Mikä "normaali" taito sinulta puuttuu ?
Kommentit (180)
Tanssitaito. Joskus teininä pompin diskossa pienessä viinissä, mutta kaikki sellainen Aira Samulin -meininki, jossa "kavaljeeri vie daamia", on ja pysyy vieraana.
Samppapullon avaaminen (vaikka juon sitä mielelläni). En uskalla kun jos se poksahtaa.
En osaa kertolaskuja. Enkä puhaltaa ilmapalloja.
Hiihto, luistelu
Niin olen koulussa niitä suorittanut, mutta en vaan osaa. Pysyn pystyssä ja etenen, mutta ei se kaunista ole.
Viheltäminen. Teininä osasin, enää en.
En osaa neuloa. Koulussa käsityötunnilla ohjattuna kyllä neuloin muistaakseni kaulaliinan, lapaset ja sukat, mutta sen jälkeen (tästä on nyt yli 40 vuotta aikaa) en ole kertaakaan koskenut puikkoihin ja siksi unohtanut taidon kokonaan.
Kuperkeikka menee aina vinoon/ei onnistu etu-eikä takaperin. Myöskään kärrynpyörä eikä voitti onnistu, mutta niitä ei osaa kai moni aikuinen.
Sormien napsuttaminen. En vaan osaa. Ja tästä olen saanut kuulla pelkästään pilkkaa ja ivaa. En myöskään osaa viheltää normaalisti vain sillä sormet suussa tyylillä. En myöskään osaa uida. Pysynyt kyllä
Hitsi, en osaa suurinta osaa näistä jutuista... Puhaltaa purkkapalloja, neuloa, uida, tanssia, vetää leukaa... Autokoulun kävin ja sain kortin, mutta kakkosvaiheeseen en enää mennyt. Se oli ihan kamalaa, näin painajaisia autolla ajamisesta. Hirveintä olisi tulla liittymästä moottoritielle muun liikenteen sekaan, en osaa arvioida nopeuksia. Olen sanalla sanoen tumpelo.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:38"]
En osa vetää leukaa.
[/quote]
On taito ja sitten on voima, sinulta puuttuu jälkimmäinen joten vastauksesi ei vastannut kysymykseen.
Pyöräily. Vaikka periaatteessa osaan, ajan kuitenkin puuhun huomiokyvyn heikkoudesta johtuen. En myöskään osaa ajaa autoa, mutta sitä osaamattomuutta pidän normaalina.
Mun täytyy joka kerta miettiä, kumpi on oikea ja kumpi vasen. Se ei kertakaikkiaan muistu mieleen yllättävässä tilanteessa, esim. kun ajan autoa ja "kartanlukija" ohjeistaa, että käänny vasemmalle. Tuo vaiva liittyy kaiketi jotenkin hahmottamiseen, mutta ihmettelen sitä, että suuntavaistoni kuitenkin on todella hyvä. Tiedän vieraassa kaupungissa kulkiessani koko ajan, mistä suunnasta olen tulossa ja minne pitäisi suunnata.
En osaa piirtää kun tyyliin tikku-ukkoja. Vai onko se normaalimpaa kun se, että olisi hyvä piirtäjä?
En osa vetää leukaa.