Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~ 10 things what i hate and love ~~

Vierailija
22.08.2014 |

En ole varma menikö otsikko oikein, mutta aloitetaan. :) tämän aloituksen jälkeen haastan sinut miettimään ja keksimään 10 asiaa mitä sinä inhoat/vihaat ja rakastat/tykkäät. Saa kommentoida, yläpeukuttaa, alapeukuttaa ja jakaa, erittäin tervetullutta tämä kaikki!

Otetaan ensimmäiseksi vaikka ne asiat mitä inhoan/vihaan ja mitä kukaan muu ei saisi tehdä:

1. Huorittelu

- Mä inhoan että nykypäivänä näyttää olevan sellainen nimittely kulttuuri menossa, että jo 13-vuotiaat tytöt, juuri ala-asteelta päässeet pikku enkelit, leimataan huoriksi ja heitä myös haukutaan huoriksi. Ei ylipäätään teinitytöistä tai aikuisistakaan naisista huoraa tee se, jos he tykkäävät paljon harrastaa seksiä ja olla avoimesti seksuaalisia, tai vaikka iskisi varatun (mikä on kyllä moraalitonta käytöstä...), se kertoo vaan näiden ihmisten yhdestä luonteenpiirteestä ja että heillä on suht hyvä itsetunto ja ovat ainakin seksuaalisuutensa kanssa sinut tai... sitten heillä voi olla yleensä myös erittäin huono itsetunto. Joko tai, se on yleensä jompi kumpi noista vaihtoehdoista. Kun poika tai mies sanoo tyttöä tai naista huoraksi, se loukkaa naispuolista henkilöä aina hyvin syvästi. Tätä huorittelua tapahtuu myös aika koomisissa tilanteissa, esim. baari jonossa jos et suostukkaan antamaan jollekin miehelle toosaasi. What the fuck!?

2. Kiusaaminen.

- Jättää lapseen tai nuoreen ja aikuiseenkin aina hyvin syvät jäljet ja on aina tekona erittäin tuomittavaa ja väärin. Näitä jälkiä ja traumoja hoidetaan aikuisiällä sitten eri terapioissa ja lääkkeillä, eikä silti välttämättä tulla koskaan kuntoon tai yhtä ehjäksi, mitä oltiin ennen kiusaamista. Kiusaaminen myös joskus johtaa yhden ihanan, erillaisen, ainutlaatuisen ihmisen turhaan itsemurhaan!. Kaikki itsemurhat ovat turhia. Kiusaamisesta aiheutuva stressi, voi aiheuttaa myös fyysisiä sairauksia.

3. Ilkeät ihmiset ylipäätään

- On väärin olla muille ihmisille ilkeä ja aina happamalla naamalla, jos he eivät ole tehneet sinulle mitään. Opettele empatiaa ja tule positiivisemmaksi ihmiseksi, niin on itselläsikin kehon ja pään sisällä parempi olla.

4. Nämä saatanan juoppo pulit

- Jotka istuu aamusta ehtooseen baarin terassilla ja kehuskelee nuorten tyttöjen pyllyjä yms. Siis mitä vittua!? Äijät on tyttöjen ja nuorten naisten isien ikäisiä ja ompa tämä heiltä isällistä ja hyvää käytöstä näitä nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan... aika pervolta ja limaselta tuntuu. Ei kovin turvalliselta. Onko kaikki tälläinen nykypäivänä todella sallittua!?

5. Kaiken maailman kyttärit ja kyylääjät

- Tiiraavat oman asuntonsa ikkunasta kiikareilla toisen kerrostalo asunnon sisälle yms. paskaa. Tai muuten vaan jotkut toljottaa aina usein kadulta toisten asuntojen ikkunoihin. Varmaan nämä kodeissaan asuvat henkilöt tykkää tästä oikein paljon??

