Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se nyt saatana kun lämmitystä pystyi pitämään pois 4-5viikkoa.

Vierailija
23.08.2014 |

Sähköyhtiö kiittää ja kumartaa kun mittari huutaa hoosiannaa noin 11 kk vuodessa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt viestiäsi oikein.

Vierailija
2/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:00"]

Sähköyhtiö kiittää ja kumartaa kun mittari huutaa hoosiannaa noin 11 kk vuodessa.

[/quote]

Ei lämmitystä ole tarvinut pitää päällä nytkään. Ilmastointia kylläkin. Ehkä lokakuussa pitää vähän kääntää lämpöä päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Tää kesä on niiiin lyhyt. Olen lämmittänyt uunia ja huomenna aion lämmittää taas.

Heinäkuu oli lämmin, mutta ei YKSI lämmin kuukausi ole mitään!

Vilukissa ei tarkene:/

Vierailija
4/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sit lämmitätte.

Vierailija
5/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälämpötila aamulla +18 astetta ja karsee kosteus ja raakuus. Meidän talo (puuverhoiltu) ei varastoi lämpöä lainkaan ja viilenee heti kun ilma ulkona viikenee.

Ap

Vierailija
6/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lämmitettu viimeksi joskus huhtikuussa eikä vielä ole tarvetta lämmittää. Kylppäreissä toki on lattialämpö jatkuvasti mutta muuten ei mitään. Puilla lämmitettävä iso puutalo. Lämpöä on noin 20c, talvella 18c..hyvin tarkenen vaikka olenkin vilukissa. Vaatteet päälle jo kylppärin lämmössä suihkun jälkeen, sängyssä lämpimät täkit ja villasukkaa jalkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isänmöitsijälaittoi lämmön viime viikolla. Puuttui nimittäin kylppäristäkin ja kyllä jo koleaksi veti huoneet.

Vierailija
8/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kunnon oktasuja ja pidä talos aina kivan kosteana +16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu meillä lämmitys toukokuun jälkeen päällä kertaakaan. Tällä hetkellä sisälämpötila tässä olkkarissa 26 astetta.

Vierailija
10/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:30"]Ei oo ollu meillä lämmitys toukokuun jälkeen päällä kertaakaan. Tällä hetkellä sisälämpötila tässä olkkarissa 26 astetta.

[/quote]

mikä on kosteusprosentti? Eihän siinä sitten mitään hätää jos se pysyy maltillisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivinuuni lämpiää just, aamulla oli 20+ sisällä, päivällä 21+.

Vierailija
12/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR aloittaa junien lämmittämisen jo nyt. Talvella kuumempaa kuin yleisissä saunoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanha hirsitalo, miltei satavuotias. Lämmitetty on viimeksi huhtikuussa, jos oikein muistan, enkä ole vielä suunnitellut lämmityksen päälle laittamista. Takkaa poltellaan, jos oikeasti tulee kylmä, kesäkuussa sitä tarvittinkin. :) Mut kestän kyllä +18 huoneenlämmön, se on vielä ok. Sitä viileämpi jos on, tulee vasta vilu. 

Huomasin muuten tänne muutettuamme, että aina kavereiden luona käydessä tulee hiki. En ole enää tottunut yli 20-asteen huoneenlämpöihin, enkä varsinkaan tiiviseen rakentamiseen - vanhassa talossa kun ilma kiertää ja aina jostain hiukkasen vetää. Nykyasunnot ovat minulle liian tiiviitä ja lämpimiä.

Vierailija
14/14 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä otettiin lämmöt pois päältä toukokuussa. Vain suihkun lattialämmitys on päällä. Takassa poltettiin puuta jokusen kerran kesäkuussa viileimpinä päivinä.

Menee kyllä pitkälle syyskuuhun, että ruvetaan lämmittämään. Jos on lämmin syksy, ei vielä silloinkaan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan