Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 41.v perheenäiti enkä ole ottanut koronarokotetta

Vierailija
31.07.2021 |

Mitä ajattelet minusta?

Kommentit (304)

Vierailija
241/304 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, 41-vuotias äiti. En ole ottanut rokotetta, enkä ota. Myöskään sukulaisistani suurin osa ei ole ottanut.

Ne vanhemmat jotka ottavat kokeellisen rokotuksen lapsilleen, mistä ei ole yhtään mitään hyötyä sille lapselle, pitäisi saada syytteeseen.

Vierailija
242/304 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotteen sitten, jos potilaiden määrä sairaalahoidossa lisääntyy räjähdysmäisesti seuraavan parin kuukauden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/304 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan että tulee koronapassi. Ja ettei teitä hoideta sairaalassa meidän yhteisillä verovaroilla. Hemmetin vapaamatkustajat. T. Vastuullinen äiti ja sh

Kerrotko tarkemmin, jos olet asiasta tietoinen miksi rokotetut ovat jotenkin vastuullisempia, jos eivät kuitenkaan pysty pysäyttämään viruksen leviämistä? Kun sitä en vaan ymmärrä?

Kyllähän tällä hetkellä hoidetaan sairaalassa myös vakavat rokotehaitat, alkoholistien kaatumiset ja tupakoivien keuhkosyövät. Ei tämä korona ole meidän kansamme ainoa huolenaihe, mutta jokaisella ihmisellä oma terveys on.

Ap

Mitä vähemmän on rokottamattomia, sitä heikommin korona leviää ja tartuttaa rokotettuja tartuttajiksi. Äly hoi!

Kun rokottamattomia on paljon samassa paikassa, korona leviää kuin kuppa Töölössä ja osuu rokotetuihinkin ja tekee heistä tartunnankantajia rokottamattomiin. Mitä useampi rokottautuu, sitä vähemmän uutta koronaa leviää. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
244/304 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan rokotteen vasta sitten, jos väkeä alkaa kuolla huomattavissa määrin.

Vierailija
245/304 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias perheenäiti, enkä ole ottanut enkä aio ottaa koronarokotetta. Lapseni eivät saa koronarokotetta kuten eivät ole saaneet yhden yhtään muutakaan rokotetta.

Vierailija
246/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mutta 39-vuotias. Ei kuulu muille. En minäkään puutu muiden rokotuksiin rai rokottamattomuuteen.

Sinun rokottamattomuutesi vaikuttaa muihinkin, toisin kuin rokotuksen ottaneilla. Laumasuoja jää kaltaistesi takia saamatta ja tauti myös leviää herkemmin takiasi.

Lukuisat sairastumiset, ehkä jopa kuolemat, ovat sinun syytäsi.

Juuri näin.

Kuten joku toinen kirjoittikin, kaikki eivät voi ottaa rokotetta. Esim. syöpäpotilaat ja muut joilla vastustuskyky erittäin heikko.

Siksi jokaisen, joka pystyy pitäisi se rokote ottaa. Ajatelkaa vähän omaa napaanne pitemmälle.

Mitkä syöpäpotilaat eivät voi ottaa? Vanhemmallani on pahanlaatuinen syöpä ja on ottanut molemmat rokotteet kesken syöpähoitojen. Ystäväni isä sai rokotteen ennen sydänleikkausta ja samoin hänen reumaattinen ja sydänvaivoista kärsivä äitinsä. Tiedän astmaatikkoja, migreenipotilaita, vaikeaa uniapneaa sairastavia ja yhden skitsofreenikon ja kaikki he ovat saaneet rokotuksen. Suurin osa jo kaksi. Kenenkään sairaus tai lääkehoito ei ole estänyt rokotuksen ottamista.

Vierailija
247/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen, 41-vuotias äiti. En ole ottanut rokotetta, enkä ota. Myöskään sukulaisistani suurin osa ei ole ottanut.

