Mikä "normaali" taito sinulta puuttuu ?
Kommentit (180)
Minä en osaa ajaa autoa, lukea nuotteja (musiikki, ei ralliauto), napsauttaa sormia ja virkata muuta kuin ketjusilmukoita ja barbielle baskerin ;)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:46"]
En osaa röyhtäistä tai viheltää
[/quote]
Miten joku ei osaa röyhtäistä :O Entäs jos juot vaikka vissyä, miten voi olla röyhimättä :D
en osaa aakkosten loppuosaa. siis kyllä mä tietysti ne kirjaimet tiedän mut en muista niiden järjestystä. Joka kerta kun tän kerron jollekin niin syntyy haloo enkä ymmärrä miksi kun tää ei vaikuta elämään millään tavalla.
viheltää en kans osaa kovin hyvin, jotain ääntä välillä onnistuu tulemaan mut ei ikinä onnistuis vaikka joku melodian vihellys onnistuis
Minulla ei ole silmissä yhteisnäköä. Sen vuoksi minun on vaikeaa hahmottaa etäisyyksiä. Minulla ei ole sen vuoksi myöskään ajokorttia koska en halunnut lähteä liikenteeseen kamikaze-mentaliteetilla.
En saa aikaan ensimmäistäkään oikeaa punnerrusta tai leuanvetoa. En myöskään osaa kiivetä puuhun tai sitä kouluaikojen kammotusta, köyttä, pitkin.
En osaa napsuttaa sormilla. Mitään ääntä ei kuulu!
En koskaan oppinut neulomaan. En vaikka hammasta purren yritin opettajan milloin maanitellessa milloin haukkuessa vieressä. Ikänäni en ole saanut yhtään ainutta neulosta aikaiseksi, en edes yläasteella sitä pakollista kaulahuivia..
En osaa vinkata silmää. Vasenta kyllä jotenkuten (oikea menee samalla puoliksi kiinni), mutta oikeaan minulla ei ole yksinään mitää kontaktia.
En pysty pissaamaan ilman katetria. Enkä ikinä oppinut kärrynpyörää.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:53"]
[/quote]
Miten joku ei osaa röyhtäistä :O Entäs jos juot vaikka vissyä, miten voi olla röyhimättä :D
[/quote]
Siis röyhtäistä niin, että vetää ilmaa mahaan tuosta noin vain...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:53"]
[/quote]
[/quote]
Siis röyhtäistä niin, että vetää ilmaa mahaan tuosta noin vain...
[/quote]En mäkään. Ei kai tää yleinen taito olekaan?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:38"]En osa vetää leukaa.
[/quote]
Ritke Vorresteri osaa..
Mäkään en osaa napsutella sormiani :(
Minäkään en pysty vinkkaamaan silmää. Mutta osaan heiluttaa korviani kasvolihaksialla:-)
Aika monelta puuttuu tuo uimataito. Itse -70 syntyneitä ja meidät vietiin ala-asteella uimahalliin ja opetettiin tuo taito, rottinki kepin silmukassa sitä ensin mentiin jne.. Eikö nykyään näin toimita? Kyse on kumminkin ihan hyödyllisesta taidosta.
En osaa leipoa pullaa. Enkä oikeastaan mitään muutakaan.
Enkä neuloa enkä ommella.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:02"]
Aika monelta puuttuu tuo uimataito. Itse -70 syntyneitä ja meidät vietiin ala-asteella uimahalliin ja opetettiin tuo taito, rottinki kepin silmukassa sitä ensin mentiin jne.. Eikö nykyään näin toimita? Kyse on kumminkin ihan hyödyllisesta taidosta.
[/quote]
Asuinpaikkakunnalleni tuli uimahalli vasta viime vuonna. Kouluista tehtiin kyllä retkiä lähiseutujen uimahalleihin, mutta ei kovin montaa kertaa vuodessa, ja jos sitä matkaa kuitenkin on useita kymmeniä kilometrejä, todellisia uintikertoja kertyy vuosittain aika vähän. Sen takia täällä monella on melko huono uimataito.
En osaa syödä haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa kädessä.