Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Trivago mainos

Vierailija
23.08.2014 |

Näin pikaisella selailulla en huomannut, että tästä olisi keskustelua.

Eikö mammoja ärsytä uusi mainos? Vai tuleeko tästäkin suuri vihakeskustelu, kuinka nainen kiehnää miehessä ja äänikin on ärsyttävä? ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta jotenkin hellyttävä pariskunta. Kaihoisana katsoin ja olin vähän kateellinen... oispa mulla ja miehelläkin tuollaista onnea.

Vierailija
2/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko nyt tullut taas joku uusi ärsyttävä mainos sen "minulle... hotelli?" -mainoksen tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ärsyttävä tämä uusi.

Vierailija
4/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivagon mainokset on niin käsittämättömän ärsyttäviä. Raivostuttava naisääni, ei voi sietää niitä mainoksia. En siksi voi käyttää trivagoa lainkaan, joka on harmillista, sillä trivago olisi hyvä työväline matkojen suunnitteluun. Pitää käyttää valitettavasti trivagon kilpailijoita. Siinä mielessä ihmettelen, mikä trivagolla ja mainostoimiston ihmisillä on ollut mielessä. Onko yrityksellä mennyt liian hyvin ja kasvu ollut hurjaa? Haluttu vähentää asiakkaita vai mitä??

Vierailija
5/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä lasken , montako Trivagoa tulee illassa, just äsken näin tämän uuden Kirsi ja himoshoppaajat tauolla.

Vierailija
6/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muakin ärdyttänyt se pystytkö siihen Trivago? Että mihin?

Jos menen hotelliin oyan koko perheen mukaan. Olen kyllä käyttänyt trivagoa, vahingossa

Vierailija
7/7 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin ärsyttävä kuin entinen, hyvä Trivago että otitte sen vanhan mainospaskan pois!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme