En ikinä huolisi yli 25-vuotiasta miestä tämän ikäisenä.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:20"]
Ne 20-vuotiaa, joilla on joku 30 v mies, alavat sitten puskea lasta sille äijälle eivätkä saa itse elää vapaata nuoruutta, kuten mies sai. Mies on myös pinnallinen, koska ei kelpuuta oman ikäistä. Veilä pahempi, jos ei saa. 20-vuotias, joka ottaa kolmekymppisen ei myöskään saa oman ikäisestä ketään sitoutumaan. Siksi ottaa vanhemman. Siitä syystä itsekin meinasin ottaa kolmekymppisen, mutten sitten ottanutkaan. Olen varmaan ikuisesti yksin.
[/quote]Miten joku voi olla näin ennakkoluuloinen? Kaikille sillä iällä ei ole merkitystä. 20v voi olla ihan yhtä fiksu kuin 30v.
No itsellähän kävi niin että "otin" 8 vuotta vanhemman miehen ja lopulta ei itsellä ollut lainkaan vapaa aikaa ja käytännössä olin 3 lapsen yksinhuoltaja vaikka miehen kanssa yhdessä asuttiin.
Ja tietääkseni tuo aika yleistä jolle noin käynyt, mutta luulen tosin ettei sillä ikäerolla ole merkitystä tässä...
Ne 20-vuotiaa, joilla on joku 30 v mies, alavat sitten puskea lasta sille äijälle eivätkä saa itse elää vapaata nuoruutta, kuten mies sai. Mies on myös pinnallinen, koska ei kelpuuta oman ikäistä. Veilä pahempi, jos ei saa. 20-vuotias, joka ottaa kolmekymppisen ei myöskään saa oman ikäisestä ketään sitoutumaan. Siksi ottaa vanhemman. Siitä syystä itsekin meinasin ottaa kolmekymppisen, mutten sitten ottanutkaan. Olen varmaan ikuisesti yksin.
[/quote]
Unelmamieheni on 27-34-vuotias. T. 22 v
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:46"]
No itsellähän kävi niin että "otin" 8 vuotta vanhemman miehen ja lopulta ei itsellä ollut lainkaan vapaa aikaa ja käytännössä olin 3 lapsen yksinhuoltaja vaikka miehen kanssa yhdessä asuttiin.
Ja tietääkseni tuo aika yleistä jolle noin käynyt, mutta luulen tosin ettei sillä ikäerolla ole merkitystä tässä...
[/quote]
[/quote]Kyllä sillä iällä on merkitystä. Vanhemman miehen on helppo ohjailla pikkutyttöä. En tiedä yhtään tasapainoista paria, jossa mies on 30v ja nainen 20v.
Montako ketjua vielä tarvitsee tehdä tästä aiheesta?
Minä en ainakaan koe olleeni ohjailtavissa, vaikka minulla on 10 vuotta vanhempi mies ja olin tavatessamme 20.
Just ja pointti? Sun ongelma ei muiden.
Ole rauhassa mitä mieltä tahdot. Mun mielestä 5-10 vuoden ikäerolla ei ole nuoremman ollessa parikymppinen enää mitään merkitystä.
t. 22v, jolla 30v mies
Aika usein näyttää vaikuttavan kuitenkin se, mitä sillä vanhemmalla miehellä on tarjottavaa.
En mäkään olisi huolinut tuossa iässä, eikä nyt kolmekymppisenäkään oikeastaan kiinnosta yli 5 vuotta vanhemmat.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 16:54"]
Ole rauhassa mitä mieltä tahdot. Mun mielestä 5-10 vuoden ikäerolla ei ole nuoremman ollessa parikymppinen enää mitään merkitystä.
t. 22v, jolla 30v mies
[/quote]Parikymppisenä parilla vuodellakin on merkitystä. On äärettömän suuri ero, onko henkilö 21 vai 23.
Mulla ja mun poikaystävällä on 9kk ikäeroa. Enkä kyl vaihtaisi 5 vuotta vanhempaan.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 17:01"]Mulla ja mun poikaystävällä on 9kk ikäeroa. Enkä kyl vaihtaisi 5 vuotta vanhempaan.
[/quote]
Ja oon 23v. Mua yli 5 vuotta vanhempi olisi ihan liian vanha.
Tää on ihan kuin iltapäivälehtien otsikointi, joka pakottaa avaamaan uutisen että saa selvää mistä on kyse: "Tämän ikäinen nainen ei huoli ikinä yli 25-vuotiasta miestä". Ja sit tyhjää täynnä koko juttu.
Kyllä nyt 25+ jääkiekkoilijoita harmittaa...
Minulla on ollut 10 v vanhempi mies ja se oli ihan kakara. Piti tissutella ja pöhistä kavereiden kanssa mökeillä ja sanoa moottoripyöriä "orgasmikoneiksi". Yllättäen tapailu kesti alle 1,5 kk. Nykyinen 5 kk vanhempi mies on paljon älykkäämpi monilta eri kanteilta katsottuna. Ei se ikä enää mitään kerro, kun ollaan päälle 20. Jollekkin tuo ex-heilanikin varmaan sopii, mutta meidän elämäntyyleissä ei kertakaikkiaan mikään natsannut. Olin niihin aikoihin itse 19, viihdyin kotona, urheilin paljon ja en viihtynyt baareissa tai sekoilemassa kylillä ja siksi yritin vanhempaa, jos saisi vaan seesteisesti leikkiä kotia (ei mitään "pakko saada vauva"-kotileikkejä kuitenkaan). Nyt olemme nykyisen mieheni kanssa molemmat 22 v kotiluuhareita.