Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset puuttuu toisten rokotusten ottamiseen tai ottamattomuuteen?

Vierailija
30.07.2021 |

Mitä se kenellekään kuuluu? Jokainen valitsee itse ottaako rokotuksen olemassa olevan tutkimustiedon, omien mielipiteidensä, tai ihan vaikka tähtien asennon perusteella! Eihän se muille kuulu! Jos ajattelee ettei korona ole vakava tauti, ja haluaa mieluummin ottaa riskin sairastumisesta se on ihan ok! Samoin on ok jos ajattelee ottavansa rokotukset jotta sen jälkeen on turvassa vakavalta taudilta, pääsee matkustamaan ilman testaamista ja tulevaisuudessa pystyy elämään rokotusten ansiosta vapaammin. Kauheasti ihmiset sotivat puolesta ja vastaan, vaikka jokainen voi omalla kohdallaan tehdä ihan niin kuin haluaa.

Kommentit (221)

Vierailija
1/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, ihan otta joka sana! Kunpa ihmiset tajuaisivat tämän eikä painostaisi suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
2/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu siihen jos joku ei ota rokotetta, mutta puutun siihen jos hän levittää virheellistä tieteeseen perustumatonta tietoa faktoina. Perusteluksi kelpaa irrationaalinen pelko tuntematonta kohtaan, mutta ei pseudotiede jota lähes kaikki rokotevastustajat levittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Kyseessä kuitenkin on VAPAAEHTOINEN rokote. Jotka nyt kauheasti pelkäävät edelleen, eristäkööt itse itsensä yhteiskunnasta.

Vierailija
4/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päättänyt olla toistaiseksi ilman rokotusta saamieni haittailmoitusten perusteella sekä omien sairauksien joiden en toivo pahenevan rokotteen myötä. Kovasti minua haukutaan ja ahdistellaan asian suhteen. Joka päivä "joko oot ottanut rokotteen", EN, "ai haluatko sä koronan", EN, mutten silti halua VIELÄ rokotetta, enkä tiedä haluankokaan. Jos kuolen koronaan, oma moka. Jos et ota, saat vastuuttoman leiman otsaasi.

Vierailija
5/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puutu siihen jos joku ei ota rokotetta, mutta puutun siihen jos hän levittää virheellistä tieteeseen perustumatonta tietoa faktoina. Perusteluksi kelpaa irrationaalinen pelko tuntematonta kohtaan, mutta ei pseudotiede jota lähes kaikki rokotevastustajat levittävät.

Juuri tämä. Alkaa jo ärsyttää jatkuva vääntäminen ja uusien salaliittoteorioiden keksiminen. Sitten nämä kertovat ”tietojaan” vähemmän koulutetuille, joille jutut menevät läpi kuin kuuma veitsi voihin,

Kun sitten joku sairastuu vakavasti tai jopa kuolee niin vika siirtyy yhtäkkiä julkisen terveydenhoidon syyksi.

Vierailija
6/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka sen sinulle tehtäväksi sälytti? Keskity vain omiin asioihisi, se riittää ihan hyvin.

Vierailija
7/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se, otatko rokotteen vai ei, vaikuttaa siihen miten yhteiskuntaa voidaan pitää avoinna. Se puolestaan vaikuttaa suoraan mm. ihmisten toimeentuloon ja mielenterveyteen. Rokottamattomuus ei ole asiani, jos allekirjoitat paperin jossa kieltäydyt sairaanhoidosta koronaan sairastuessasi. 

Päättää muiden puolesta en toki voi, mielipiteen saan todellakin kertoa.

Vierailija
8/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päättänyt olla toistaiseksi ilman rokotusta saamieni haittailmoitusten perusteella sekä omien sairauksien joiden en toivo pahenevan rokotteen myötä. Kovasti minua haukutaan ja ahdistellaan asian suhteen. Joka päivä "joko oot ottanut rokotteen", EN, "ai haluatko sä koronan", EN, mutten silti halua VIELÄ rokotetta, enkä tiedä haluankokaan. Jos kuolen koronaan, oma moka. Jos et ota, saat vastuuttoman leiman otsaasi.

