olen töissä subwayssa, kysyttävää?
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:20"]
Miksi aina laitatte täytteet väärin, vaikka olette ne juuri hetkä aiemmin kysyneet asiakkaalta?
Aina saa nyppiä jotain ylimääräistä pois syödessä :-(
Onneksi en ole tätä pahemmin allerginen.
[/quote]
Mulla ei ole koskaan ollut Subwayn leivässä mitään, mitä en ole siihen pyytänyt, eikä mitään ole jäänyt pois. Jos työntekijä erehdyksessä meinaisi laittaa leipään jotain väärää, näkisinhän mä sen, ja huomauttaisin. Miksi sä et tee niin?
En osaa vastata halal-kysymykseen.
Edelleenkin, olen vain työntekijä enkä johtoportaassa. Tämä asia tulee monesti juuri näissä asioissa esille, kun meitä ruetaan haukkumaan ketjun päätöksien, esim hintojen takia, joille me ei voida tehdä yhtään mitään.
Ap
Maksaako jokainen täyte erikseen?
Ärsyttääkö kun kasvissyöjille pitää tehdä eri hanskoille kuin vaikkapa kaverille, jonka sämpylään tulee lihaa ja voisi tehdä kätevästi peräkkäin?
Meidän liilkeessä top3 teriyaki, bmt ja kinkku/kananrinta! Toki vaihtelee aina mutta nuo yleisimmät :)
Ap
Aurajuusto, pekoni ja tuplajuusto, eli lisätäytteet maksavat pelkästään erikseen.
Ap
Oletko kokoaikainen, teetkö töitä opiskelun ohella vai oletko ihan vakinaisessa työssä? Aiotko joskus hakea muuta työtä?
Ei ainakaan minua ärsytä, itse aina kysyn asiaa ja saan siitä positiivista palautetta! Sama toki aina tonnikalaa tehdessäni, koska allegria niin yleinen :)
Ap
Paljonkos niissä olikaan kaloreita? 30 cm subissa?
Tällähetkellä vakituisena. Ihan hyvin viihdyn ja mukava kun tietää olevansa työpaikalle tärkeä, mutta opiskelemaan suuntaan sitten kun elämäntilanne sallii.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:29"]
En osaa vastata halal-kysymykseen.
Edelleenkin, olen vain työntekijä enkä johtoportaassa. Tämä asia tulee monesti juuri näissä asioissa esille, kun meitä ruetaan haukkumaan ketjun päätöksien, esim hintojen takia, joille me ei voida tehdä yhtään mitään.
Ap
[/quote]
Tämä tuli vastaan usein myös kun vuosikausia työskentelin Hesellä. Tuollaisista valituksista/asioista kannattaa laittaa palautetta firman sähköpostin kautta (nettisivuilta löytynee), kun ei ne(me) tavalliset rivityöntekijät tai päällikötkään siellä ravintoloissa päätetä näissä ketjuissa yhtään mitään.
Onko ne thaimaalaisen broilerin grilliraidat oikeasti tehty jollain kemikaalilla? :)
Tuleeko tonnikalamössö valmiina mössönä, vai sekoitetaanko se raflassa?
Miksi päivän subi maksaa enemmän kuin vege (ei pihvi, vaan se pelkkä vege), joka on siis riisutumpi versio? Ainakin mun lähisubissa päivän subi on 3,90 e ja vegesubi 4,50 e. Säästää siis 0,60 e, jos suostuttelee myyjän tekemään päivän subin ilman täytettä - tai vain kylmästi heittää sisuskalut roskiin?
Mun suosikki on tonnikalasalaatti.
Edelleen kaipaan jo lopetettua merenherkku- subia. Olenko ainoa? Eikö tosiaankaan myynyt Suomessa?
Aivan täysin riippuu täytteistä. Tarjottimella olevan tabletin takana on taulukko jossa näkyy kalorimäärät.
Ap
"Miksi päivän subi maksaa enemmän kuin vege (ei pihvi, vaan se pelkkä vege), joka on siis riisutumpi versio?"
Siis miksi päivän subi maksaa vähemmän.
Unelmani olisi päästä tiskin taakse itse ja tehdä itse kaikkien aikojen överisubi. Miten tämä onnistuisi?
Kyllä ne ihan grilliraitoja ovat! Tonnikalamössö tehdään ravintolassa :)
En edelleenkään osaa vastata näihin hintakysymyksiin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:34"]
Aurajuusto, pekoni ja tuplajuusto, eli lisätäytteet maksavat pelkästään erikseen.
Ap
[/quote]
Eli voinko siis ottaa vaikka kinkkua ja kalkkunaa leipään ja ei tule mitään lisähintaa? Vai kuinka tuo menee, kun leivät on noiden täytteiden mukaan hinnoiteltu.
miksi myytte halal lihaa jenkeissä? tästä syystä boikotoin, ei mun rahoja subille.