6. Tämä vitun av palsta

- Täällä aina jokainen, niin kun nyt minäkin. On jakamassa oman käden oikeutta ja omia neuvojaan ainoastaan ainoana totuutena. Minusta ihmiset, joilla on esim. ollu syöpä, niin ei ole oikeutta soittaa turpaansa kellekkään! miten tälläiset paskoilla geeneillä varustetut ihmiset, voivat soittaa turpaansa kellekkään! olisivat hiljaa jo, eikö niitä yhtään hävetä!?

7. Toisten elämään puuttuminen ja marmatus

- Joo... Mitä ulkopuolisille ihmisille kuuluu esim. toisten parisuhteiden ikäerot yms. muut asiat. Ei hevonvittuakaan!

8. Kukkahattutädit

- Asia on päivän selvää. Kuka idiootti se keksi sen että piilotetaan tietyn ajan jälkeen lapsilta oluet kaupan hyllyillä ja tupakat on nyt kokonaan piilossa? tollanenhan kiinostaa vaan pistää enemmän vetää niitä ja hamstraamaan omaan jemmaan!!!! nyt jumalauta se nimi tähän ja pää pölkylle, tai niiden nimet tähän ja päät pölkylle, ketkä tämänkin perkeleen pumpulikasvatuksen taas keksivät... Jne.

9. Se että saat nuorella iällä kokea aina halveksuntaa nuoren ikäsi puolesta.

- Ei tuollainen ole missään nimessä hyväksyttävää käytöstä ja sellainen on loukkaavaa, eikä missään nimessä myöskään anteeksi annettavaa! sama homma toistuu vanhuksena. Ruvetaan puhumaan silleen " sä olet vanha ja et mistään mitään tajua, perkeleen höppänä " vaikka tällä ihmisellä on tuhat kertaa korkeampi elämänkokemus takana, kun tällä keski-iän kriisissä saarnaavalla Tainalla tai Matilla. Jokainen meistä kuitenkin syntyy, kulkee kaikki ikävaiheet läpi jos vaan elää ja tulee myös vanhaksi.

10. Se että mielenterveysongelmainen ei saa muuta kehua kuin halveksivaa sääliä

- " Oletpa sä nyt tuollainen ja tälläinen... sut pitäisi laittaa vaan hoitoon... " jne. Pakostikkin siinä rupeaa ihmisellä menemään vaan entistä enemmän pää sekaisin, kun pitää itseään hirmu huonona koko ajan!

10 asiaa mitä mie rakastan ja mistä tykkään:

1. Hyvä ruoka ja juoma

- Terveellinen ruoka ja juoma on aina tärkeä asia. Sen huomaa mielessäkin, jos vedät jatkuvasti jotain pakaste pitsaa ja nuudelia! eikä muuten millään positiivisellä tavalla... Hyvä ja terveellinen ruoka ja juoma on sun polttoaineesi!

2. Seksi, seksi, seksi...

- Seksi itsesi kanssa tai seksi jonkun toisen ihmisen kanssa. Mmmm.. jeah... lähes aina hyvää!

3. Ihaaaanat miehet ja ihastuminen ja rakastuminen

- Jep... päivänselvää, rakastuminen ja ihastuminen on aina ihana asia. Tuhmat pojat ja miehet, iskee täällä suunassa ainakin aina.

4. Ystävät

- Ilman sosiaalisia suhteita täällä ei jaksa kukkaan! se on ihan aitoa onnea ja kultaa, kun sulla on hyvää oloa tuottavia ihmisiä ympärilläsi! näin olet itsekin hyväntuulinen ja jaksat säteillä hyvää oloa.

5. Lapset, lapset, lapset

- Lapseni ovat mulle koko elämä. Ilman niitä kullan nuppuja en olisi puoliakaan mitä olen nyt! tunteeko kuinka moni samoin?

6. Extempore reissut

- On aivan mahtavaa lähteä ulkomaille matkailemaan ja mitä eksoottisimpiin kohteisiin. On ainakin yks mun mielenkiinnoista ja mun juttu, vaikka toki suomesta löytyy myös eksoottisia ja hienoja paikkoja, esim. lapista. Luonto on upea henkisyyden kohde!

