olen töissä subwayssa, kysyttävää?
Kommentit (147)
http://www.subway.fi/files/pdf/ravintoaineet_allergeenit_ainesosat.pdf
Esim. 30-senttinen italian bmt hunajakauraan juustolla ja chipotle-kastikkeella = 1144 kcal
En ole ap, mutta kalorit yms. ravintoarvot tuotteille löytyvät myös täältä: http://www.subway.fi/fi/tuotteet/ravintoaineet/ravintoainetaulukko
Tuplaliha toki lisähintainen myös, mutta esimerkiksi juuri tällainen kinkkukalkkuna-subi syntyy kun tilaat meltin/clubin ilan paahtopaistia/pekonia, niin hinta ei nouse.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:38"]
Unelmani olisi päästä tiskin taakse itse ja tehdä itse kaikkien aikojen överisubi. Miten tämä onnistuisi?
[/quote]
Tämä on myös minun haaveeni..=) Ei muuten sen subin jälkeen olis nälkä viikkoon.
Saako yhteen leipään ottaa kahta kastiketta, esim valkosipulikastiketta ja BBQ:ta? Vai saako yhteen leipään pyytää vain yhtä kastiketta? Pakko kysyä kun en ikinä kehtaa sanoa kahta :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:40"]
Mene töihin subille, siten onnistuu :D on kuule kaikki kokeiltu!
[/quote]
En It-konsulttina ala enää uraa vaihtamaan:) Pitää miettiä oisko joku kaveri siellä töissä joka päästäisi minut unleashed edes pieneksi hetkeksi.
Kolmea kastiketta saa, koska kastiketta tulee jokatapauksessa kolme raitaa :)
Ap
Kolmea kastiketta saa, koska kastiketta tulee jokatapauksessa kolme raitaa :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:23"]
Kylmälaukussa säilyy parhaiten paahtamaton subi, ja paahtamattomana toimii parhaiten leikkeleet ja tonnikala :)
Ap
[/quote]Entäs majoneessi?
Mikä on tulisin kastike, mitä teiltä saa?
Onko teille tulossa uusia makuja?
:)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:43"]
Saako yhteen leipään ottaa kahta kastiketta, esim valkosipulikastiketta ja BBQ:ta? Vai saako yhteen leipään pyytää vain yhtä kastiketta? Pakko kysyä kun en ikinä kehtaa sanoa kahta :D
[/quote]
Mä otan aina kahta, eikä ole ikinä leipäartisti kieltäytynyt. Tietty niitä tulee yleensä sitten vähän vähemmän per kastike, ei normaalia spruuttausta molemmista.
(en ole ap)
Ärsyttävätkö "nirsot" ihmiset ("tyyliin ei kastiketta, punasipulia, juustoa, oliiveja mulle kiitti")?
Hot Louisiana on tulisin ja samalla muuten myös vähäkalorisin kastike (1 kcal/annos), sellainen texas pete/tabasco-tyylinen "hot sauce". En ap minäkään kyllä...
P.S. Muista jalapenot
Majoneesi säilyy ihan hyvin kylmässä.
Tulisin kastike on Hot Lousiana, joka on tabascon tyylinen, eikä ollenkaan majoneesipohjainen ;)
Ap
Noudatatteko ravintolassanne aina (muutkin kuin sinä) tuotteiden säilytysaikoja vaikka tämä tarkoittaisi että tavaraa menee paljonkin roskiin?
Entäs tonnikala-majoneesimössö, monta päivää säilyy ohjeen mukaan?
Ei ärsytä :) mutta helpompi että sanoo niin päin mitä saa laittaa, esim salaatti, tomaatti, kurkut :)
Ap
Kävin Subissa ja kerroin mitä halusin. Miksi se tyttö täytteli samaan aikaan myös toisen leipää?
Jouduin odottamaan liian kauan.
Mene töihin subille, siten onnistuu :D on kuule kaikki kokeiltu!