[/quote]
Mua imartelis tällanen huomio omalta mieheltä... Mutta kun ei ni ei.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:41"]
Miehelle on ainakin tosi noloa, jopa nöyryyttävää. Jos saa pakit useamman kerran peräkkäin, niin aika pitkä aika saa sitten mennä ennen seuraavaa yritystä. Ja ajatuksiin hiipii muut naiset, kun kotona ei saa... Aika moni avioliitto voisi säilyä kasassa, jos miehet saisivat kotonaan riittävästi.
[/quote] Oikeastiko joku haluaa "saada". Jos tietäisin että nyt se vaimo "antaa" niin loppuis kyllä into sillä sekunnilla. Mä en halua seksiä jos toinenkaan ei oikein halua. M34
Niinpä.. Tasan ei käy onnen lahjat.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:03"]Ole ilman sitten. kikkelis kokkelis.
[/quote] Suurin osa suorista aloitteistani on kyllä tuottanut tulosta, mutta silti tilanne masentaa. Olen silti päättänyt tehdä aloitteen joka viikko edes. Kun olen vihainen tai alakuloinen, mies ei ainakaan
aloitetta tee, vaikka tietää tasan tarkkaan, mistä mielialani johtuu. Epäreilua mun toisaalta on olla vihainen, kun itse en tehnyt yhtään seksialoitetta kymmeneen vuoteen. Mutta olen sanonut sen johtuneen kokemattomuudesta ja hormoniehkäisystä. En silti silloinkaan kieltäytynyt koskaan miehen aloitteista. Ap
Mutta se on kyllä jo noloa kun sanoin etten siivoa ellen saa :(
Ap
Päätin kanssa, että lopetetaan koko homma. En siis aio tehdä enää mitään aloitetta seksiin, koska vaimo tyrmää ne jatkuvasti ja silloin kun seksiä on, niin sekin on lähinnä sääliseksiä ja se vasta syökin miestä. Vaimo ei edes suostu vastaanottamaan suuseksiä. Siis antaisin sitä koska vaan ilman mitään omia "vaatimuksia", koska nautin suuseksin antamisesta ja kiihtotun itsekin kun vaimo nauttii. Mutta tätäkin varten on kuulemma oltava oikeassa mielentilassa ja hän ei suostu kertomaan, millä hänet sellaiseen mielentilaan saisin.
Mutta yritän unohtaa koko asian, jos se helpottaisi olotilaa. Niin ja olemme vielä yhdessä, koska haluan pitää perheen kasassa lasten vuoksi. Ilman lapsia olisin nostanut kytkintä jo ajat sitten.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:01"]Päätin kanssa, että lopetetaan koko homma. En siis aio tehdä enää mitään aloitetta seksiin, koska vaimo tyrmää ne jatkuvasti ja silloin kun seksiä on, niin sekin on lähinnä sääliseksiä ja se vasta syökin miestä. Vaimo ei edes suostu vastaanottamaan suuseksiä. Siis antaisin sitä koska vaan ilman mitään omia "vaatimuksia", koska nautin suuseksin antamisesta ja kiihtotun itsekin kun vaimo nauttii. Mutta tätäkin varten on kuulemma oltava oikeassa mielentilassa ja hän ei suostu kertomaan, millä hänet sellaiseen mielentilaan saisin.
Mutta yritän unohtaa koko asian, jos se helpottaisi olotilaa. Niin ja olemme vielä yhdessä, koska haluan pitää perheen kasassa lasten vuoksi. Ilman lapsia olisin nostanut kytkintä jo ajat sitten.
[/quote]
Mulla naisena sama tilanne..tosin olen päätynyt vieraiden miesten kanssa samaan sänkyyn. ..
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:04"]
Mulla naisena sama tilanne..tosin olen päätynyt vieraiden miesten kanssa samaan sänkyyn. ..
[/quote]
No en ole vielä tähän ryhtynyt, mutta veikkaan, että tilaisuuden tullen kynnys ei olisi kovinkaan korkea.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:04"]
[/quote]
No en ole vielä tähän ryhtynyt, mutta veikkaan, että tilaisuuden tullen kynnys ei olisi kovinkaan korkea.
[/quote]
No mulle riitti 5v kuivaa kautta. Sitten tuli tilaisuuksia jotka tekivät varkaan.en kadu. Olen saanut ihanaa kielihoitia, hyvää seksiä, leuat kipeenä suihinotoista. Mutta ennenkaikkra on ollut ihana tuntea toisen iho omalla iholla.
Ei kannata kerjätä, ilmankin pärjää. Ja sitten hauska nähdä ilme, kun pihtaaja kerrankin ehdottaa seksiä, eikä itse suostu. Muista tehdä se, sitä kannattaa odottaa. :)
Miksi te kerjäätte?! Itse en ikinä menisi petiin kenenkään kanssa säälistä, naimisissa tai ei. Iskekää ne puolisonne, näyttäkää että teissä on jotain pantavaa.
Noloa on se että kerjää. Minusta olisi mukavempaa ja varmaan tehokkaampaa vietellä puoliso kuin kerjätä.
Mutta varmaan se tuntuu kummastakin samalta ihmisiä on sekä miehet että naiset.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 09:15"]Ei kannata kerjätä, ilmankin pärjää. Ja sitten hauska nähdä ilme, kun pihtaaja kerrankin ehdottaa seksiä, eikä itse suostu. Muista tehdä se, sitä kannattaa odottaa. :)
[/quote] en mä pysty tohon. En pärjää ilman, menee hermot. Ap
Muistaakseni 3 krt tällä viikolla peitto heilunu. Haluan ja rakastan avovaimoa kuin vuonna 94 kun tavattiin
Mies sanoi että jos käyttäytyisin mukavammin, voisi tehdä useammin mieli. Miten voin käyttäytyä paremmin, kun tilanne ärsyttää, ahdistaa ja masentaa? ! Ap
Ottaa aivoon kun vaimolla himot hävinny. Eipä juurikaan oo seksiä ja itselläni taasen olo on kuin vastarakastuneella. 5vuotta yhdessä ja edelleen himoitsen vaimoani kokoajan.
Mielestäni avioliitossa ei pitäs olla tarvetta masturboimiseen...