Kenellä on säälittävin perjantai? Minä aloitan...
Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.
Kommentit (94)
Maannut keittiön puu sohvalla ja kuunnellut radio ramonaa. Aerosmithin Dream on soi just nyt... paistellut mustekalarenkaita airfryerissa. Tosi vetämätön olo. Kai se on tämä sade päivä ja ikävuodet . Tuntuu että mua ei tarvita enää muualla kuin töissä
winner kirjoitti:
Misery loves company taitaa olla ihan tosiasia?
Normisti olisin töissä ennen koronaa tänäänkin. Nyt ollut käytännössä puolitoista vuotta tyhjän päällä. Täytyy kuitenkin pitää aivojumppaa erilaisten asioiden kautta täällä Vauvassa, välillä fanittaa ja välillä trollata ja hyppiä eri ketjujen aihepiirien parissa, ettei tule turhaa rutiinia tähänkään.
Ehkä käyn ostamassa paketin minttujäätelöä vielä kaupasta, jos autossa on tarpeeksi bensaa, että pääsee sinne saakka. Auton työntäminen kaupan pihaan tosin olisi ehkä meriitti tässä ketjussa ;D
Ja juu, laitan housut ja paidan päälle. Enhän mä mikään pervo sentään ole!
Apuuu-va! Nyt musta tuli sitten se säälittävyyden huippu.
Kaupasta tultua pitää äkkiä juosta koneelle ja kertoa teille anoille kaikille mahtavat ostokset, joihin -60% alen ansiosta meni vain karvan verran yli 12 egeä!!!
250 g hunajaisia kasviksia, 3 kpl paprikoita, 15 kpl kenno kananmunia, 2xriisipuuroannoksia, 4 kpl paketti suklaavanukkaita, 2xlitra maitoa, 2xvalmissalaattiannos (kana ja kreikkalainen), juustoleikkeitä ja tietysti sitten se minttujäätelö! Periaatteessa pärjää viikonlopun melkein noilla ja kun koronan takia rahat on vähissä, niin helposti jää sipsit, limut, karkit ja pizzat lopulta ostamatta ja laittaa nekin rahat salaattiin ja kasviksiin ja bensaan tietysti niin kauan kun sitä saa vielä tankista.
Ahmin lasangea, piirakkaa, sipsejä ja karkkia ja oksensin.
Kattelen animea yksin.
Suominaisten mielestä olen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Kattelen animea yksin.
Suominaisten mielestä olen luuseri.
Noup. Sitten naiset vasta ovat tuota mieltä, kun ensimmäinen sana on "kättelen" ;D
Muista: asiat voisivat AINA olla pahemminkin.
Ja naisten suhteen Vauva ei aina anna heistäkään kovin ruusuista kuvaa (Damiano-ketju), joten älä siihen hyydy.
Always look at the bright side of life (viheltelyä) 👍
Olen 35 vuotias äitini kanssa asuva nainen. Äidilläni on etenevä sairaus, jota käytän tekosyynä asumisjärjestelyyn. Oikeasti en uskalla asua yksin.
Tänään äidilläni on ollut tavallinen päivä, kävi aamulla kuntosalilla, ystävän kanssa lounaalla, siivosi ja hoiti puutarhaa, puhui pitkän ja ilmeisen hauskan puhelun siskonsa kanssa. Nyt tekee omiaan omassa huoneessaan, todennäköisesti maalaa.
Minullakin on ollut tavallinen päivä. Heräsin klo 11, väsytti. Kävin suihkussa, mutta en jaksanut pestä hiuksia. Laitoin hatun päähään. Lähdin käymään syömään lähipitseeriaan ennen kuin äitini tuli kotiin. Äidille valehtelin tavanneeni ystäviäni. Keksin heille valekuulumiset. Oikeasti en ole nähnyt näitä tyyppejä vuosiin.
Joskus "käyn reissussa" näiden kanssa, menen siis omenahotelliin tms. viikonlopuksi.
Nyt viimeiset 3h olen selannut nettiä. Äidille sanoin, että teen avoimen opintoja.
Kohta ehkä otan nukahtamislääkkeen, ei kiinnosta enää valvoa.
Huomenna saatan pestä hiukset. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi opiskella, mutta väsyttää enkä saa aikaiseksi. Selaan sen sijaan av:ta ja minulla on huono omatunto siitä.
Av ja omatunto eivät kuulu samaan lauseeseen ;D
Huomenna varmaan joku Sanoman "toimittaja" laittaa keskustelun "kenellä on säälittävin perjantai" inspiroimana tästä ketjusta jutun Me Naiset-nettipalstalle.
Sit meitä vasta masentaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskottelu ja kotoilu on ihanaa! Ette ole säälittäviä.
Ei ole, jos se on arkea 24/7/365.
Mulle on...
Itse lähestulkoon täysin syrjäytyneenä pitkäaikaistyöttömänä vietän viikonloppua appivanhempien syrjäisellä mökillä rauhoittavien voimin. Joka päivä he jaksavat muistuttaa miten laiskuus (mielenterveysongelmat) paranevat peiliin katsomisella, aikuiseksi kasvamisella, töihin menemisellä ja parilla kunnon potkulla persauksiin. Puhe ei ole edes minusta, vaan heidän masentuneesta aikuisesta tyttärestään. Ahdistaa. Olisin missä tahansa muualla mieluummin. Ainiin, he eivät tiedä todellista tilannettani, koska ilmeisesti myös mies häpeää minua ja valehtelee heille. Odotan huomista ja sitä että saan vihdoin syödä kunnolla.
Sama kuin edellisten sohva, aavee jne mut sen lisäksi katson puhelinta 5 minuutin välein josko lähäristä poimittu (varattu) hoito olisi laittanut viestiä 🤦🏼♀️ No ei ole.
Vietin 4-vuotiaan kanssa sadepäivänä neljä tuntia Hoplopissa. Tärykalvot huutavat vieläkin hoosiannaa.
Sitten valvoin tunnin ajan terassilla, kun samainen lapsi polski porealtaassa (itse en mahtunut mukaan, sillä lapsi halusi altaaseen uimaflamingon).
Olin varma, että kaiken tämän jälkeen lapsi nukahtaa yöunille heti, mutta mitä vielä. Nyt kyynelehdin täällä makkarissa, koska (kymmenen kertaa näkemäni) Bond ehti alkaa...
Ja tämä oli viimeinen lomapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin lounaaksi purkkihernekeittoa ja siitä asti vatsa ollut kuin suuri kaasulla täytetty rantapallo. Pierut raikaa. Onneksi olen tämän viikonlopun yksin. Naapurissa ketjupolttaja jatkuvasti parvekkeella sauhuttelemassa, joten en voi tätä pierunkatkuista kämppääni edes tuulettaa. Tuulettaminen olisi muutenkin tullut tarpeeseen, kun ulkona ihanan raikas sadesää.
Mitä helvettiä, luulet, että se naapurin ketjupolttaja röökinsavun keskellä haistaa pierusi, jos avaat ikkunan? Nyt on kyllä maailmanluokan pahin ongelma, pieru-urpå.
Ja koska tästä aiheesta ei enää ole kuulunut, niin hän on avannut oven ja metaani on syttynyt tupakantumpeista ja jossain kuuluu paloauton ujellus :/
Mä voisin kans ottaa sen pakastepitsan....