Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammisaari-Kirkkonummi-akselilla asuvat! Katsokaa taivaalle!

Vierailija
14.08.2014 |

Siellä lentää iso lentokone (lounaassa), joka on lähtenyt Dallasista ja on matkalla Dohaan. 

Waauu!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄKYY!

Vierailija
2/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen iso kone heti perään, Chicagosta Abu Dhabiin. Miksi ne tuolta lentää, ihan samaa matkaa peräkkäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vähän ajan päästä menee myös Losista Abu Dhabiin.

Vierailija
4/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:37"]

Ja sitten vähän ajan päästä menee myös Losista Abu Dhabiin.

[/quote]

 

Mä taidan jäädä tänne pihalle toljottamaan koneita :)

Vierailija
5/5 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:36"]

Ja toinen iso kone heti perään, Chicagosta Abu Dhabiin. Miksi ne tuolta lentää, ihan samaa matkaa peräkkäin?

[/quote]

Kun lyhyintä eli suorinta reittiä pyrkivät käyttämään, niin matka-aika lyhenee ja polttoainetta säästyy. Kun Flightradar24:ää katselee, niin ilmassahan on meno kuin valtateillä: putkessa ja jonossa tullaan. Parin tunnin päästä esim. korealaisen KAL:n koneet tulevat Eurooppaan tiiviissä jonossa. Mutta  katsokaapa, miten koneet nykyään kiertävät Ukrainan itäpuolelta. Kriisialueen yllä ei onneksi lennä kukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi