Pussilakana- tyynyliina tuliaisiksi, lahjaksi. Pussilakana- tyynyliina-
pakkaus muuten vaan. Ole hyvä! Halooo! Mulla on loppuelämäkseni niitä pussilakanoita ja jää vielä loppuelämän jälkeenkin. Mutta missä ne ALUSLAKANAT on??? Alus lakanat kuluu niinkuin tyynyliinat kaikkein eniten. Ei ne pussilakanat kulu! Mikä teitä vaivaa kun AINA jää se aluslakana sinne kauppaan?
Kommentit (15)
Oishan se kiva, ettäkaapit pursuaisivat pussilakanoiden ja tyynyliinojen lisäksi vielä aluslakanoitakin.
Mä käytän kyllä pussilakanaa myös aluslakanana. Aluskakanat on niin julmetun isoja että vaikea käsitellä ja silittää.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän kyllä pussilakanaa myös aluslakanana. Aluskakanat on niin julmetun isoja että vaikea käsitellä ja silittää.
Se pussilakana on vaan liian lyhyt ja kapea aluslakanaksi. Ja silittää ei oo pakko.
Ap.
Ei vaivaa, osaan ostaa aluslakanani itsekin.
Aloitus oli vähän kärkäs, mutta olen tätä itsekin miettinyt. Miksei pussilakanasetteihin voisi sisällyttää väriin sopivaa aluslakanaa myös? Tai jos on monivärinen, niin jopa kaksi eriväristä settiin sopivaa aluslakanaa!
Peitot on yleensä kokoa 150x200 cm, sängyn leveys voi olla mitä tahansa. Itse en tykkäisi, jos kaappi olisi täynnä liian kapeita lakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Peitot on yleensä kokoa 150x200 cm, sängyn leveys voi olla mitä tahansa. Itse en tykkäisi, jos kaappi olisi täynnä liian kapeita lakanoita.
Tää on hyvä pointti kyllä.
Mut vois vaikka olla metrin levyiselle sängylle niin se menisi 80, 90 ja 100 senttisiin vuoteisiin.
Toinen koko vois olla 160 senttisen jolloin aluslakanaa kävis 120-160 senttisiin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli vähän kärkäs, mutta olen tätä itsekin miettinyt. Miksei pussilakanasetteihin voisi sisällyttää väriin sopivaa aluslakanaa myös? Tai jos on monivärinen, niin jopa kaksi eriväristä settiin sopivaa aluslakanaa!
Koska se aluslakana on silloin useassa tapauksessa väärän kokoinen. Monilla on yhden hengen peitot, vaikka sänky onkin parisänky, missä on iso yhtenäinen petari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut vois vaikka olla metrin levyiselle sängylle niin se menisi 80, 90 ja 100 senttisiin vuoteisiin.
Toinen koko vois olla 160 senttisen jolloin aluslakanaa kävis 120-160 senttisiin.
Entä sitten 180 cm leveät sängyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten 180 cm leveät sängyt?
No niitä varten vois olla sitten myynnissä niitä settejä ilman aluslakanaa.
Voin olla väärässä, mutta aika usein noin leveissä sängyissä on useimmiten kaksi petaria. Mun mielestäni jo 160 senttiselle tarkoitettu parivuoteen lakanakin on jo hankala käsitellä.
Paras vaihtoehto on ostaa kunnolista paksumpaa lakanakangasta ja ommella itse. Saa oikeankokoiset kestävät vuodevaatteet. Täytyy tietysti omistaa ompelukone ja osata käyttää sitä. Teettäminen voi olla liian kallista.
Må vien lahjasetit, jos ei ole mieleiset, avaamattomana kierrätykseen. En säilö eriparisia yksilölakanoita kaapissa viemässä tilaa. Ja kun en käytä päiväpeittoakaan, mua kiinnostaa materiaalin lisäksi kuosi ja väri.
3 tuplasettiä meille miehen kanssa ja 3 settiä lapsella, lisäksi 2 vierasvaraa. Enempää ei "mahdu" vaikka kuka tois. Mökillä on lisäksi jokaisella yhdet pellavaiset sinkkulakanat ja pari lapsen vanhaa muumia varalla. Varalakanosta vois ravistella pölyt, 5 vuoteen niihin ei ole koskettu.
Minä laitan suoraan eteenpäin setit mitä saadaan lahjaksi. Meillä on tuplapeitto ja ei tehdä yhtään mitään ylimääräisillä pussilakanoilla ja tyynyliinoilla. Vierasvaraksi on kolme settiä ja paketeissa varmaan 10 mitä en raaski myydä.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä olla pussilakana- tyynyliina-pakkauksia eri kokoisilla aluslakanoilla. Ja tyynyliinoja olisi hyvä olla pakkauksessa 2 kpl sen yhden sijaan.
Jaahas teitä muita ei asia vaivaa yhtään!?
Ap.