Ostatko koiran ruokaa Lidlistä?
Kommentit (12)
En koska ostan ruokaa kissalle koska kissat nyt vaan on paljon kauniimman näkösiä, tuoksuu paremmalle sekä päästää hauskempia ääniä jne. jne. jne. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on laadukas koiran kuivamuona Orlando Pure taste wih beef.
Samanlaisessa pakkauksessa on myös vastaava kanaversio. Hyvin kelpaa koiralle. Olen käyttänyt with beef, koska koira saa lisäksi tuoreruuaksi broilerinsiipiä tai muita kanatuotteita. Pari kertaa viikossa annan koirlle myös sydäntä tai maksaa.
Eikl niissä siivissä ole luita? Mä olen aina ymmärtänyt, että koirille ei saa syöttää broilerin luita?
Kyllä välillä ostan, enimmäkseen syö eläinlaupan ruokaa, mutta herkkuja ja pehmytruokaa saatan välillä ostaa.
Ainakin aiemmin Lidlin koiranpöperöissä oli nauloja
Minun koira söisi mitä vaan, mutta haluan antaa hänelle vain varmasti ravitsevaa ruokaa, joten ostan Mustista ja Mirristä.
No hitossa osta! Niissä ei lihaa nimeksikään.
Lue pussista lihan määrä. Sitä ei ole juuri yhtään, ihan potaskaa niiden koirien ruuat.
Ostan eläinkaupasta. Pieni koira, joten pitää olla tarpeeksi pienet nappulat, jotka pystyy syömään. Tämän lisäksi on helpompaa ottaa eläinkaupasta raakaruoka ja muu tarvittava mukaan.
Kerran sai Orlando-merkin märkäruokaa ja vatsa meni sekaisin. Ymmärtääkseni niissä ei ole juurikaan kovin paljon lihaa.
Syötän laadukasta nappulaa (Pro Booster) ja syötän silloin tällöin Lidlin patee ruokia nappulan seassa. Hyvin maistuu, Tänään otin kokeeksi koiranmakkaraa, 1kg pötkö vain reilu 2e. Menee hyvin makua antamassa nappulan seassa.
Lidlissä on laadukas koiran kuivamuona Orlando Pure taste wih beef.
Samanlaisessa pakkauksessa on myös vastaava kanaversio. Hyvin kelpaa koiralle. Olen käyttänyt with beef, koska koira saa lisäksi tuoreruuaksi broilerinsiipiä tai muita kanatuotteita. Pari kertaa viikossa annan koirlle myös sydäntä tai maksaa.