Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on säälittävin perjantai? Minä aloitan...

Vierailija
30.07.2021 |

Mulla on naamani edessä uunissa lämmitetty grandiosa, lasissa tiivistemehua, jalassa pierutrikoot ja kaiken kruunaa Aihe vapaa.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pohjakosketus. Kohta kuukauden vaan maannu perse homeessa sohvalla=ainut aktiviteetti elämän lisäksi. Nyt ei jaksa ees kauppaan mennä hakemaan ees suklaata, hyvä kun pysyy sohvalla jotenkuten kasassa. Mut kaipa tää tästä taas...

Vierailija
62/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää.

Taidan lähteä paikalliseen juomaan bisseä.

Saa juttuseuraa🙁🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhdeksän maissa ja makoilin jonkin aikaa tyytyväisenä sängyssä. Sitten siirryin olohuoneeseen katsomaan Ruudusta Sykettä ja juomaan kahvia. Katsoin useamman jakson putkeen ja jossain vaiheessa pukeuduin ja tilasin Kotipizzasta lankkupizzan.

45 min kuluttua pizzataksi kaarsi pihaan ja toi lätyn ja Pepsiä. Mussutin lähes koko pizzan ja siirryin takaisin sohvalle makaamaan ja selaamaan nettiä. Kissa kävi välillä vieressä makoilemassa.

Siivosin kissanvessan ja yhden kissanoksennuksen lattialta. Kävin pienellä kävelylenkillä ja nyt taas palstailen.

Vierailija
64/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla ihan tillin tallin painajaisen jäljiltä. Etätyöpäivä kului madellen, koska tekemistä oli liian vähän. Kahvitauolla tilasin joulukoristeita nettikaupasta parilla sadalla ihan vain koska oli tylsää, muuten olisin varmaan miettinyt työasioita. Töiden välissä kävin myös rauhoittelemassa jatkuvasti riiteleviä lapsia, jotka alkavat näköjään tylsistyä kesälomaan. Onneksi mies otti toisen lapsen ja lähti mökille. Töiden jälkeen katsoin toisen lapsen kanssa k7 lastenleffaa ja itkin salaa puolet leffasta. En ole vieläkään saanut päivävaatteita puettua, eikä enää edes jaksa. Tilasin sushia woltista, koska en enää jaksa tehdä iltapalaa. Ehkä huomenna paistaa aurinko, niin jaksaisi edes mennä ulos. Nyt sitten odotellaan iltapalaa, lapsi lukee vieressä akkaria ja minä roikun av:lla.

Vierailija
65/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä palvelutalossa ja kova kiire

Juu, ne työllistää, ne vanhat turhat yli 40v naiset :)

Vierailija
66/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan työväenluokkasia kertomuksia täällä

Vierailija
67/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä. Viimeinen viikonloppu. Mies toi yllätyksenä Möet pullon. Ja kuulemma saan juoda tän yksin! Jippii!

Maha kipeä ja uimaan ei pääse. Liian kylmää. Vissiin menkat alkamassa kun kiukuttaa ja turvottaa. Ihan kakkaa kun loma lippuu.

Vierailija
68/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin monella muulla. Istunut sohvalla, roikkunut netissä, katsellut telkkua, mietiskellyt ja käynyt tupakalla. Söin tuossa mikroruoan loput kun ei kauppaankaan huvittanut mennä kun vettäkin sataa. Ei jaksa nähdä naapureita tai ihmisiä. Nyt odottelen että mies tulee kotiin, muutama sana, sitten hänkin katoaa jonnekin somen maailmaan ja nukahtaa. Itse jatkan samoja touhuja kunnes yöllä kömmin jossain vaiheessa sänkyyn.

Vierailija
69/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi opiskella, mutta väsyttää enkä saa aikaiseksi. Selaan sen sijaan av:ta ja minulla on huono omatunto siitä.

Vierailija
70/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan työväenluokkasia kertomuksia täällä

Mä en kuulu työväenluokkaan.

Vierailija
71/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aaveellä palstailu on niin mukavaa, että olen jättänyt treffejäkin väliin, kun on ollut niin hyviä ketjuja meneillään. 💪🔥

Vierailija
72/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misery loves company taitaa olla ihan tosiasia?

Normisti olisin töissä ennen koronaa tänäänkin. Nyt ollut käytännössä puolitoista vuotta tyhjän päällä. Täytyy kuitenkin pitää aivojumppaa erilaisten asioiden kautta täällä Vauvassa, välillä fanittaa ja välillä trollata ja hyppiä eri ketjujen aihepiirien parissa, ettei tule turhaa rutiinia tähänkään.

Ehkä käyn ostamassa paketin minttujäätelöä vielä kaupasta, jos autossa on tarpeeksi bensaa, että pääsee sinne saakka. Auton työntäminen kaupan pihaan tosin olisi ehkä meriitti tässä ketjussa ;D

Ja juu, laitan housut ja paidan päälle. Enhän mä mikään pervo sentään ole!

Vierailija
73/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tuohan on luksusta. Minulla ei ole edes tuota grandiosaa, vaan taidan tyytyä kaapissa oleviin pähkinöihin. No lasiin löytyy sentään tuoremehua. 