7. Bileet

- On välillä upea päästä irrottelemaan, nauttia hyvästä musiikista ja tanssia!

8. Lemmikkieläimet

- Niihin on syntynyt täällä päässä ainakin sellainen syvä suhde, jonka ohi ei pysty ikinä nousemaan esim. kahden ihmisen välinen ihmissuhde. Koska, no, ihmiset osaa olla paskamaisia... eläin ei koskaan tuomitse sinua, vaan antaa pyyteetöntä rakkautta ja hellyyttä, kunhan hoidat heidät hyvin.

9. Sisustus

- Sisustaminen on aina kivaa. Mä tykkään itse aika paljon kaikesta modernista.

10. Dataaminen, elokuvat, hieronta, lenkkeily, koulu/työ, rennosti ottaminen...

- Ovat kanssa asioita mistä tykkään ja mitkä tekevät minut onnelliseksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi englanninkielinen otsikko?!

Vierailija
2/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:10"]

[/quote]

Huvin vuoksi, ajattelin että se olisi vähän poikkeavuutta näille otsikoille mitä täällä yleensä pyörii. :) mutta ei varmaan menny ihan oikein.. elämänkoulu kuitenkin rulez (Y)

Vierailija
4/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko paskaa.

Vierailija
5/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukea.. Vähän tiivistettynä ois voinu olla kivakin idea.

Vierailija
6/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tiivistäen muut ihmiset on perseestä ja oma elämä on kivaa ;)

Vierailija
7/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

... etenkin kun se vielä meni väärinkin.

Vierailija
8/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opettele empatiaa ja tule positiivisemmaksi ihmiseksi." Ap itse ei ainakaan tätä ole opetellut. Olisiko kannattanut käyttää tähänkin pikkuvanhaan kirjoitukseen tuhlattu aika empatian opettelemiseen?

Vierailija
9/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:17"]

En jaksanu lukea.. Vähän tiivistettynä ois voinu olla kivakin idea.

[/quote]

AINIIN ja bonus:

Ihmiset jotka ei jaksa lukea tekstejä, mutta tulevat silti kommentoimaan! miten saatanan taliaivo ihmisen pitää olla? eikö voi siirtyä suorilta toiseen keskusteluun??

Ja ei tätä olisi voinut oikeen mitenkään tiivistää, sen kuulu tulla tänne tälleesti ja that's it! =)

Vierailija
10/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:18"]

eli tiivistäen muut ihmiset on perseestä ja oma elämä on kivaa ;)

[/quote]

Näinkin vois sanoa ;) mutta sitten kun tämä perskärpäset ahtautuu sun elämään... holy shit!

Vierailija
11/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:19"]

[/quote]

... etenkin kun se vielä meni väärinkin.

[/quote]

Mä kommentoin jo sen, et se on varmaan väärin. Hei haloo!!?

Vierailija
12/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:19"]

"Opettele empatiaa ja tule positiivisemmaksi ihmiseksi." Ap itse ei ainakaan tätä ole opetellut. Olisiko kannattanut käyttää tähänkin pikkuvanhaan kirjoitukseen tuhlattu aika empatian opettelemiseen?

[/quote]

Ei. Koska mä en ikinä tule tuntemaan sitä paska kärpäsiä kohtaan.

Vierailija
13/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ristiriitaista! Haukut inhoamissasi asioissa ihmisiä rankalla kädellä ja samalla sanot inhoavasi ihmisiä, jotka haukkuvat ja kritisoivat?? Käsket muun muassa aika ikävin sanoin ihmisiä pitämään turpaansa kiinni ja vaadit päitä pölkylle?

Vierailija
14/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="22.08.2014 klo 19:19"]

[/quote]

Ei. Koska mä en ikinä tule tuntemaan sitä paska kärpäsiä kohtaan.