Kovin vähissä ovat sairaudet, jotka ovat rokotteen vasta-aiheena. Perussairaudet altistavat koronalle. Kannattaako sellaista riskiä ihan oikeasti ottaa?

Vierailija
9/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on täysin edesvastuutonta kampanjoida rokotteiden puolesta keskellä epidemiaa, sillä rokotekampanjat lisäävät virusten mutaatioita.

Vierailija
10/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta* siis joka sana, tuli virhe.

Vierailija
11/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka sen sinulle tehtäväksi sälytti? Keskity vain omiin asioihisi, se riittää ihan hyvin.

Juuri se henkilö joka tuputtaa minulle omaa rokotevastaista salaliittoagendaansa ja valetietoa. Minunko pitäisi kuunnella ja hymistellä enkä saisi vastata omilla argumenteillani?

Vierailija
12/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Kyseessä kuitenkin on VAPAAEHTOINEN rokote. Jotka nyt kauheasti pelkäävät edelleen, eristäkööt itse itsensä yhteiskunnasta.

Aivan! Jos pelkää sekä tokottta että koronaa, on sitten vaihtoehtona eristää itse itsensä. Jokainen voi tehdä ihan kuten parhaaksi näkee!

Vierailija
13/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tajua, että Suomen kansantalouden tila on kiinni kansan rokotusasteesta? Mitä paremmin rokotettu kansa niin sitä nopeampi toipuminen koronan talousvaikutuksista. Rokottamattomuudesta seuraa muun muassa karanteeneja ja altistumisen vuoksi tekemättömiä työpäiviä.

Vierailija
14/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se, otatko rokotteen vai ei, vaikuttaa siihen miten yhteiskuntaa voidaan pitää avoinna. Se puolestaan vaikuttaa suoraan mm. ihmisten toimeentuloon ja mielenterveyteen. Rokottamattomuus ei ole asiani, jos allekirjoitat paperin jossa kieltäydyt sairaanhoidosta koronaan sairastuessasi. 

Ei muuten vaikuta. Kontrolli on tullut jäädäkseen, kommenttisi todistaa sen. Mihin raja vedetään?

Vierailija
15/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siihen kukaan puutukaan. Tiesitkö, että vauva-palsta ei edusta oikeaa maailmaa?

Vierailija
16/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei rokotetta ota voi sitten pysyä neljänseinän sisällä. Jokaisella on kuitenkin oikeus suojata itseään.

Vierailija
17/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on täysin edesvastuutonta kampanjoida rokotteiden puolesta keskellä epidemiaa, sillä rokotekampanjat lisäävät virusten mutaatioita.

Väärää tietoa. Mutaatiot syntyvät siellä, missä virus saa riehua vapaasti rokottamattomissa ihmisissä.

Vierailija
18/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa pitäsi jakaa pariin osaan. 

Ehdotan, että pohjoisessa asuvat kaltaisesi ääliöt, joita ei hoideta, jos korona tarttuu.

Etelässä asuvat fiksummat ihmiset, jotka haluavat pandemian päättyvän. 

Olisi aika mielenkiintoista seurava teidän muuttoanne pöpelikköön. 

Vierailija
19/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on, voin allekirjoittaa sopimuksen jonka perusteella en saa hoitoa jos sairastun rokottamattomana koronaan, sillä ehdolla että rokotetut puolestaan allekirjoittavat etteivät saa mitään hoitoa jos saavat sivuoireita vähäisiä tai vakavia. Tasa-arvo nääs tässäkin.

Vierailija
20/221 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalahoidossa on nykyään niin vähän koronapotilaita, ettei se ole kokonaisuuden kannalta merkityksellistä. Yhteiskunta voidaan ihan hyvin pitää auki jos sairaalahoitoa vaativat tartunnat eivät lähde jyrkkään nousuun. Ja toisaalta jos näin kävisi, voidaan yhteiskunta edelleen pitää auki rokotetuille. Se ei millään tavalla syrji rokottamattomia, koska heillä on myös vapaus valita rokote jos haluavat myös käyttää palveluita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi