Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

verenpaineesta

Vierailija
13.08.2014 |

Minulla on aina ollut alhainen verenpaine, luokkaa 115/70 tms. Nyt mittasin paineeni ja se lo vain 88/66 (kahdestä lähessama tulos). Onko enää normaalia? Laihduttanut olen kuukauden ja liikkunut hiukan enemmän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa sydän pyörittää noin matalalla. Taidat juoda vähän. Ei tuo normaalia ole, samalla tuloksella olen tilannut ambulanssin tuttavalleni.

Vierailija
2/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Nyt huolestuin todella. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin sulle omastani mielellään osan. Se oli juuri 178/112 lääkkeestä huolimatta.

Vierailija
4/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan kuivunut, muista juoda paljon! Jos ei paineet kohoamaan, niin lääkäriin!

Vierailija
5/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo nyt. Tommonen 88/66 on ihan ok, on mun normi yläpaine ja joku 52 alapaine levossa. Väliin joo kyllä huippaa äkkiä noustessa. Joskus voi olla 100/60.

Mä taas jouduin tilaan ambulanssin nyt helteillä kun oli levossa 177/89 ja syke 128 ja kauhea olo. Omat paineet lähes tuplana.

Vierailija
6/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sentään nousi 99/75 että hengissä ollaam. Juon mielestäni ihan hyvin. Pari litraa päivässä vähintään. Ap

Vierailija
7/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pari litraa päivässä vähintään. "

Pari litraa menee normaalisti, helteillä pitää enemmän.Ja on sillä väliä onko tuo ylä ja alapaineen erotus 20 tai 30...

Vierailija
8/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ollut aina matala verenpaine, raskausaikana alimmillaan samoissa lukemissa kuin ap:lla. Neuvolasta sanoivat vaan, ettei tarttee niin sitä suolaa vältellä :D

Vierailija
9/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Kilpirauhasen vajaatoiminta minulla on perussairautena. Eilen iski päänsärky ja uupumuskohtaus. Siksi nyt pelästyin noita arvoja. Olen kylässä, kotona ei ole mittaria. Täytyy ehkä lainata ja seurata kotona. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän