olen töissä subwayssa, kysyttävää?
Kommentit (147)
Missä syöt lounaan, jos sinulla on lounastauko?
Onko siellä keittiöhygienia kunnossa? Onko tullut vastaan ruokamyrkytystapauksia?
Kyllä, voileipätaiteilija!
Hmmm, lemppari taitaa olla paahtopaisti tai tonnikaala :-)
Hygienia kunnossa, ei ole ainakaan minun työhistoriani aikana tullut ruokamyrkytystapauksia :)
Ap
Et kai joka päivä viitsi subeja syödä, joten onko sulla eväät vai syötkö salaatteja? Vai jaksatko päivittäin subin? Saako niistä henkilökunta-alennuksen?
Niitä onneksi on niin miljoona eri vaihtoehtoa kun saa tehdä täysin mieleisensä, joten ei niin pahasti kyllästy.. mutta sanotaanko nyt näin, että subi on minulle sama kun muille vaikka joku jauhelihakeitto :D
15cm subi/salaatti on ilmainen työpäivän aikana.
Ap
Miksei teiltä voi tilata yksiselitteisesti: otan patongin nimeltä / numerolta XX? Ja saisin sen. Vaan kun ilmoitan että otan patongin XX, alkaa se jumalaton kysymysten tulva. Mikä sämpylä, paahdetaanko, tuleeko sitä vai tuleeko tätä, mitä soosia, mitä muuta jne. Mä vain haluan yksiselitteisen käntyn, enkä halua vastata yhteenkään kysymykseen.
Onnistuuko tällainen?
Taikinat vissiin tulee pakasteina, mutta sivelläänkö hunajakauraleipään hunajaa päälle ennenkuin ne paistetaan?
Ei onnistu. Näitä varten on sitten heset sun muut. Subin poinnti on juuri se, että asiakas saa itse päättää alusta alkaen sisällön mieleisekseen, luultavasti juurikin tämän takia ollut useamman vuoden suomen suosituin pikaruokaketju.
Ap
Leivät pakasteina, vaalea ja tumma, itse sitten kuorutellaan ennen paistamista :)
Ap
Tuo saa itse päättää on meidän allergiselle pojalle hyvä vaihtoehto; ei tartte erikseen pyytää että voisitteko sitä ja tätä jättää pois. Jos jollain on joku lemppari, jonka aina haluaa, niin voittehan te kirjoittaa sen muistilapulle ja täräyttää myyjälle ja sitten pyytää antamaan sen takaisin.
En ole koskaan uskaltanut käydä hakemassa subia. Miten toimitaan jonossa?
Mikä subi säilyy parhaiten jos otan kylmälaukkuun?
Näitä lappujakin nähty, mutta äärimmäisen hankalaa tihrustaa lappua samalla kun valmistaa leipää/leipiä, tämän takia minä en ainakaan lappuja ota vastaan, vaan pyydän kysyttäessä sanomaan sitten.
Jos on niin kamalaa ja hankalaa puhua vieraille ihmisille, niin kyllähän niitä paikkoja löytyy.
Ap
Miksi aina laitatte täytteet väärin, vaikka olette ne juuri hetkä aiemmin kysyneet asiakkaalta?
Aina saa nyppiä jotain ylimääräistä pois syödessä :-(
Onneksi en ole tätä pahemmin allerginen.
Sinun vuoron tullessa vastailet lähinnä vain kysymyksiin :) siinä linjaston lasissakin lukee vaiheet numeroittain, elikkä siitä vaan päättämään minkälaista leipää, täytettä, kasviksia, kastikkeita.. ja mielellään kyllä autetaan jos on kysyttävää eikä heti mene nii sulavasti!
Ap
Kylmälaukussa säilyy parhaiten paahtamaton subi, ja paahtamattomana toimii parhaiten leikkeleet ja tonnikala :)
Ap
Itse ainakin toistan asiakkaan luettelemat kasvikset perässä, näin varmistaen kuulinko oikein. Mutta vahonkoja sattuu, etenkin jos usea leipä kerralla tekeillä tai ajatukset sekaantuu esim paahtovaiheen aikana.
Ap
Olet siis voileipäartisti :)
Mikä on sun lempparisubi?