Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on säälittävin perjantai? Minä aloitan...

Vierailija
30.07.2021 |

Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tuohan on luksusta. Minulla ei ole edes tuota grandiosaa, vaan taidan tyytyä kaapissa oleviin pähkinöihin. No lasiin löytyy sentään tuoremehua. 

Ja tähän vielä jatkan. Arvaatteko, mikä tässä on säälittävintä: Se, että joudun viettämään illan palstalla, kun olen katsonut ihan kaiken Areenasta, Ruudusta, Discoveryltä, maikkarilta ja netflixistä. :D 

Ota hbo kokeiluun.

Vierailija
42/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vodkaa, redbullin ja kokiksen kanssa koneella ja tekstsilen sinkkunaisille

M23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kyllä aika surkeita. Eipä olisi uskonut kun ihmisten someja seuraa, totuus on tässä ketjussa.

Voittajana pidän toistaiseksi tuota paksua, krapulaista siivoojaa.

En minä ainakaan mitään somea päivitäkään, kun ei olisi mitään kerrottavaa. 

No tuossa on sanottu vielä yksi taso alemmas, minne voit päästä = Ei olisi mitään kerrottavaa, mutta päivittää silti somea.

Täällä on syöty juuri lautasellinen makaroneja sinapilla. Pidetty tuuletusräppänää koko päivä auki, että viilenisi, eikä tuule yhtään. Kuunneltu jotain muuta kuin Måneskinia koko päivä ja hermostutettu pari av-ketjua. Normisettiä.

Vierailija
44/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on kyllä aika surkeita. Eipä olisi uskonut kun ihmisten someja seuraa, totuus on tässä ketjussa.

Voittajana pidän toistaiseksi tuota paksua, krapulaista siivoojaa.

En minä ainakaan mitään somea päivitäkään, kun ei olisi mitään kerrottavaa. 

No tuossa on sanottu vielä yksi taso alemmas, minne voit päästä = Ei olisi mitään kerrottavaa, mutta päivittää silti somea.

Täällä on syöty juuri lautasellinen makaroneja sinapilla. Pidetty tuuletusräppänää koko päivä auki, että viilenisi, eikä tuule yhtään. Kuunneltu jotain muuta kuin Måneskinia koko päivä ja hermostutettu pari av-ketjua. Normisettiä.

Ai niin, unohtui tarkennukset, makaronit ja sinappi ovat ruoka-apukassista, eikä mulla ole ollut edes verkkareita päällä koko päivänä :/

Vierailija
45/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään muuta kuin maannut sohvalla ja selannut kännykkää. Testailussa on adhd-lääke, mutta sehän sai minut vain jumittamaan nettiin ja henki ei oikein kulje. Kohta juon punkkua, että veri kiertäisi jaloissa. Piti siivota, mutta ei huvita. Piti myös käydä lenkillä, mutta sataa, joten nou. Päällä on 10 vuotta vanha lempiyöpaita, joka tarttui oven kahvaan ja repesi, mutta onneksi pysyy päällä vielä.

Huomenna on uusi päivä.

Vierailija
46/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juui postista ulosottokirjeen, jossa kerrottiin että enää 2000 e velkaa! Jee. Nyt teen itselleni ruokaa, ei maistu koska lääkitys vie ruokahalut. Päivät ovat samanlaisia masentuneella työkyvyttömällä.

Nyt katselen youtubesta videota "miten tunnistaa vanki, joka yrittää esittää mielisairasta".

Vierailija
47/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin heittelemässä tuossa lähellä lapseni kanssa frisbeetä. Annoin lapselleni rahaa, kun hän halusi käydä kaupassa. Oli ostanut itselleen pari croissanttia, savulohta ja tuoremehua. Syö niitä iltapalaksi. Itselleni tein gluteenitonta marjapuuroa iltapalaksi. Lapsi meni pelaamaan pleikkaa ja minä katson uintia. T. Ammattivalittaja

Vierailija
48/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muistanut että tänään on perjantai. Koko viikko mennyt sängyssä:/ Vessassa käynyt ja suihkussa miehen avustuksella. Terv nuori masentunut.

Vierailija
49/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilisen yön urheilua ja join kaljaa. Seitsemältä aamulla menin sohvalle nukkumaan puoliksi juotu oluttölkki jäi sohvapöydälle viereeni. Iltapäivälle olin laittanut herätyksen, jotta muistaisin katsoa lisää urheilua. Kello soi, pyyhin naamani, housuissa oli erektio, joka ärsytti, koska kusihätä oli kova ja pitäisi ensin odottaa erektion laantumista. Kävin kusella ja katsoin urheilua. Join väljääntyneen oluen sohvapöydältä.

Nyt pyykkikone metelöi vieressä, tiskit odottavat tiskausta, eteisessä kaksi roskista (pahvi ja muovi) odottavat vientiä roskahuoneeseen. Kaikkea pitäisi tehdä. Mitään en jaksa. Kasvit parvekkeella kastelin, hampaita en ole vielä ehtinyt pesemään, koska sohvalla istuminen on vienyt kaiken aikani. Naapurit tulevat töistä ja minä avasin juuri sälekaihtimeni. Normaalia keski-ikäisen elämää elää meistä vain toinen.