Ja tähän vielä jatkan. Arvaatteko, mikä tässä on säälittävintä: Se, että joudun viettämään illan palstalla, kun olen katsonut ihan kaiken Areenasta, Ruudusta, Discoveryltä, maikkarilta ja netflixistä. :D 

No niin, vieläkin unohdin yhden tärkeän asian. En voi tänään edes valvoa kovin myöhään, kun minun pitää aamulla herätä, että minun poikaystäväni voi jättää minut. 

Paskat jättämistä varten kannata herätä, herättäjänä zaatana jos on asiaa! 😳💪

Vierailija
74/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupoilla, kun ekan kaupan pihassa nousin autosta huomasin, että urheilutoimittaja oli nurinpäin jalassani, aattelin, että olkoon! Niin vain tuli kauppa-asiat hoidettua.

Vierailija
75/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla varmaan. En ole jaksanut peseytyä ja olen rakentanut itselleni asuntooni majan jossa syön ja luen ja sieltä näkee telkkarin. Häpeän itseäni niin paljon, että istun täällä majassa enkä kuljeskele peilejä pelottelemassa. Konttaan vessaan, etten vahingossa näkisi itseäni peilistä. Hävetti mennä kauppaan edes vessapaperia ostamaan niin pitää pyyhkiä pyyhkeeseen. Onneksi on pesukone.

Vierailija
76/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin lounaaksi purkkihernekeittoa ja siitä asti vatsa ollut kuin suuri kaasulla täytetty rantapallo. Pierut raikaa. Onneksi olen tämän viikonlopun yksin. Naapurissa ketjupolttaja jatkuvasti parvekkeella sauhuttelemassa, joten en voi tätä pierunkatkuista kämppääni edes tuulettaa. Tuulettaminen olisi muutenkin tullut tarpeeseen, kun ulkona ihanan raikas sadesää.

Mitä helvettiä, luulet, että se naapurin ketjupolttaja röökinsavun keskellä haistaa pierusi, jos avaat ikkunan? Nyt on kyllä maailmanluokan pahin ongelma, pieru-urpå.

Vierailija
77/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupoilla, kun ekan kaupan pihassa nousin autosta huomasin, että urheilutoimittaja oli nurinpäin jalassani, aattelin, että olkoon! Niin vain tuli kauppa-asiat hoidettua.

Eiköhän ne urheilutoimittajat seuraa nyt olympialaisia, ei niillä ole aikaa roikkua jonkun nobodyn jalassa.

Vierailija
78/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla🙋‍♀️. Asun iäkkään, ärsyttävän isäni luona, koska asuntooni tehdään putkiremonttia. Isäni on vanha, kärttyisä, jääräpäinen ukko, joka valittaa joka asiasta. Hoidan hänen puutarhaansa, siivoan talossa, teen ruoat, käyn kaupassa, soittelen lääkärikäynnit. Hän antoi luvan asua remontin ajan luonaan, mutta mikään ei ole hyvin. Ei suostu muuttamaan pois, vaikka yksin ei pärjää. Ei kelpaa ruoka, jota valmistan, ei kelpaa mikään, mitä teen. Kaikki on aina huonosti.

Vierailija
79/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilisen yön urheilua ja join kaljaa. Seitsemältä aamulla menin sohvalle nukkumaan puoliksi juotu oluttölkki jäi sohvapöydälle viereeni. Iltapäivälle olin laittanut herätyksen, jotta muistaisin katsoa lisää urheilua. Kello soi, pyyhin naamani, housuissa oli erektio, joka ärsytti, koska kusihätä oli kova ja pitäisi ensin odottaa erektion laantumista. Kävin kusella ja katsoin urheilua. Join väljääntyneen oluen sohvapöydältä.

Nyt pyykkikone metelöi vieressä, tiskit odottavat tiskausta, eteisessä kaksi roskista (pahvi ja muovi) odottavat vientiä roskahuoneeseen. Kaikkea pitäisi tehdä. Mitään en jaksa. Kasvit parvekkeella kastelin, hampaita en ole vielä ehtinyt pesemään, koska sohvalla istuminen on vienyt kaiken aikani. Naapurit tulevat töistä ja minä avasin juuri sälekaihtimeni. Normaalia keski-ikäisen elämää elää meistä vain toinen.

Urheilua ja kaljaa. Mikä vika?

Hän kertoo olevansa keski-ikäinen ja ärsyyntyy, kun hänellä on erektio :(

Onhan se ärsyttävää, jos usein on erektio eikä ikinä ketään, joka siitä voisi olla iloinen. Sellaisenaan se on vain ahdistavaa, kun boksereista loppuu tila ja jos ottaa housut pois niin sitten se erektio voi jäädä vaikka oven väliin. Ei hyvä.

Vierailija
80/94 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöpäivän jälkeen menin salille, kauppaan, tein ruokaa ja söin, siivosin, vein roskat, istuin sohvalla ja selasin tiktokkia. Sitten tein pari näkkäriä ja söin myös pari luumua. Alkoi tekemään mieli kaljaa, joten avasin kaljan ja päätin raportoida nämä toimet tähän ketjuun. Ja tvstä pyörii just joku typerä elokuva Subtv:lta. Huomenna juon alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi