olen töissä subwayssa, kysyttävää?
Kommentit (147)
Suosikkikastinkeeni on southwest ja valkosipuli!
Pomo aivan jees, ei suurempaa valittamisen aihetta!
Kiitos paljon, yritän pitää :) työpaikkahan on just sellanen ko millasen siitä asenteellaan tekee! Nyt ollaan siellä ja tehdään se niin hyvin kun osataan!
Ap
Pomo ihan suomalainen ja palkka tessin mukainen.
Kaupunkia en kommentoi :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:53"]Jonoille ei voi mitään.
Ap
[/quote]
Ei mutta mä tilasin leipäni ennen toista asiakasta.
Miks mun pitäisi odotella siinä sen toisen leivän täyttämistä?
Subissa käydessä mua ahdistaa se, että siellä tuntuu olevan aina kauhea kiire. Käyn niin harvoin siellä, että en osaa niin sulavasti toimia siinä linjastolla ja työntekijät kyselee täytteistä jne. kauhealla vauhdilla. Mää meen jostain syystä ihan puihin työntekijöiden höseltäessä kiireellä :D Tuntuu, että itsekin pitäis olla yhtä tehokas ja sanoa täytteet kuin apteekin hyllyltä. Kauheat paineet subilla käymisestä :D
Valitettavasti en tähän osaa sanoa juuta enkä jaata, koska en ole ollut todennäköisesti sinua palvelemassa. Laita palautetta!
Ap
Itse kyllä syylistyn siihen hirveeseen ylienergisyyteen! Varsinki jos on kiirus päivä ollut, niin sillä samalla durasililla se iltakin menee vaikka rauhallista olisikin! Ei meillä kuitenkaan mikään kiire ole, asiakkaan mukanhan siinä mennään :)
Ap
Ja tosiaan, kannattaa työntekijälle sanoa ettei ole paljoa kokemusta niin tajuaa rauhoittua ja paneutua sinuuna
Ap
Uskaltaako moniallergikkokin syödä teillä?
Kyllä minun mielestä, täytyy vain mainita asiasta aina!
Ap
Nyt rupes tekee mieli subia. Haenpas tänään, saa samalla tekosyyn vähän ajella pidemmälle. ;)
Tunnistatteko asiakkaita ja muistatteko, että mitä he halusivat? Joskus kun asuin subin lähellä, nin kävin kaksikin kertaa viikossa. Noin puolisen vuotta... Eikä kyllästyttänyt missään vaiheessa, olisin voinut käydä vaikka joka päivä!
Miksei teillä ole tummaa leipää vaihtoehtona?
Kyllä osan muistaa jo ulkoa mitä laitetaan, mutta pakko tavallaan kohteliaisuussyistä kuitenkin kysellä, koska on sellaisiakin ihmisiä jotka eivät pidä siitä että ollaan ns. tuttavallisia, vaikka kysymällä 'laitetaanko samanlainen?' :)
En osaa sanoa, ruisleipä on kyllä herkkua subina, joskus ihan ruispaloja töihin vienyt ja niistä tehnyt! Varmaan johtuu ketjun päätöksistä, ruisleipä ei menestyisi kuin täällä hyvällä tuurilla!
Ap
Mimmoinen olisi unelmasubisi (jos saisit siis ihan vapaat kädet suunnitella)?
:)
Texmex olisi kiva kokeilla; maustettua jauhelihaa, kasvikset, ranskankermaa, nachoja ja salsaa päälle :) tai sitten joku kunnon lihaisa juttu, tyyliin pulledpork! Minkäslainen sun?
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 12:39"]
Texmex olisi kiva kokeilla; maustettua jauhelihaa, kasvikset, ranskankermaa, nachoja ja salsaa päälle :) tai sitten joku kunnon lihaisa juttu, tyyliin pulledpork! Minkäslainen sun?
Ap
[/quote]
Oikein tulinen :) Tai sitten merenelävä-/kalasubi.
t. 95
Mihin kellonaikaan ja minä päivänä on vähiten jonoa?
Aivan täysin liikekohtaista :) viikolla, lounasajan mentyä ja ennen iltaruuhkaa!
Ap
Kuuluuko salaatin kanssa leipä? Välillä ei oo tarjottu ollenkaan, välillä ihan pikkupala ja välillä melkein puoli patonkia :D Jääny vaan hämään vaikkei mulla sille niin väliä...
Ei kuulu salaatin kanssa leipä :)
Ap
Missä kaupungissa työskentelet?