Pisin sairaslomasi!
Kuinka pitkä on pisin sairauslomasi? Millä diagnoosilla?
Kommentit (68)
Olisko ollut 14pv, (kipsattu jalka).
5 päivää, oli nielutulehdus ja ääni hävisi sekä oli korkea kuume.
2 kuukautta. Polven tekonivelleikkaus.
Parisen vuotta.
Tapaturmasta seurannut amputaatio.
4 kk:tta raskauden tai siihen liittyvien ongelmien takia.
3 päivää kerran selän takia. Tuollainen annettiin ja hetken päästä se olikin välilevyn pullistuma. Jos olisin ollut vielä töissä ( olin aloittanut aikuisopiskelut) olisi se ollut puoli vuotta.
8 päivää. Paha allerginen reaktio, olin sairaalassa 3 päivää. Sain kyllä kuulla pomolta, miten kelvoton työntekijä olen, kun en sairauslomalappuakaan vienyt ennen kuin pääsin sairaalasta.
7 vuotta. Syöpä
(sairastaminen+leikkaus+ syöpähoidot + toipuminen +kuntoutuminen /fyysinen+henkinen).
Sen jälkeen onnekkaana ja kiitollisena takaisin täysipainoiseen normaali elämään (eli työhön /sosiaaliseen elämään aktiivisena)
Elämän vaihtopenkillä olo kuoleman pelossa opetti paljon ihmisistä/elämästä ja kasvatti enemmän kuin mikään sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
8 päivää. Paha allerginen reaktio, olin sairaalassa 3 päivää. Sain kyllä kuulla pomolta, miten kelvoton työntekijä olen, kun en sairauslomalappuakaan vienyt ennen kuin pääsin sairaalasta.
No, ohjehan on, että sairaslomatodistus on toimitettava viipymättä työnantajalle.
Kai sovit puhelimessa työnantajan kanssa, että tuot sairaulomatodistuksen sitten, kun palaat työhön. kun et aikaisemmin pääse sitä tuomaan.
Tällöin on esimiehen turha urputtaa.
0 päivää vuodesta 2006 lähtien kun ekan kerran olin oikeissa töissä.
3,5 kk. Takareidestä repesi jänne ja korjattiin leikkauksella.
4 pvää. Olkapää kipeytyi kun tipuin keinusta.
Puoli vuotta. Masennus ja ahdistushäiriö.