Tammisaari-Kirkkonummi-akselilla asuvat! Katsokaa taivaalle!
Siellä lentää iso lentokone (lounaassa), joka on lähtenyt Dallasista ja on matkalla Dohaan.
Waauu!!
Kommentit (5)
Ja toinen iso kone heti perään, Chicagosta Abu Dhabiin. Miksi ne tuolta lentää, ihan samaa matkaa peräkkäin?
Ja sitten vähän ajan päästä menee myös Losista Abu Dhabiin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:37"]
Ja sitten vähän ajan päästä menee myös Losista Abu Dhabiin.
[/quote]
Mä taidan jäädä tänne pihalle toljottamaan koneita :)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 13:36"]
Ja toinen iso kone heti perään, Chicagosta Abu Dhabiin. Miksi ne tuolta lentää, ihan samaa matkaa peräkkäin?
[/quote]
Kun lyhyintä eli suorinta reittiä pyrkivät käyttämään, niin matka-aika lyhenee ja polttoainetta säästyy. Kun Flightradar24:ää katselee, niin ilmassahan on meno kuin valtateillä: putkessa ja jonossa tullaan. Parin tunnin päästä esim. korealaisen KAL:n koneet tulevat Eurooppaan tiiviissä jonossa. Mutta katsokaapa, miten koneet nykyään kiertävät Ukrainan itäpuolelta. Kriisialueen yllä ei onneksi lennä kukaan.
NÄKYY!