Ne vanhemmat jotka ottavat kokeellisen rokotuksen lapsilleen, mistä ei ole yhtään mitään hyötyä sille lapselle, pitäisi saada syytteeseen.

Akateeminen, mutta et ole lukenut kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia ja ymmärtänyt, että kyseessä ei ole kokeellinen rokote vaan rokotteen osaset ja tekniikka on ollut vuosia, jopa vuosikymmeniä olemassa ja siksi se saatiinkin niin nopeasti luotua. Kommenttisi on täysi trolli.

T: oikeasti akateeminen

Vierailija
248/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 v., ei rokotettu. Pelkopandemiana pidän, koska joka päivä lehdissä pääuutinen. Tuon kaltainen uutisointi ei ole auttamista tai parhaan haluamista, vaan juuri sitä mitä se luo, eli tarkoituksellinen pelkokampanja. Sitä voi vaan kysyä sitten, miksi?

Olet vain yksinkertaisesti tyhmä.

Vierailija
249/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 17v.

Otin rokotteen.

Vierailija
250/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan rokotteen sitten, jos potilaiden määrä sairaalahoidossa lisääntyy räjähdysmäisesti seuraavan parin kuukauden aikana.

Ihan vaan pointtina heitän...

Pöllö mistä otat pikana rokotteen, kun kuvaamasi räjähdys tapahtuu...

Sekä rokotteen ottamisesta kuluu viikkoja ennen kuin saat suojan...

Eli on tuolloin jo myöhäistä, kun on shaisset housussa.

Vierailija
251/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 47 v. nainen ja äiti. Kukaan koko perheestä ei ole käynyt piikillä

Vierailija
252/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tulee rokottamattomat tälle yhteiskunnalle. USA:ssa tilastot kertovat, että 99% sairaalaan joutuvista ovat rokottamattomia.

Salaliittohörhöt sulkevat silmänsä ja kiukuttelevat kuin kolmevuotiaat uhmaikäiset ja väittävät tämän kaiken olevan valhetta, jolla ihmiset pelotellaan ottamaan rokote ja siten saadaan eliitin valtaan. Kuinkahan moni vielä menettää henkensä näihin hörhöilijöihin uskomalla. Vaarallista peliä.

Vierailija
253/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua 17.v. Rest in peace vaan sitten.

Ilmoitin asiattomaksi. Pelottelet alaikäistä ja annat ymmärtää rokotteen olevan kuolettava vastoin kaikki Suomen asiantuntijoiden informaatiota.

Vierailija
254/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 17v.

Otin rokotteen.

Fiksu olet. Niin otti minun 17-vuotias tyttönikin. Samoin hänen vähän yli 20- vuotiaat serkkunsa.

Vierailija
255/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä fiksua. Haittavaikutuksia on tullut myös nuorille.

Vierailija
256/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta tällä palstalla on hullua porukkaa🤦🏻

Vierailija
257/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut tulevat valtavan kalliiksi yhteiskunnalle. Vaadin, että maksavat sairaalahoitonsa sitten itse, kerran menivät vapaaehtoisina piikille.

Vierailija
258/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta tällä palstalla on hullua porukkaa🤦🏻

Totta. Trollitehtaiden kaikki väitteet on kumottu tieteellisen tutkimuksen faktoilla, mutta edelleen niitä netissä liikkuu ja osa uskoo täysin. Mielummin uskotaan niitä kuin lääketiedettä.

Vierailija
259/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut tulevat valtavan kalliiksi yhteiskunnalle. Vaadin, että maksavat sairaalahoitonsa sitten itse, kerran menivät

vapaaehtoisina piikille.

Sori, mutta kun ei sinne rokotetut pääse, kun rokottamattomat vievät kaikki paikat. Muiden sairauksien hoito viivästyy sen vuoksi.

Vierailija
260/304 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kumonnut tieteellisen tutkimuksen faktoilla? Kuka sinulle edustaa sitä puhtainta ja oikeinta tiedettä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän