Kuinka noloa ja säälittävää on kerjätä seksiä omalta puolisolta?
Kommentit (57)
Ei sitä aina jaksa yrittää. Kun ei muidenkaan tarvitse. Ap
Ole ilman sitten. kikkelis kokkelis.
en tiedä mutta tää tuntuu kamalalta. :/
ONKO se nolompaa naiselle kuin miehelle? !
Ei ainakaan omalla kohdalla mikään auta. Jos toinen ei halua niin ei halua, yrittäminen vain pahentaa asiaa. Enää ei ole tullut tehtyä aloitteitakaan.
On se noloa :( Mies vaan miettii työasioita eikä innostu.
Heh, mä kerjäsin viimeksi seksiä salarakkaalta. Tilanne oli hauska. Kotona en viitsisi edes yrittää, eikä kyllä kiinnostaisikaan.
Mun mielestä se on noloa. Mutta yhtä noloa on meidän sääliseksi kerran viikossa. Mies kerää viimesetki rippeet että jaksais hoitaa mut.
Ja nöyryyttävää!
Miehelle on ainakin tosi noloa, jopa nöyryyttävää. Jos saa pakit useamman kerran peräkkäin, niin aika pitkä aika saa sitten mennä ennen seuraavaa yritystä. Ja ajatuksiin hiipii muut naiset, kun kotona ei saa... Aika moni avioliitto voisi säilyä kasassa, jos miehet saisivat kotonaan riittävästi.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:41"]Miehelle on ainakin tosi noloa, jopa nöyryyttävää. Jos saa pakit useamman kerran peräkkäin, niin aika pitkä aika saa sitten mennä ennen seuraavaa yritystä. Ja ajatuksiin hiipii muut naiset, kun kotona ei saa... Aika moni avioliitto voisi säilyä kasassa, jos miehet saisivat kotonaan riittävästi.
[/quote]
No ihan sama naisten suhteen. Sinä joka saat sääliseksiä kerran viikossa: mä saan kerran kuukaudessa. Jee.
T: nainen
On noloa. Ja ikävää on kärvistellä kun toinen ei tee elettäkään vaikka miten yritän saada mieheen eloa. Niinpä olen antanut itselleni lähteä merta edemmäksi kalaan jos tilaisuus tulee mukavasti eteen. En ajatellut kärvistellä tässä suhteessa enää kauan, 17 vuotta yhdessäoloa takana, nolla edessä. Nyt mies katsoo alakerrassa telkkaria ja luullakseni hän hiippaa sieltä nukkumaan puolilta öin.
Ei mun mielestä ole noloa tai säälittävää. Ei myöskään "nolompaa" naiselle kuin miehelle. Tietysti surullista, että halut eivät kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 21:35"]
Ei ainakaan omalla kohdalla mikään auta. Jos toinen ei halua niin ei halua, yrittäminen vain pahentaa asiaa. Enää ei ole tullut tehtyä aloitteitakaan.
[/quote]
Niin ja olen mies. (Lainaamani viestin kirjoittaja.) Kyllähän se nöyryyttävältä tuntuu joutua torjutuksi, varsinkin pitemmän päälle ja lopulta katoaa halu toista kohtaan...
Arvostan itseäni naisena sen verran, etten alkaisi seksiä anelemaan. Ellei mies syty minusta, ei tilanne kohene kärttämällä. Kykenen tarvittaessa aivan mainiosti hoitelemaan tarpeeni itsekseni, ellei miehellä joskus nappaisi. Ja teen niin, vaikka seksiä onkin hänen kanssaan. Meillä yleensä molemmat on valmiita seksitouhuihin ja ei tarvitse pyydellä. Nukkumaan käydessä on aivan luontevaa nautiskella toisistamme ja usein päivällä myös, jos tilaisuuden saa.Mihinkään sääli- tai sovintoseksiin en alkaisi myöskään.
Paljon nolompaa ja säälittävämpää on kerjätä seksiä joltain muulta kuin omalta puolisolta. Vonkaus parisuhteessa on varmaan aika normaalia silloin tällöin jos pariskunnan halut ei ole täysin identtiset. Mutta seksiä vonkaava mies tai nainen baarissa on kyllä NOLO.
En hae seksiä ja läheisyyttä enää mieheltäni. Edellisestä seksikerrasta on yli vuosi. Lopetin aloitteet ja kerjäämisen ja miestä ei näköjään läheisyyden puute ja seksittömyys haittaa. Saan ne nykyään toiselta mieheltä. Ei tarvitse kerjätä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 22:04"]
En hae seksiä ja läheisyyttä enää mieheltäni. Edellisestä seksikerrasta on yli vuosi. Lopetin aloitteet ja kerjäämisen ja miestä ei näköjään läheisyyden puute ja seksittömyys haittaa. Saan ne nykyään toiselta mieheltä. Ei tarvitse kerjätä.
[/quote]
Miksi suostut elämään tuollaisen miehen kanssa?
Onhan se naiselle paljon nolompaa, kun miehethän ei kuulemma muuta teekään kun ajattelee seksiä, ja kun ei sitten omaa miestä saa innostumaan, ja toiset naiset saa kepillä pitää miehiään edes hetken kauempana :(
Minä en ainakaan enää kehtaa mitään ehdotella. Minä naisena voisin suostua vaikka ei tekisi niin kauheasti mielikään, mutta mieshän ei sellaista pysty tekemään, eihän sillä millään voi seistä jos se ei halua.
Miksi sitä pitää kerjätä? Viettele se ukkosi äläkä odota valmista.