Urheilua ja kaljaa. Mikä vika?

Vierailija
50/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullisia ;( Toivottavasti kaikilla olo ja elämä paranee. Paljon masentuneita ❤

Vierailija
51/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se päätin siivota makkarini eli tyhjensin kaiken vaatekomerosta sängylle ja lattialle. Nyt siellä on kamala sotku. Tulin keittiöön kahville ja jätskille. Nyt vien lapset ulos ja palaan tuijottelemaan sotkua sitten illemmalla. 

Vierailija
52/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain juui postista ulosottokirjeen, jossa kerrottiin että enää 2000 e velkaa! Jee. Nyt teen itselleni ruokaa, ei maistu koska lääkitys vie ruokahalut. Päivät ovat samanlaisia masentuneella työkyvyttömällä.

Nyt katselen youtubesta videota "miten tunnistaa vanki, joka yrittää esittää mielisairasta".

Katsoin vähän aikaa sitten varmaan ihan saman videon! Tuli vastaan YouTuben etusivun suosituksissa, muistaakseni n. tunnin mittainen pätkä.

Vierailija
53/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tylsistyneenä Frii kanavaa.

Tulis edes joku hyvä filmi, mutta tämän illan filmit

ihan roskaa🥴

Olis edes muutama kalja, en jaksa mennä kauppaan ja baaritei Kiinnosta koronan takia.

Vierailija
54/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilisen yön urheilua ja join kaljaa. Seitsemältä aamulla menin sohvalle nukkumaan puoliksi juotu oluttölkki jäi sohvapöydälle viereeni. Iltapäivälle olin laittanut herätyksen, jotta muistaisin katsoa lisää urheilua. Kello soi, pyyhin naamani, housuissa oli erektio, joka ärsytti, koska kusihätä oli kova ja pitäisi ensin odottaa erektion laantumista. Kävin kusella ja katsoin urheilua. Join väljääntyneen oluen sohvapöydältä.

Nyt pyykkikone metelöi vieressä, tiskit odottavat tiskausta, eteisessä kaksi roskista (pahvi ja muovi) odottavat vientiä roskahuoneeseen. Kaikkea pitäisi tehdä. Mitään en jaksa. Kasvit parvekkeella kastelin, hampaita en ole vielä ehtinyt pesemään, koska sohvalla istuminen on vienyt kaiken aikani. Naapurit tulevat töistä ja minä avasin juuri sälekaihtimeni. Normaalia keski-ikäisen elämää elää meistä vain toinen.

Urheilua ja kaljaa. Mikä vika?

Hän kertoo olevansa keski-ikäinen ja ärsyyntyy, kun hänellä on erektio :(

Vierailija
55/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lounaaksi purkkihernekeittoa ja siitä asti vatsa ollut kuin suuri kaasulla täytetty rantapallo. Pierut raikaa. Onneksi olen tämän viikonlopun yksin. Naapurissa ketjupolttaja jatkuvasti parvekkeella sauhuttelemassa, joten en voi tätä pierunkatkuista kämppääni edes tuulettaa. Tuulettaminen olisi muutenkin tullut tarpeeseen, kun ulkona ihanan raikas sadesää.

Vierailija
56/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vähän aikaa sitten varmaan ihan saman videon! Tuli vastaan YouTuben etusivun suosituksissa, muistaakseni n. tunnin mittainen pätkä.

Näin se tuubi tunnistaa jo samankaltaiset masentuneet ja osaa suositella algoritmejä, jottei vaan erehtyisi ilostumaan :(

Nyt en oikein tiedä, pitäisikö olla teille edes yhden yhteisen asian löytymisen suhteen iloinen vai surullinen...

Vierailija
57/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelu ja kotoilu on ihanaa! Ette ole säälittäviä.

Vierailija
58/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä ja aihevapaalla mennyt päivä ja jatkuu. Välillä yritän lukea kirjaa, mutta aina puhelin tempaa somettamaan. Lapset tappelevat, yritän kiinnostua mutten jaksa. Tänään ollut aivan poikkeuksellisen turha päivä, huomenna taas uudella yrityksellä, en normaalisti ole ollenkaan tällainen vaan ihan aikaansaava ja läsnäoleva.

Vierailija
59/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh! Vapaa-aika on parasta. Jos olet mielelläsi kotona rauhassa, niin tee sitä hyvällä omallatunnolla. Ei se ole "säälittävää". Jos tekisit mieluummin jotain muuta, tee!

Mun perjantai, vielä lomalla:

- koiran kanssa hölkkälenkki

- kodin touhuja aamupäivä

- pizzaa kotiinkuljetuksella ruoaksi

- sohvalla köllöttelyä tietokoneen kanssa

- kohta käppäilen elektroniikkaliikkeeseen ostamaan uuden sähköhammasharjan

Voilà! Kiva, rento päivä.

Älä tuu pilaamaan hyvää alakuloa.

Vierailija
60/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskottelu ja kotoilu on ihanaa! Ette ole säälittäviä.

Ei ole, jos se on arkea 24/7/365.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän