Kelpaanko?
Olen 25 vuotias, pitkästä suhteesta eronnut mies. Minulla on vakituinen työopaikka Uudellamaalla. Luonteeltani olen spontaani ja rauhallinen, harrastan liikuntaa useasti viikossa ja vapaaa aikana tapaan ystäviä. Olen joskus hieman tempperamenttinen ja hermostun pienistä asioista ( harvoin)
Hiusten väri mullla on ruskea ja silmät ovat ruskeat.
Muiden mielestä olen huumorintajuinen, ja kuunteleva ja käytän alkoholia kohtuudella.
T. 25 mies uudeltamaalta
Kommentit (57)
On toki, tykkään matkustelusta ja ruuanlaitosta. Ja liikuntana harrastan uintia ( toki myös lenkkeilen ja käyn salilla)
Olitko kauan yhdessä edellisen kumppanin kanssa?
Minua arveluttaisi tuo helposti hermostiminen. Ainakin olet siinä rehellinen, mutta huono piirre ihmisessä, joka laskee pisteitä minun silmissäni. Toivottavasti et ole huutaja tai esineiden paiskoja tai väkivaltainen.
En mielestäni ole huutaja enkä todellakaan väkivaltainen ole. Pidän kumppanin hemmottelusta arjessa sekä silloin tällöin yhteisistä keskustelutuokioista
Tuollainen "liikuntaa useasti viikossa" ei kerro kyllä yhtään mitään. Tuolla määrällä et ole erityisen liikunnallinen edes, liikunta pari-kolme kertaa viikossa on kyllä minimi ihan kaikille, joita edes vähän oma hyvinvointi kiinnostaa. Kertoisit edes että millaista liikuntaa. Varmaan joku lenkki ja kotipuntti? Tää ilmotus ei oikeastaan kerro susta muutenkaan mitään, tosi persoonaton. Onko sulla intohimoja, tykkäätkö esim vanhoista elokuvista? Ihan mitä vaan, jotain eloa tuohon ilmoitukseen! Nyt sä kelpaat kaikille, ja sitä myötä et kellekään.
et ainakaan mulle! mulla on jo mies.
Varmasti kelpaat, hyvän miehen saa susta joku onnekas. Minusta kuulistat vähän tylsältä, joten me emme varmastikaan sopisi yhteen, mutta moni tuttu naiskaverini varmasti voisi ihastua sinunkaltaiseesi.
Eron syy oli että ei oltu toisillemme " se oikea"