[/quote]Painu sinä prinsessa vaikka vittuun täältä pätemästä.

Vierailija
15/15 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hankala, varmaan keksin 100 parempaa heti kun olen lähettänyt. Nämä liittyvät nyt lähinnä sosiaalisiin tilanteisiin ja muihin ihmisiin.

En tykkää:

1. Tuomitseminen (eniten vituttaa kun tajuaa itse syyllistyneensä tähän)

2. Selän takana puhuminen varsinkin riita tilanteissa.

3. Se että ihmiset ei uskalla puhua suoraan ja esim riidan ratkaisuun menee tämän takia tupla aika

4. Erilaiset ääriryhmät (uskonto, feminismi, abortinvastustajat, av palstan sektio on väärin ja posliini on väärin ja tietynlainen seksi on väärin hullut jne). Mä elän näin piste. En tykkää siitä kun omia näkemyksiä pakotetaan muille mutta itse ei tulla vastaan.

5. Ihmiset joiden mielipiteillä ei ole mitään puhtaaseen järkeen perustuvia perusteluita. "Homous on väärin koska se on väärin exit only pälpälä".

6. Tuloerovalittajat. Ne joiden mielestä rikkaat ei saa olla rikkaita tai köyhät eivät saa olla köyhiä. Muuttakaa pohjois koreaan.

7. Nuoret ovat perseestä ajatteliat. Nuoret ovat syyllisiä avioeroihin ja pettämisiin jne. Mitä helvettiä? Olette itse olleet nuoria ja olitteko sillon syyllisiä kaikkeen kamalaan yhteiskunnassa?

8. Blogi haukkujat ja nettikiusaajat. Samalla paasataan kuinka koulukiusaajat pitää viedä saunan taakse. Moni syyllistyy kiusaamisen esim täällä.

9. Se että jotkut eivät ota itseään niskasta kiinni ja vatvovat surullisina ilman esim. töitä tai opiskelupaikkaa tai parisuhdetta. Saa olla surullinen tottakai mutta lähinnä se että syyttää muuta maailmaa ärsyttää.

10. Se kun ihmiset luulee olevansa parempia/huonompia kun minä. Vaikeuttaa sosiaalisia tilanteita.

Syyllistyin äsken jo moneen kohtaan jota vihaan:D Vihaan kyllä myös isompia asioita kuten sotia, ihmiskauppaa, pedofiilejä jne. Vihaan sanaa vihaan. En varsinaisesti vihaa ketään mutta nämä asiat ärsyttää.

Tykkään:

1. Läheisyydestä ja sosiaalisista tilanteista

2. Mun ihanasta perheestä ja kavereista

3. Miehistä ja seksistä ja rakkaudesta. Ja seksuaalisuudesta noin yleensä, on niin jännä ja moniulotteinen juttu, kokoajan oppii itsestään ja muista uutta. Ihanaa jakaa se nautinto:) ja paras tunne koko maailmassa on saada rakastaa toista ja tulla rakastetuksi.

4. Omasta opiskelupaikasta/ihmisistä/tapahtumista

5. Siitä kun elämä on järjestyksessä ja on duuni, opiskelupaikka, perhe, kaverit ja mieskuviot kunnossa eikä tarvitse stressata

6. Siitä kun saa 5 tentistä tai onnistuu töissä

7. Hyväntahtoiset ja lämpimät ihmiset

8. Rennot ja hauskat ihmiset jotka eivät ota kaikkea liian vakavasti

9. Ihmiset jotka kunnioittavat muita

10. Elämä. En ole uskovaknen tai muutenkaan niin super syvällinen mutta on ihanaa ajatella että tää elämä on siunaus. Välillä alamäkeä ja välillä ylämäkeä ja se tekee tästä elämästä niin jännää.

Voisin jatkaa ikuisesti. Noi ei oo tärkeysjärjestyksessä. Tosta puuttuu kaikki pienet arkiasiat joista tykkää tai ei tykkää mutta nyt ei voi mitään:D