Paita nousee - mikä avuksi?
Mulla on ongelma. Mulla on tällänen perus valkoinen pitkähihainen paita esimerkiksi ja kävellessä, se lähtee aina nousemaan. Koko ajan saa repiä sitä alaspäin, ettei vatsa paista. Muuten on sopiva ja istuva, esim. hihat on täysin sopivat. Mikä siis avuksi??
Kommentit (73)
Osta pidempiä paitoja äläkä käytä malkarankuoritrikoita.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:19"]
Osta vartalollesi sopiva paita! Sopivia vaatekappaleita ei tarvitse oikoa päällä.
[/quote]
No siis tämä istuu muuten mun päällä! mut välillä koen et mun vartalon mallikin on niin omituinen, et ei mikään istu... ja hirveän vaikea löytää myös sopivia kenkiä yms...
Tää on perus H&M ostettu paita.
Lihavuus sen paidannousun aiheuttaa.
No usko nyt että se on sulle liian lyhyt. Osta uusi!
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:22"]
Osta pidempiä paitoja äläkä käytä malkarankuoritrikoita.
[/quote]
Malkarankuoritrikoo?
Mietin et käviskö ompelijalla pidennyttämässä näitä paitoja, kun muuten istuu... -.-
No paitasi se on liian tiukka, se nousee sen takia. Ei sopivan kokoinen paita nouse!!
Trolli C:
Ei kukaan voi olla noin avuton.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:23"]
Lihavuus sen paidannousun aiheuttaa.
[/quote]
En mielestäni ole mikään kamalan lihava. Olen 160/60. Eli ihan normaali painon rajoissa ja pömppövatsaa mulla nyt on jonkun verran... mutta muuten olen aika pieni kokoinen. En siis näytä mitenkään lihavalta, vaan sopivalta ja muodokkaalta. :) joskus olen painanut 160/50 ja sillon olin kamala luuviulu ja entistä pienempi kokoinen...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:23"]
No usko nyt että se on sulle liian lyhyt. Osta uusi!
[/quote]
Mut entäs kun hihoista on just sopiva? miten tää on mahdollista? -,-
Jos ois liian pieni, luulis et hihatkin lähentelis kyynärtaipeita.. mut kun on just ranteiden kohalla missä kuuluukin..
Mietin kyl et vois kokeilla M kokoa. Mut sit mä taas pelkään et se ei istu hyvin ja näyttää liian lörtsöltä.. ja xs nyt on sanomattakin selvää liian pieni.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:24"]
No paitasi se on liian tiukka, se nousee sen takia. Ei sopivan kokoinen paita nouse!!
[/quote]
No tää on just sellanen vartalonmallinen. Eli sit jos mä otan liian ison koon, ei sekään näytä hyvältä kun sen pitäis istua myös päälle!
Auttaskohan toi jos kävisin ompelijalla pidennyttää näitä paitoja? -,-
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:29"]
[/quote]
No tää on just sellanen vartalonmallinen. Eli sit jos mä otan liian ison koon, ei sekään näytä hyvältä kun sen pitäis istua myös päälle!
[/quote]
Ei se pituus varmaan ole ongelma. Samasta asiasta kärsineenä veikkaan. Minulla on yksi toppi, joka nousee. Se on kai liian pieni. Ja sellaista elastista materiaalia, en oikein osaa kuvailla.
Just. Mua ärsyttää aina, kun lihavat nyppii paidan helmoja alaspäin. Ap ei lihava ole, mutta kyllä se paita on liian pieni.
Jos haluat sitä paitaa pitää niin laita sinne alle paidan värinen tiukka paitaa pitempi toppi.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:29"]
[/quote]
[/quote]
Ei se pituus varmaan ole ongelma. Samasta asiasta kärsineenä veikkaan. Minulla on yksi toppi, joka nousee. Se on kai liian pieni. Ja sellaista elastista materiaalia, en oikein osaa kuvailla.
[/quote]
Hmm...
Outoa miten tää vaate sit voi olla liian pieni kun muuten istuu hihoista ja myöskin vartalolla päällä, mut helma lähtee vaan nousemaan...
Mä aattelin jos se pidempi helma auttais tän paremmin pysyy päällä... istuis lantiolle... yms. Kun tän tarkotuskin on olla lyhyt. Mut mun mielestä helmassa vois olla vähän enemmän pituutta. Mut sekään ei oo taas sit hyvä jos on liian pitkä... Näyttää typerälle sekin...
Eh, voi se paidan nousu aiheutua muustakin kuin lihavuudesta. Tiukat paidat, jostain syystä varsinkin topit, nousee myös jos vyötärö on kapea ja lantio leveä. Ne varmaan haluaa hakeutua väljemmille vesille ylöspäin. :D
Pöytäliinanpainot helmoihin ja joulupallot korviin, niin vievät huomion niistä punnuksista.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:34"]
Just. Mua ärsyttää aina, kun lihavat nyppii paidan helmoja alaspäin. Ap ei lihava ole, mutta kyllä se paita on liian pieni.
[/quote]
Pitää sit varmaan kokeilla M kokoa miltä se näyttäis.. tai keksii joku muu ratkasu sit tähän ongelmaan.. esim. siellä ompelijalla..
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 19:35"]
Henkselit ja paita housuihin.
[/quote]
Itekkö käytät näin? varmaan näytät pelle hermannilta.
Osta vartalollesi sopiva paita! Sopivia vaatekappaleita ei tarvitse oikoa päällä.